20-

4.3K 128 8
                                    

Mert-

" Güney, her şeyi ayarladın değil mi?"

Elindeki konfeti kutusunu yerine bırakıp bana döndü. " Sen beni çok hafife alıyorsun sanırım. Siz geçen hafta evlendiniz, Selin'in ruhu bile duymadı. "

Gülümseyip bana doğru yaklaşan Selin'e doğru yürüdüm. Alya,Mete, Serkan ve Özge  hariç bütün  arkadaşlarımı doğum günü partisine davet etmiştim. Hediyeler açıldığı sırada Selin evli olduğumuzu öğrenecekti. O an yüzünün nasıl bir hâl alacağını çok merak ediyordum.

" Sevgilim, neden Alya'yı davet etmedin?  Ben onu  kendime  çok yakın  görüyordum. Hem düğün  için de yardım  ediyordu. Birden ne oldu da benden uzaklaştı anlamıyorum." Yüzünü ellerimin arasına alıp baş parmağımla yanağını okşadım.

" Onunla artık görüşmeni istemiyorum. Düğün organizatörü ayarlarız, daha güzel olur. Hadi artık hediye açma zamanı. "

Selin sırayla hediyeleri açarken sıra benim hediyeme gelmişti. Elimdeki kutuyu ona uzattım. Kutuyu alıp açtı. Kutunun içinden evlilik cüzdanı ve iki adet alyans çıktığında şaşkınca bana döndü.

" Evlenmedik de Mert!"

Bütün herkes kahkahalarla gülüyordu. Kutudaki alyansı parmağına takıp yanağına bir öpücük kondurdum. Aynı şekilde o da bana alyansımı takmıştı.

" Geçen hafta Güney'in senden aldığı imzayla evlenmiş olduk. Artık benim karımsın , Selin Hekimoğlu.. "

Selin-

Ah, kahretsin. Mert bir çuval inciri berbat etti. Pamir bunu duyarsa beni öldürür hatta beni öldürmekle kalmaz Mert'in hayatını kabusa çevirir. Buraya dönmek için onu zor ikna etmiştim. Aslında Mert ile bir işim yoktu. Sorunum babasıylaydı. Babası pek sevmezdi beni. Oğlunun peşini bırakayım diye para teklifinde bile bulunmuştu bana.

Misafirler gittikten sonra Mert çalışmak için ofisine gitmişti. O olmadığı için Pamir'i rahatça arayabilirdim. Telefondan numarasını tuşladım.

Pamir, Halit'in tek çocuğuydu. Halit beni Almanya'ya götürdüğünde oğluyla arkadaşlık etmiştim ve birbirimize aşık olmuştuk.

" Güzeller güzelim? Çok özledim seni. Ne zaman geliyorsun? "

Yutkundum. " Pamir sana her şeyi anlatacağım ama sakin olacaksın. "

**

Tahmin ettiğim gibi Pamir köpürmüştü resmen. İki hafta içinde işi halledemezsem o gelip halledecekti ve o gelirse katliam çıkardı. Kimseye acımazdı Pamir. Babası gibi değildi o.

Halit genç kızlara çok düşkündü. Ortağının oğlunun sevgililerini ayartıp yatağa attıktan sonra bunu çok güzel bir şeymiş gibi anlatırdı. Mert'in benden önceki sevgilisi Belisa da Halit'in kurbanı olmuştu. Halit'in teklifini kabul edip Mert'i aldatmıştı ama Halit onu yanında tutmadı çünkü bana aşık olmuştu. Ama ona istediğini asla vermedim. Pamir'i tanıyana kadar bu böyleydi. Her şeyi onunla yaşadım. Şu an onun çocuğuna hamileyim. Pamir bir kaç kez buraya gelmişti. Burada gizli bir evimiz vardı. Pamir geldiğinde bana haber veriyordu ben de Mert evden çıkar çıkmaz oraya gidiyordum. Dört haftalık hamileydim.

Telefon titrediğinde tuş kilidini açıp gelen mesaja baktım.

Gönderen: Halit

Mert'e gerçeği sen mi anlatırsın yoksa gelip ben mi anlatayım? Senin gerçek yüzünü herkes görecek.

Korkuyla mesaja baktım. Halit olanları Mert'e anlatırsa ben biterdim. Ne para alabilirdim ne de başka bir şey.

Aşağıdan sesler geldiğinde çabucak telefonu saklayıp yatağa attım kendimi.

Yüreğim Sende Kaldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin