Merhaba, nasılsınız?
Umuyorum ki iyisinizdir.Açıkçası nereden başlayacağımı bilmiyorum, veda yazıları yazmada pek iyi değilim ancak yine de en iyisini deneyeceğim❤️
Marriage Story'e yanlış hatırlamıyorsam 30 Mart tarihinde başladım. Eski bir kurgumu değiştirerek yazmak istemiştim. Hatta wattpad platformu üzerinde milyon tane anlaşmalı evlilik hikayesi olduğu için çok kararsız kalmıştım. Ancak düşüncelerimi güzel arkadaşım rosiewrosie ile paylaştığımda, ve eğer bu kurguyu yayımlamazsam beni döveceği üzerinden tehdit aldıktan sonra oturup yazdım ve anında yayımladım. Bu tarz konularda çok çabuk gaza gelen bir insanım ve gerçekten de bu sefer lilah iyi ki beni gaza getirmiş dedim❤️
İlk birkaç gün ard arda bölümler aldığımı hatırlıyorum. 100-150-300 olduğunu hatırlıyorum. En çok da şok geçirişimi hatırlıyorum. Yaklaşık 10. Bölümdeyken 300 oy sınırının 1 saatte olduğunu, sabah akşam bölüm yazdığımı hatırlıyorum.
Uzun zamandır okuyucum olanlar bilir ki ben bu konularda biraz maymun iştahlıyımdır. Bir sürü kurgu yayımlarım, 3-4 maksimum 15 bölüm yazar; sıkılırım. Sonra bir süre bölüm gelmez ve bir bakmışsınız hikaye yayımdan kalkmış olur.
Marriage story bu konuda benim için bu denli istikrar sağlayabildiğim tek hikayem. Çünkü konusundan, en çok da Roseanne'in karakterinden dolayı yazmayı çok sevdiğim bir hikaye oldu. Tabii ki sıkıldığım, sizi de sıktığım noktalar oldu ancak diğer hikayelerimle karşılaştırdığımda bu hiçbir şeydi.
Genel olarak okunma, oy ve yorum sayısı ortalamın üstünde olan bir Rosékook yazarıydım zaten, bunu çok dürüst bir şekilde söyleyebilirim ancak bu denli büyük bir geri dönüşü tahmin bile edemezdim.
200 oy gelince havalara uçan ben, bu hikayede 500 oyu gördüm ve gerçekten çok şaşırdım.
Beklemediğim kadar iyi dönüşler ve destekler aldım. Hatta birçok kişiyle bu hikaye aracılığıyla tanıştım belki de, bilemiyorum. İlginiz, desteğiniz, sevginiz kısacası her şey için ne kadar teşekkür etsem az. Elimden yalnızca 2 kelimeyi bir araya getirmek geliyor maalesef. Teşekkür ederim❤️
Ve üzülerek söylüyorum ki, sanırım Marriage story benim son Rosékook kurgum. Tabii ki her zaman söylediğim gibi benim sağım solum belli olmaz ancak artık kendimi Rosékook shipine eskisi kadar yakın hissedemiyorum. ( açıklanıyormuş, ben şok) Gerçekten kafamda karakterlerine tamamen uydurabileceğim bir kurgu olmadıkça, Rosékook yazmayı düşünmüyorum. Hepinizle Rosékook sayesinde tanışmış olsak da, hatta bunun bana ve hikayelerime olan ilginizi ve sevginizi düşüreceğini bilsem dahi bu artık öncelik vermek istediğim bir konu değil.
Ayriyetten üzülerek bir şey daha ekleyeceğim ki, burada yavaş yavaş zamanımın dolduğunu da hissediyorum. Eskiden sahip olduğum ilgiye sahip olamadığımı görüyorum şu sıralar ve bu beni kesinlikle üzmüyor. Eğer bende size ait bir parça bulamıyorsanız, bu kimsenin suçu olamaz.
Marriage story yazdığım en uzun hikayeydi. Ve daha önce hiç kafamda kurduğum olay örgüsüne bu kadar sadık kaldığım bir hikaye de olmamıştı. Bir bölümünün ortalama 2000 kelime olduğunu düşünürsek, beraber 100.000 kelime paylaşmış oluyoruz❤️ böyle düşününce kulağa çok fazla geliyor.
Umuyorum ki isteğinizi karşılayabildiğim, sizi çok sıkmayan ve Rosékook diyince aklınıza gelebilecek hikayelerden biri olmuştur Marriage story. Bu arada bölüm başına ortalama 450 oyla en çok okunan Rosékooklar'dan biri olduğumuzu da gururla söyleyebilirim. Her şey sizin sayenizde, çok teşekkür ederim.
Bu süreç boyunca yanımda olduğunuz için tekrardan teşekkür ederim, sizi çok seviyorum. Umuyorum ki başka hikayelerde karşılaşabiliriz🥺😍 Bu paragrafa genel olarak marriage story ile, diğer hikayelerim ile hatta isterseniz benimle ilgili bile yorumlarınızı bırakabilirsiniz. Hepsini okuyup cevap vereceğim, böylelikle sohbet de etmiş oluruz son kez.
Beni instagram hesabımdan da ekleyebilirsiniz. Story kısmında delicesine aktifim, hikayelerime cevap verenlerle sohbet falan ediyorum. Kısacası keyifli vakit geçiriyorum diyebilirim. Kullanıcı adım hoseo.xsual ama isterseniz linki profilimde bulabilirsiniz❤️
Belki ilgilenirsiniz diye aşağıya şu am devam eden diğer kurgularımın tanıtımlarını bırakacağım☺️
Tekrardan çok kez, binlerce, milyonlarca kez teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum ballarım
Hoşçakalın💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marriage story | rosékook ✓
Fanfiction•tamamlandı• Park Roseanne, ablası için Jeon Jungkook'la evlenmeyi kabul etmişti. rosékook 300320 #1 at rosekook, unknown history #2 at fanfiction and bts, unknown history #3 at jungkook, unknown history