Alya-
" Aşkım, İrem fotoğraf atmış. Baksana Umut çok mutlu gözüküyor."
Umut'un ameliyatını abimin bir arkadaşı yapmıştı ameliyatı çok iyi geçmişti. Bir kaç hafta bizimle kalmışlardı ama ameliyattan sonra İstanbul'a dönmüşlerdi.
Mert'e fotoğrafı gösterdiğimde gözleri dolmuştu. Elimi elinin üzerine koydum. " Çok alışmıştım onlara. Şimdi ev çok sessiz. Sanırım Umut'u özledim. " Mert gülümsedi.
" Yine gelirler canımın içi. Biliyorsun İstanbul'a döndüler. Hakan avukatlık ofisi açıyor. Gelelim büyük sürprize! Yarın annemle babam geliyor. "
Birden oturduğum yerden kalktım. Gözlerimden ateş çıkarırcasına baktım ona. Babasıyla daha önce tanışmıştım ama annesini ilk kez görecektim. Sanırım korkmaya başlamıştım.
**
Mert'e annesinin sevdiği yemekleri sorup ona göre mutfakta bir şeyler hazırlamıştık. Mutfaktaki işim bittikten sonra üzerimi değiştirip salona indim. Annesiyle babası bu akşam Baran ve ailesiyle yemek yiyeceklerdi.
Uğur amca içeri girdiğinde ona sarıldım. Özlemiştim. Sonra arkasındaki kadına yöneldim. Mert'in annesi çok güzel bir kadındı. Gidip elini sıkacakken hiç beklemediğim bir şekilde bana sarıldı.
" Demek oğlumun kalbini çalan güzel kız sensin?"
Gülümseyip ellerindeki kabanları alıp Deniz ablaya verdim. Kahvaltı masasına geçtiğimizde Ferda Hanım masaya ağzı sulanarak bakıyordu. Sonra eşine döndü.
" Uğur, biliyorsun diyetine dikkat etmen gerek. Her şeyden azar azar yiyoruz tamam mı? " Uğur amca suratını assa da kafasını salladı. Sonra bana döndü.
" Alya'nın yemeklerini özlemişim. Benim için yaptığı enginarın tadı hâlâ damağımda."
Tabağıma üç dilim börek alıp yemeye başladım. Kafamı kaldırdığımda bana bakıyorlardı. Ferda Hanım gülümseyip Mert'e döndü. " Bizim bilmediğimiz bir şey mi var? "
Mert bana bakıp annesiyle babasına döndü. Elindeki çatalı bırakıp elimi tuttu. " Bizim bir çocuğumuz olacak. Alya iki buçuk aylık hamile. "
**
Uğur amca ve Ferda Hanım torunları olacağını öğrenince çok sevinmişlerdi. Kahvaltıdan sonra dinlenmeleri için onlara odalarını gösterip işe gitmek için evden çıktım. Bu aralar iyice boşlamıştım zaten işi.
Hastaneye geldiğimde herkes yeni doktordan bahsediyordu. Duyduğuma göre çok yakışıklıymış. Sanırım dahiliye doktoruydu. Çünkü başhekim Murat Bey yeni bir doktorun geleceğinden bahsediyordu. Karşıdan bana doğru gelen Bahar'ı gördüm. Yanıma gelip gülümsedi.
" Hocam, Murat Bey sizi toplantı odasına çağırıyor. Yeni doktoru tanıtacakmış, bütün herkes orada. " Kafa sallayıp toplantı odasına doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde Murat Bey'in yanındaki adamı gördüğümde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.
**
" Sen ne arıyorsun burada? Başka hastane yok muydu? " Gediz bana bakıp gülümsedi. Bu gülümseyiş samimilikten uzak , yapay bir gülümsemeydi.
" Peşini bırakmam demiştim. Benden o kadar kolay kurtulamazsın. Evli de olsan , çocuğun da olsa benim için farketmez. Beni bırakıp gitmenin hesabını soracağım sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim Sende Kaldı
ChickLit"Bana oyun oynadın, resmen oynadın benimle! Sana güvenmiştim ben be! " Onur başını yere eğdi. Benimle göz göze gelmemeye çalışıyordu. " Kaldır kafanı. Hadi gidip bir yerlerde kutlayın bunu, zaferinizin tadını çıkarın. Nasıl kandırdık ama şu salağı...