9-

4.7K 169 3
                                    

" Selin gibi giyinmeyi kes"

Düşmanıyla konuşuyor gibi konuşmuştu. Bu kadar çok mu nefret ediyordu benden? Selin'i seviyordu bunu biliyordum, benden de uzak durmamı istemişti. Öyleyse onun dediğini yapacaktım. Uzak duracaktım ondan.

O gün Mert'in suratına bakmadan yemek yemiş ardından mutfağı toparlamıştım. Görkem de bizim hastanede işe başlamıştı.  Amcam avukat olsun diye uğraşmıştı ama Görkem hemşire olmuştu. Küçüklükten beri çok iyi anlaşıyorduk, kardeşim gibi görüyordum onu.

Mutfaktan çıktıktan sonra salona yönelecekken kasıklarıma giren ağrıyla yüzümü buruşturdum. Sanırım regl olacaktım. Bu dönemden nefret ediyordum, asla yemek yiyemez yesem bile hemen çıkartırdım. Odamdan dışarı çıkmaz, onlarca dram filmi izleyip hönküre hönküre ağlar bir de üstüne herkese çirkeflik yapardım. Cidden nefret ediyorum.

Sıcak su torbama su doldurduktan sonra yanıma bir kaç şişe su alıp odama çıktım. Banyoda üzerimi değiştirip önlemimi aldım. Evet gelebilirsin regl. Aşırı derecede midem bulanıyordu, bilgisayarımdan bir film açıp izlemeye başladım ama ağrıya katlanamıyordum.

" Kahretsin! Şu regl ağrısına da bir çare bulsalar ya. "

Odamın kapısı birden açıldığında filmi durdurup gelen kişiye baktım. Görkem gelmişti.

" Bücür, niye ağlıyorsun lan? " Bağırarak söylemişti, hatta ciyaklayarak. İki dakika geçmeden Mert odaya girdi. Endişeli görünüyordu. Bir kaç adımda yanıma geldi. Elleriyle yüzümü avuçlayıp baş parmağıyla yüzümdeki yaşları sildi. " Neden ağlıyorsun? Ben mi bir şey yaptım? " Ellerini ittirip oturduğum yataktan kalktım. Filmin en heyecanlı yeriydi. Elimle bilgisayarımda açık olan filmi gösterdim.

" Film izliyordum. "

Mert ya sabır diyerek sinirle odadan çıkıp gitti. Ben uzak durmak istedikçe o bana yakın davranıyordu ve ben bana yakın olmasını istemiyorum. Birine aşık olmaktan ölesiye korkuyorum. Lisedeyken hoşlandığım bir çocuk vardı o da benden hoşlanıyordu. Yani ben öyle sanmıştım. Tek derdi dalga geçmekti benimle, başarılı oldu da. Şimdi aşık olmaktan korkuyorum, birine hemen güvenemiyorum teşekkürler Tarık. Bana erkeklerin güvenilmez olduğunu öğrettiğin için teşekkürler.

" Ah.. Hepinizin canı cehenneme."

Ağrı git gide dayanılmaz bir hâl alıyordu. Normalde bu kadar ağrımazdı sanırım stres ağrıyı tetikliyordu. Odadan çıkıp Görkem'in odasına girdim. Ağrı kesici iğne yaptıracaktım. Oturmuş kitap okuyordu. Beni görünce hemen kalkıp yanıma geldi. " Bücür? Hiç iyi görünmüyorsun. Betin benzin atmış."

Kapı yerinden ayrılırcasına açıldığında ikimizde şaşkınca Mert'e baktık. Kolumdan tuttuğu gibi odasına doğru sürükledi beni. Kapıyı açıp beni içeri soktuktan sonra kapıyı tekrar kapatıp kilitledi. " Bir sıkıntın olduğunda Görkem piçine gitmek yerine bana geleceksin. Neyin var? Özel günün mü geldi? Bu ayıp bir şey değil, sağlıklı her kadın adet görür Alya. "

Yüzüm utançtan kıpkırmızı olmuştu. Onu ittirip odadan çıkmak için kapıyı açmaya çalıştım ama anahtarı almıştı. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum. " Seni anlayamıyorum. Benden uzak durmak istiyorsun ama aynı evdeyiz, gitmeme izin vermiyorsun. Seni görmezden geliyorum ona da izin vermiyorsun Mert. Cidden sen ne yapmaya çalışıyorsun? " Bir kaç adımda bana yaklaşmıştı. Gözleri dudaklarımda takılı kalmıştı, gözlerimi ondan kaçırıp yere bakmaya başladım. Aramızdaki mesafeyi kapatırken aynı zamanda eliyle çenemi kaldırıp kendisine bakmamı sağladı. Gözlerindeki ifadeyi çözemiyordum, duvarlarını üzerine çekmişti. " Mert, kapıyı açar mısın? Gitmek isti-" Sözümü yarıda kesen dudakları olmuştu. Evet, şu an Mert beni öpüyordu. Elimle onu ittirmeye çalıştım ama yerinden milim kıpırdamamıştı. Tek eliyle ellerimi tutarken hâlâ öpmeye devam ediyordu. Kafamı hızla yana çevirdiğimde dudakları bir süre yanağımda durduktan sonra benden uzaklaştı.

Yüreğim Sende Kaldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin