Merhaba, nasılsınız?
Ben biraz daha iyiyim.Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim, hepinize geri dönüş yapamadım ancak kusuruma bakmayın lütfen. Beni duygulandırdınız, tekrardan çok teşekkür ederim❤️
Ufak bir şikayetim olacak aslında, bazı bölümler 400 oyu geçmiş. Lütfen geriye dönüp oy verip vermediğiniz bölüm olup olmadığını kontrol eder misiniz? Oy sınırı getirmek istemedim.
Lütfen oy vermeyi ve boooolca yorum yapmayı unutmayın.
Bölümdeki İtalik yazılar flashback'i temsil ediyor haberiniz olsun.
İyi okumalar, umarım beğenirsiniz❤️
...
•Park Roseanne•
Bay Jeon'un kolları arasından çıktıktan sonra gülümseyerek içeri girdim.
" Bayan Jeon yok mu?" Kapıyı kapattıktan sonra başını iki yana salladı.
" O yazlıkta hala, ben seninle konuşmak için geldim. Çay demlemiştim, içer misin?" Hafifçe başımı salladıktan sonra üzerimdeki ceketi çıkardım.
İyice meraklanmaya başlamıştım.
Benimle ne konuşmak isteyebilirdi ki?Bay Jeon elindeki fincanı önüme bıraktıktan sonra ahşap masada tam karşıma oturdu.
" Nasılsın Rosie iyi misin?" Gülümsedim. Hamile olduğumu biliyor olabilir miydi?
Sanmıyorum.
" İyiyim, siz nasılsınız?" Başını salladıktan sonra kenardaki dosyaları önüme ittirdi.
" Direkt iş konuşmak istemezdim ancak seni buraya bunun için çağırdım." Kaşlarım merakla havalandığında önümdeki fincanı ittirerek dosyaları önüme çektim ve inceledim.
Senelere göre şirketin durumunu belirten dosyalardı bunlar.
" Evlenmeden önce benimle ve Bayan Jeon'la yaptığın konuşmayı hatırlıyor musun?" Ağzım şaşkınlıkla açıldığında hafifçe başımı salladım.
Bu konunun gündeme geleceğini hiç ama hiç tahmin etmemiştim.
" Lütfen bunun şirketin başına geçmek için kurduğum bir oyun olduğunu düşünmeyin." Gülümsedikten sonra devam ettim.
" Bu bir şirket evliliği olsa bile Jungkook ile ayrılacağımızı sanmıyorum. O bana saygılı olduğu sürece ben de ona saygı duyacağım, ki bu bir ilişkide en önemli şey bana göre. Bir süre sonra aramızda sevgi gelişeceğine de eminim. Benim gözümde bu, 2 yıl yaşanıp bitecek bir oyun değil ki sanıyorum Jungkook da böyle düşünüyordur." Yalan.
" Konuyu nereye bağladığını anlayamadım Roseanne." Bakışlarımı Bay Jeon'a çevirdim.
" Sonuç olarak bu bir evlilik. Birbirimize her zaman böyle uzak olacağımızı sanmıyorum. Yani, o yetişkin bir erkek ve ben de yetişkin bir kadınım. Bu evlilik normal bir evlilik olarak devam edeceği için bir torun da söz konusu olacaktır." Bu düşünce Bayan Jeon'un hoşuna gitmiş olmalıydı.
Oysa ki konuştuklarımın hepsi yalandı.
" Ancak bir çocuk söz konusu olursa, geleceğine dair endişelerim var. Üzülerek söylüyorum ki şirketin gidişatını iyi görmüyorum. İyi bir çocuk yetiştirmeye kendim yetemem. Bunun endişesiyle de yaşamak istemiyorum. Eminim siz de torununuzun oldukça iyi bir hayat sürmesini istersiniz. Ancak işlerin kötüye gitme olasılığını düşünerek bir çocuk büyütmek istemiyorum." Aralarında kısa bir bakışma geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marriage story | rosékook ✓
Fanfiction•tamamlandı• Park Roseanne, ablası için Jeon Jungkook'la evlenmeyi kabul etmişti. rosékook 300320 #1 at rosekook, unknown history #2 at fanfiction and bts, unknown history #3 at jungkook, unknown history