48-

1.9K 73 1
                                    

Alya-

Kızımız  tekme attığında Mert yüzüme baktı. Gözlerinin  içi  gülüyordu. Baba olmayı  çok istiyordu. Elini karnıma  koyup bir süre  karnımda gezdirdi elini.

"  Mert, yarın işe gitmesen? Birlikte vakit geçirsek olur mu? "

Kafa sallayıp bana sarıldı.

**

Sabah erkenden kalkıp  kahvaltıyı  hazırlamıştım. Kocamla baş  başa kahvaltı  edip akşama  kadar  onunla vakit geçirecektim. Tabi sadece hayal olarak kalmıştı. Kahvaltının  tam ortasında Pamir, Mert'i arayıp  acilen büroya  çağırdı. Bugün  Mert'in doğum  günüydü.  Aslında  Pamir mahvetmeseydi kocamla güzel  bir gün  geçirip  doğum  gününü kutlayacaktık.

Pastasını  alıp  ona sürpriz  yapmaya karar verdim.  Seda'ya  mesaj atıp  çaktırmamasını söyledim.Diğerlerine de haber vermiştim.

Hazırlanıp  direkt butik pastaneden pastayı  almaya gittim. Pasta özel  yapımdı. Bir kaç gün önce sipariş vermiştim. Üzerinde  Mert ve benim minik heykellerimiz vardı. Çok  güzeldi. Pastayı  dikkatlice  ön  koltuğa  koyup sürücü  koltuğuna  geçtim.

**
Büroya  vardığımda  bekleme salonunda  sadece tanımadığım  bir adam vardı. Mert'in  asistanı  Seda da yoktu. Pastayı alıp  Mert'in  odasına  girdim. " İyi  ki doğdun aşk-- "

Bir anda sustum. İçeride  iki tane silahlı  adam vardı.  Birisi Seda'yı rehin almış,  diğeri  de silahını  Mert'e doğrultmuştu. Bir anda silahın  biri bana döndü.

" Alya, çabuk  git buradan. " Mert adeta kükremişti. Elimdeki pastayı masaya koydum o sırada bekleme salonundaki adam geldi. Sırıtıyordu.

" Mert Hekimoğlu,  seni nereden vuracağımı çok  iyi biliyorum.. Gidiyoruz  çocuklar,  Alya Hekimoğlu  bizimle  geliyor. "

Adamın  koluma uzanan elini büküp  diğer  elimle suratının  ortasına  yumruk attım. Adam afallamıştı. Belindeki silahı  alıp  adamın kafasına  doğrulttum.

" İkiniz hemen silahlarınızı  atın,  yoksa patronunuzu gebertirim. " Adam kahkaha atıp  alayla bana baktı.

" Silah kullanmak size göre  değil  hanımefendi, bırakın  silahı  da gidelim. Bu kadar  oyun yeter. " Güldüm. Silahı  adamlardan birine doğrultup  ateş  ettim, kurşun ayağının yanından  geçip  gitmişti.

" İkinci kez ateş  edersem tam ayağına  isabet eder. Bırakın  silahları! "

Adamlar silahları  bıraktığı  anda kapı  açıldı.  İçeri  Pamir, Selin,  Özge ve abim girmişti. Arkalarından da Gizem ve Baran..

**

" Beni çok  korkuttunuz, o adam beni gerçekten  götürecek  sandım. " Mert gülüp  bana sarıldı. Omzuna vurup geri çekildim. Gizem'in elindeki pastayı  alıp  Mert'in  yanına  geçtim.

" İyi ki doğdun  sevgilim!! " Mert tam beni öpecekken  pastayı  suratının  ortasına  yapıştırdım.  Benimle uğraşmak  neymiş, gör  bakalım. Bana şaka yapmayı çok seviyorlardı. Bir gün onlar yüzünden erken doğum yapacaktım.

Güzel  zaman geçirdikten sonra  eve döndük. Evde bizi bir misafir bekliyordu. Elinde bavulları  olan Ebru!!

Yüreğim Sende Kaldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin