Nil ve Özge karşımda oturmuş beni ikna etmeye çalışıyordu. Evet, Nil beni sevgilisiyle sevgili rolü yapmam konusunda ikna etmeye çalışıyordu. Derin bir nefes alıp küçük bir çığlık attım.
" Ya siz kafayı mı yediniz? Özge'nin deli olduğu tescillendi de sana ne oluyor Nil? Sevgilinle sevgili rolü yapacağım, hiç mi kıskanmıyorsun kızım! Çıldırıcam ya." Nil kahkaha atıp elindeki minik yastığı bana fırlattı.
" Sadece rol yapacaksınız. Rol yaparken gerçekten aşık olursan o zaman sıkıntı çıkar ama. Ya hadi ama sen Mert'i geri kazanmak istemiyor musun? Sadece bir süre rol yapacaksınız."
Bir süre düşündükten sonra kabul etmeye karar verdim. Ama bir yandan da Selin'i ve bebeğini düşünüyordum.
" Özge, onların çocuğu olacak. Kendime yakıştıramıyorum bunu. " dedim dudağımı büzerek. Özge'ye , Selin'i biriyle gördüğümü söylemiştim. Ve Özge bebeğin o adamdan olduğunu düşünüyordu. " Bebek eğer o adamınsa işimiz zor. Bunu kanıtlamamız gerekecek. Mert tamamen Selin'e inanmaya odaklamış kendini. Selin ona ben unicornum dese inanacak, o derece."
Özge ve Nil sıkıntıyla ofladı.
" Adamın yüzünü hiç mi görmedin? Gökten zembille inmedi ya! "
O anda aklıma bir anı geldi. Adam , Selin'e sarılırken elinin üzerindeki pusula dövmesini görmüştüm.
" Dövmesi vardı. Pusula şeklinde, evet eminim. "
**
Büyük gün gelmişti. Bu akşam bizim gruptakilere birlikte olduğumuzu söyleyecektik Mete ile. Sadece Nil ve Özge biliyordu gerçeği. Serkan hocaya bile söylememiştik. " Yapabilir miyim bilmiyorum, çok gerginim. " dedim Mete'ye dönüp. Mete ellerimi tutup içtenlikle gülümsedi. " Sen Mert'i seviyorsun Alya, eğer bebek Mert'in ise yoluna devam edersin ama değilse o zaman bir şansınız var demektir. Bence Selin bir şeyler karıştırıyor. Doğal ol yeter. "
El ele bizimkilerin oturduğu masaya yöneldik. Mert'in yüzü bizi görünce mosmor olmuştu. Gülümseyip Mete'nin elini daha çok sıktım. " Gençler, size bir sürprizimiz var. " dedi Mete masaya yaklaşınca. Sonra devam etti. " Biz bir süredir Alya ile beraberiz. Bu gece resmileştirelim dedik, biz sevgiliyiz. "
İlk tepki Mert cephesinden gelmişti. Pek çaktırmasa da kıskanıyordu beni. Selin'e dönüp onunla ilgileniyormuş gibi yaptı ama gözü hâlâ bizdeydi. " Bu güzel haberi karaoke ile kutlasak mı? Önce ben söyleyeceğim, sonra da Alya söylesin. Puan vereceksiniz, kazanan kocaman bir pasta kazanacak. " dedi Selin sonlara doğru coşan sesiyle. Hepimiz onun bu lafına güldük. Hamile olduğu için sürekli bir şeyler yiyordu.
" Kabul, hadi herkes karaoke barına geçsin." Mete peşimden gelip elimi tuttu. Gülümsedim. Kulağına eğilip fısıldadım.
" Bırakalım da Selin kazansın, canı pasta çekti sanırım. "
Karaoke barına geçip oturduk. Selin eline mikrofonu almış şarkısını söylemeye hazırlanıyordu. Bana bakıp gülümsedi. Gülüşüne sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdim.
Gel bana, sor bana, sevgi bu mu diye
Girsene kalbime, düşmüşken elime
Boş veren, boş gezen olsan da bana ne
Ben sevemem kimseyi senin yerineBaksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine
Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine..Selin şarkıyı bitirdiğinde hepimiz onu alkışlıyorduk. Sesi çok güzeldi. Selin , Mert'in yanına oturunca sıra bana geldi. Sahneye çıktım. Mekandaki bütün müşteriler karaoke sahnesinin önüne geldi. Gülümseyip mikrofonu elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim Sende Kaldı
ChickLit"Bana oyun oynadın, resmen oynadın benimle! Sana güvenmiştim ben be! " Onur başını yere eğdi. Benimle göz göze gelmemeye çalışıyordu. " Kaldır kafanı. Hadi gidip bir yerlerde kutlayın bunu, zaferinizin tadını çıkarın. Nasıl kandırdık ama şu salağı...