26-

3.9K 114 1
                                    

Büyük gün  için hazırdım. Onur'a baktım. Beni onaylarcasına gülümsedi.

" Onlar bunu çoktan haketti Alya. "

Evet haklıydı. Ben iki aydır ne ailemle konuşabiliyor ne de işe gidebiliyordum. Bunların hepsi Selin ve Mert yüzündendi. Mert bana inanmamakla yanlış yapmıştı. Bana olan aşkı zaten yalanmış, oynamış benimle. Selin desen her şeyi biliyormuş. En baştan Mert'in eski sevgilisi olduğumu, o hastanede çalıştığımı biliyormuş.

Selin bizi karşısında görünce ne yapacaktı çok merak ediyordum. Hele ki Halit'i görünce ne yapacaktı bekleyip görecektik. Onur bana yardım edecekti onun karşılığında ben de ona küçük bir yardımda bulunacaktım. İçeri girdik. Abim ve Özge geleceğimizi biliyordu. Bizden önce Mert'in evine gelmişlerdi. Abim beni görünce sıkıca sarıldı.

" Merhaba, ben geldim. " Mert sesimi duyunca kafasını kaldırıp bana baktı. Selin'in gözlerinde ise korku vardı. Halit'e bakıyordu.

" Ne oldu? Bizi  gördüğünüze sevinmediniz galiba. "

Mert , Selin'i kollarının arasına alıp bana baktı.

" Ne işin var burada senin? Kaçtığını sanıyordum. "

" Gerçekleri duymanın zamanı geldi. Karına hiç sordun mu bunca zamandır neredeydi? Yaşıyorsa neden hiç seni aramamış? Ama bekle ben cevap vereyim. Selin, Halit'in teklifini kabul edip onunla kaçmış. Bu zamana kadar da oradaymış. "

Selin'e baktım. Korkudan titriyordu.

" Kes şunu Alya! Yalanlarını al ve çek git şuradan. Doğuma az kaldı ve Selin'i geriyorsun yalanlarınla." Gülümsedim. Mert'in yanına yaklaşıp gözlerinin içine baktım.

" Evet, doğuma az kalmış ne güzel. Başkasının çocuğuna babalık yapmak nasıl bir duygu?" Biraz bekledikten sonra devam ettim.

" Bebeğin babası sen değilsin. Bebeğin babası Halit'in oğlu Pamir. Pamir'i sen de çok iyi tanıyorsun ama farklı bir adla, Emir Duraner tanıdık geldi mi? "

Mert şaşkınlıkla beni dinliyordu. Sonra Selin'e döndü. " Selin, doğru mu bütün bunlar? Cevap ver! " 

Selin gözyaşlarını silip bana baktı sonra Mert'e döndü.

" Üzgünüm.. "

Mert'e baktım. " Selin'i hastaneye getirmişlerdi. Ameliyatına hocam ve ben girecektik normalde ama beni ameliyata almadı. Sen daha yenisin, hastanın  durumu ağır   dedi. Aradan bir saat geçti ex olduğu haberi geldi. Boşuna intikam aldın yani benden."

Sonra Onur'a döndüm. Elini tutup gülümsedim.

" Biz Onur ile evlenmeye karar verdik."

**

Aradan bir kaç gün geçmişti. Onur'un evinde kalıyordum. Onur'un eski sevgilisi Zeynep tekrardan Onur ile olmak istiyordu. Onur bana yardım etmişti. Mert ve Selin'e gününü göstermiştim. Ona bir söz verdim. Kâğıt üzerinde evli kalacaktık bir süre. Zeynep'i kıskandırmaya çalışıyordu, onun değiştiğini görmek istiyordu. Sonra zaten boşanacaktık.

" Kağıt üzerinde evli olacağız ama dışarıdan biri bizi gerçekten evli sanmalı. O yüzden bu gece ufak bir nişan yapalım, sen ne dersin?

Biraz düşündükten sonra kabul ettim. Onur , tanıdığımız herkesi arayıp eve davet etmişti. Yüzüklerimizi ise
abim takacaktı. Onlar bile bunun sahte bir evlilik olduğunu bilmiyordu. Biz kağıt üzerinde evli olursak Mert benden uzak duracaktı hem de Zeynep belki değişip Onur'un istediği gibi biri olabilirdi.

Yüreğim Sende Kaldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin