•24•

12.3K 980 839
                                    

Merhaba, artık bu bölümden sonra asıl aklımdakinleri yazmaya başlayacağım.

Umarım beğenirsiniz, okuduğunuz çerezlik son 2-3 bölüm. Keyfini çıkarın lütfenn❤️

Oy vermeyi ve bolca yorumda bulunmayı unutmayınnn, iyi okumalar🥰

...

Elimdeki kahveyi önümdeki sehpaya koyduktan sonra gülerek ayağa kalktım.

" Lalisa! Bir dur yerinde. Başımı döndürüyorsun." Lalisa askıdaki elbiseyi üzerine tuttuktan sonra bana döndü.

" Bu nasıl? Çok mu abartı?" Gülerek elindeki elbiseyi aldım.

" Lütfen yalnızca kabine girip benim getirdiğim şeyleri dener misin?" Dudağını büzerek kabine ilerlediğinde derin bir nefes verdim.

Çantamdan telefonumu alıp Taehyung'u aradım.

" Lalisa'yı nereye götüreceksin? Söylemeyeceğim." Bakışlarımı tırnaklarıma indirdim. Sahi, bir ara maniküre gitsem iyi olurdu.

" Neden?" Nefesimi bıkkınlıkla üfledim.

Sınanıyordum.

" Sana güvenmiyorum. Kıza zorla el koyabilirsin. Takip ettireceğim." Güldü.

" Normal bir restorana gideceğiz." Bir şey demeden telefonu kapatarak gözüme kestirdiğim gömleğe ilerledim.

Hemen kafamda bir kombin yaparak kabine geri döndükten sonra oturarak Lalisa'nın çıkmasını bekledim.

" Elbise daha iyi olmaz mıydı?" Karşıma dikildiğinde baştan aşağı süzdüm.

" Hayır, Taehyung bu! Dikkati bacaklarında değil, karakterinde olmalı hayatım. Biliyorsun, götü başı ayrı oynuyor."

Siyah bir gömlek, mavi bir jean ve dizüstü topuklu bir çizme. Eksik olan tek şey kemerdi.

" Şu kenardaki kemeri taksana." Lalisa parmağımla gösterdiğim kemeri taktığında çok iyi görünüyordu. Gülümseyerek baş parmağımı havaya kaldırdım.

" İşte bu! Saçına kendi haline bırakırsın ve hafif bir makyaj yaparsın. Küçük bir omuz çantasıyla da tamamdır. Alalım bunları." Lalisa gülümseyerek kabine geri döndüğünde arkama yaslandım.

Ne kadar iyi bir arkadaş olduğum daha da tescillenmişti.

Bayan Jeon'dan gelen mesaja cevap verdikten sonra Lalisa'nın da kabinden çıkmasıyla ayağa kalktım ve çantamı aldım.

" Dondurma yiyelim mi?" Heyecanla başımı salladım. Vanilyalı dondurma mükemmel olurdu.

Lalisa'yla alışveriş merkezinde biraz daha dolaşıp dondurma yedikten sonra ayrıldık.

Sonuçta Taehyung ile randevuya çıkıyorlardı ve hazırlanması uzun sürecek gibi duruyordu.

Bu randevu için fazlasıyla heyecanlıydı.

Valenin getirdiği arabaya bindikten sonra telefonumu çıkararak Arabaya bağladım ve Jungkook'u aradım. Yarım saat sonra işten çıkacaktı.

" Alo?" Kemerimi taktıktan sonra aynayı kontrol ettim. Uzanıp ekrandan sesini açtıktan sonra ellerimi direksiyona yerleştirdim.

" N'apıyorsun?" Arkamdaki aracı daha fazla bekletmemek adına gaza bastım.

" Çalışıyorum, sen? Dışarıda mısın?" Görmeyeceğini bilsem dahi başımı iki yana salladım. Bu alışkanlık olmuştu artık.

marriage story | rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin