Mert-
Aradan iki ay geçmişti. Alya bir günde ortadan kaybolmuştu, onu aramaya bile gerek görmedim çünkü onunla bir işim kalmamıştı. Artık benim için sadece bir yabancıydı. Ben bundan sonra karıma ve doğacak çocuğuma odaklanmalıydım.
" Selin, sürekli ayakta durmayı kes. İki ay sonra doğum yapacaksın, dinlenmen gerekiyor. " dedim Selin'e elimle mandalina yedirirken. Gülümseyip elimi karnına koydu. Bebek tekme attığında gülümsedim. Evde artık Alya'nın lafı geçmiyordu. Ondan güzel bir intikam almıştım. İntikam alırken aşık da olmuştum ama kısa sürede unuturdum.
Kapı çaldığında oturduğum yerden kalktım. Yardımcımız Aysel hanım yanında Onur ile geldiğinde dişlerimi sıkarak ona yaklaştım. " Ne işin var burada? "
Onur gülümsedi. Alaycı bir gülüştü bu.
" Kavga etmek için gelmedim. Alya ortalarda yok. İstanbul'a da gitmemiş gidebileceği her yere baktım ama yok. "
Omuz silktim. " Umrumda değil. Belki de eşyalarını toplayıp kaçmıştır. "
Onur üzerime yürüyüp yakalarımdan tuttu.
" Ulan gerizekalı! Gitse yanına kıyafetlerini almaz mı? Kızın yanında para bile yokmuş. Başına bir şey geldiğine eminim."
Tekrar omuz silktim. " Git ara o zaman. Bizi rahatsız etme."
**
Onur-
Aylardır ortada yoktu Alya. Nereye gittiğini bile bilmiyorduk. Tek bildiğim Mert ile kavga ettikleriydi. Mert'in sadık adamı Baran'ı arayıp buluşmak için evime çağırmıştım. Onu öttürecek büyük bir koz da vardı elimde.
" Ne istiyorsun? " Baran karşımdaki koltuğa oturduğunda bacak bacak üstüne atıp Baran'a döndüm.
" Alya nerede? Mert ona ne yaptı? "
Baran kahkaha atıp bana baktı. Mert öl dese ölürdü bu salak.
" Konuşmayacağımı bildiğin hâlde beni buraya çağırıp bunu sorman takdire şayan."
Şimdi gülme sırası bendeydi. Telefonumu çıkarıp Baran'a bir fotoğraf gösterdim.
" Mert bunu öğrenirse seni yanında bir saniye bile tutmaz. "
Baran panikledi.
" Bunu Mert görürse beni de Gizem'i de öldürür. " Gizem, Mert'in kız kardeşiydi araları daha yeni düzelmişti. Baran ve Gizem yaklaşık iki senedir sevgiliydi ve bunu Mert'in öğrenmesini istemiyorlardı.
" Tamam anlatacağım. " Baran konuşmaya başladığında dehşetle onu dinliyordum.
Onun nerede olabileceğini düşünürken telefonuma bir mesaj geldi.🩺
Alya-
İki aydır Kuzey'in evinde kalıyordum. Yavuz hocayı o depodan çıkarıp Kuzey'in evine götürmüştüm.
" Selin'i kaçıran aslında Halit. Halit, Selin'e aşık olmuş. Halit genç kızlarla takılmayı çok sever. Selin ona yüz vermediği için daha kıymetli oldu tabi. Selin de parayı sevdiği için Halit'in teklifini kabul etti. O gün sen ameliyata girmek istediğinde izin vermedim çünkü Selin yaralı değildi. Arka kapıdan çıkardım onu. Sonra da kaçtım işte çünkü Mert sinirini bir yerden çıkaracaktı."
" Peki şu pusula dövmeli adam kim? Onu daha önce Selin'in yanında sonra da Mert'in evinde görmüştüm."
Yavuz hoca bir süre düşündükten sonra konuştu.
" Pamir o. Halit'in oğlu ve Selin'in sevgilisi. Halit, Selin'i Almanya'ya kaçırdığında Selin onunla yakınlaşmış. Birbirlerine aşık olmuşlar. Halit de bunu öğrenince Selin'i tehdit etmeye başladı her şeyi Mert'e anlatmakla. "
Tam bir şey söyleyecekken içeri Onur girdi. Ayağa kalkıp ona sarıldım.
" Her yerde seni arıyoruz Alya. Artık kimse seni üzemeyecek."
**
İstanbul'a dönmüştük. Bir süre Onur'un evinde kalacaktık. Selin ve Mert için çok güzel sürprizim vardı.
" Bunu yapmak istediğine emin misin? Yine sen üzüleceksin.."
Her şekilde üzülecektim ama onları da üzecektim. " Şartını kabul ediyorum. Ama her şey benim istediğim gibi olacak. Ben bunları haketmedim."
Yarın Halit'i ortaya çıkaracaktım. Halit ve Yavuz her şeyi bir bir anlatacaktı ve ben Selin'i de Mert'i de buna pişman edecektim. Aylarca beni kandırmıştı Mert, kendine aşık etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim Sende Kaldı
Literatura Feminina"Bana oyun oynadın, resmen oynadın benimle! Sana güvenmiştim ben be! " Onur başını yere eğdi. Benimle göz göze gelmemeye çalışıyordu. " Kaldır kafanı. Hadi gidip bir yerlerde kutlayın bunu, zaferinizin tadını çıkarın. Nasıl kandırdık ama şu salağı...