Olur olur bana gel yine
Sakın sen kimseyi dinleme
Yaralı kalbini gizleme
Çağır gelsin sesime🎵Bulamadım seni dün gece
Sarıldım bir şişe geçmişe
Yaralı kalbini gizleme
Çağır gelsin sesime🎵Bulunmaz aşka çare hiç mi yok?
Seninle biz neyiz bilen de yok
Bu sevgiden bir yol bir iz de yok
Nasıl olursa olsun ayrı yok🎵Sensizlik çok oldu
Sarhoş gönlüm yandı kül oldu🎵Mikrofonu yerine bırakıp sahneden indim. Hastaneden çıkar çıkmaz buraya gelmiştim. Mete'nin masasına oturup bardaktaki soğuk suyu elime alıp içtim.
" Müşteriler sürekli seni soruyor. Elimden gelse sürekli seni çıkartırım sahneye. "
Gülümsedim. Neredeyse bir aydır Mete'yi tanıyordum, çok iyi bir insandı. Her şeyden önce her konuda destek oluyordu bana.
" Şarkı söylemeyi çok seviyorum. Bunu kazanca dönüştüreceğimi düşünmezdim asla. " Mete gülümsedi.
**
Eve geldiğimde Selin bizdeydi. Gelinlik modellerine bakmıştık ama hiç birini beğenmemişti.
" Nihayet geldin kızım ya! Canım çok sıkkın."
Çantamı koltuğun üzerine atıp Selin'in karşısındaki tekli koltuğa oturdum. " Ne oldu yine? Mert düğünü uzayda yapacağını falan mı söyledi? " Bıkkınca bir nefes verdim. Beni bir sal Selin ne olursun. Eski sevgilimin yeni sevgilisine düğün için yardım ediyorum resmen ya.
" Dalga geçme. Mert bir süredir çok durgun. Ne zaman düğünden bahsetsem konuyu değiştiriyor.Yardım etmen lazım bana. Güzel bir yemek organize edelim, erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçer derler. "
Aradan bir kaç saat geçmişti. Hâlâ plan yapmamıştık. En sonunda derin bir nefes aldım.
" Ben yemeği ayarlarım, sen de Mert'i getirirsin. " Selin bir kaç dakika düşünüp planı kabul etti.
Onur-
" Alya'yı üzgün görmek beni mahvediyor Selin. Bütün olanlar yetmezmiş gibi sen de düğün için yardım istiyorsun ondan. "
Selin gülümsedi. Alya'nın üzgün olması onun umrunda değildi ki. O sadece kendini düşünürdü. Beni de oyunun içine çekmişti. Sırf Mert üzülsün diye kabul etmiştim. " Bundan sonra ne olacak? Ne yapmayı planlıyorsun? Halit , senin Mert ile evlenmek üzere olduğunu öğrenirse seni mahveder. "
Selin oturduğu koltuktan kalkıp yanıma geldi. " Sen onu dert etme Onur. Sen sadece Alya'yı kendine nasıl aşık edeceksin onu düşün, gerisine de karışma. Alya şuan Mert ve benim için romantik bir yemek hazırlıyor. "
Bir süre konuşmadan oturduktan sonra Selin çıkıp gitmişti. Ben de bir kaç hafta burada kalıp İstanbul'a dönecektim. Ama döndüğümde yanımda Alya olacaktı. Kardeşim gibi gördüğüm biriydi ama zamanla ona karşı hisler beslemiştim. Bununla pek övünmüyorum tabi ama onu mutlu edebileceğime inanıyorum.
**
Alya-
Selin ve Mert için romantik bir masa hazırlayıp eve dönmüştüm. Bunu neden kendime yapıyorum bilmiyorum. Salağım galiba. Galibası yok , net salağım ben. Filmlerdeki gibi her şeyi geride bırakıp gitmek istiyorum ama yapamam. Burada bir hayatım var artık, hayallerime kavuşmuşken salaklık yapıp vazgeçemem. Mert defteri kapandı benim için. Artık önüme bakacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim Sende Kaldı
ChickLit"Bana oyun oynadın, resmen oynadın benimle! Sana güvenmiştim ben be! " Onur başını yere eğdi. Benimle göz göze gelmemeye çalışıyordu. " Kaldır kafanı. Hadi gidip bir yerlerde kutlayın bunu, zaferinizin tadını çıkarın. Nasıl kandırdık ama şu salağı...