44-

1.7K 75 0
                                    

Aradan bir kaç gün geçmişti. Abime duyduklarımı  anlatsam da bana inanmamıştı. Bakıcı  kadına toz kondurmuyordu.

Baran'ı  arayıp eve  çağırmıştım. Bu konuyu halletse halletse o hallederdi. Her yerde gözü, kulağı vardı herifin.

" Seren denen kadını araştırmanı istiyorum. Ama bu ikimizin  arasında kalacak. Ne bulursan sadece benimle paylaşacaksın. Mert duymayacak. "

Baran kafa salladı. Telefonundan birini  arayıp on dakika kadar konuştuktan sonra  bana döndü. " Yenge , emniyette  çalışan biri var. Kadın bir çok  kez gözaltına alınmış ama delil olmadığı  için  serbest kalmış. "

Ağzım açık bir şekilde ona baktım.

" Neden gözaltına  alınmış? "

" Cinayet."

**

" Çalıştığı  insanlar bir şekilde talihsiz kazalar geçirip  ya ölüyormuş  ya da sakat kalıyormuş. Ama son çalıştığı yerdeki kadın  ve adam  ölmemiş,  kurtulmuş. Seren'e  izlerini  kaybettirmişler. Ellerinde delil var. Onları  buldum. Yarın gideriz. "

Mert geldiğinde  Baran ile mutfakta bol çikolatalı  sufle yiyorduk. Sabah için acil servis şefinden  izin almıştım. Gideceğimiz  yer çok uzak değildi. Mert'e  bir şey çaktırmamak  için kırk takla atıyorduk.

Özge-

" Beni anlamıyorsun!! Bu kadın  kötü biri  diyorum sana anla artık. Ya bu kadın  bu evden gider ya da ben. Oğlumu da alır  giderim Serkan! "

Aynadan yansımasını  görüyordum. Bizi izleyip  gülüyordu. Biz kavga edince mutlu oluyordu. Serkan bir şey demeden Tuna'ya  baktı. " Şu hâline  bak Özge. Dikkatsizsin, merdivenden  inerken ayağını  burktun  onu da Seren'in  üstüne  attın. Bir şey diyemiyorum  sana."

Serkan salondan çıktığında  Tuna'ya  döndüm. Tuna da uzaklaşmıştı  benden. Gece benimle uyumak bile istemiyordu ama o kadın  gelince susuyordu. Kendine alıştırmıştı  çocuğumu.

**

Su  içmek için mutfağa  inmiştim. Suyu  içtikten  sonra arkamı döndüğümde  Seren'i  gördüm. Elinde küçük bir şırınga  vardı.

" Ne yapıyorsun? Elindeki ne? " Kahkaha attı.

" Çok zorsun,  senden kurtulmam  çok zor oldu. Biz üçümüz  çok iyiyiz Özge. Sen sadece fazlalıksın. Serkan'ı  o kadar çok istiyorum ki.. "

Serkan , Seren'in  arkasındaydı. Elinde beyzbol  sopası  vardı.

" Sen bir zavallısın. Bizi ayırmaya çalıştın  ama olmadı. Beni öldürsen  de Serkan'a  sahip olamayacaksın. "

Sonra her şey karardı. Elindeki  şırıngayı  boynuma  doğru batırdı. İçindeki  her neyse nefesimi  kesmişti.  Düştüğüm  yerde gözümü  açtım  zorla. Serkan kafasına beyzbol  sopasını  vurmuştu.

**

Alya-

Kadının  gösterdiği  kamera kayıtlarına , fotoğraflara ve ses kayıtlarına baktım. Seren  çalıştığı  bütün evlerde önce kadını  delirtiyor  sonra da adamı ayartıyordu. Bir kaç aile onun yüzünden  ölmüştü çocukları da yetimhaneye  gönderilmişti. Ama bu aile ondan kurtulmayı başarmıştı.

" Bu kadın çok tehlikeli. Ona dikkat edin, bize yeteri kadar zararı dokundu. "

Abimi ve Özge'yi  arıyordum ama ikisi de açmıyordu.Baran hemen polisi  arayıp abimin evine bir ekip gönderdi. Biz de elimizdeki delillerle  yola çıkmıştık.

" Allahım  ne olur bir şey olmasın."

**

Oraya vardığımızda  ambulans ve polis çoktan  gelmişti. Özge'yi  çıkarıyordu ekipler. Hareketsizdi. Polisle birlikte  mutfak kapısından  geçip  yukarı çıktık. Abimin ve Seren'in  sesi yatak odasından geliyordu.

" Hayatımızı cehenneme  çevirdin  sen, karım  öldü  mü  kaldı mı bilmiyorum. Allahın  belası. Seni  sever miyim  lan ben? Özge varken sen kimsin?"

Seren kahkaha attı.

" Kandırdın  beni. Az önce benimle gelmeyi  kabul etmiştin. Bunun bir cezası olmalı değil mi aşkım? "

Kapı aralığından  baktığımda  Seren, Tuna'yı  kucağına almış balkona doğru yürüyordu.  Çığlık  sesi geldiğinde  odaya girdim. Abim kucağında  Tuna'yla  yerde oturuyordu.

**

Seren üçüncü  kattan atlayıp ölmüştü. Abim hızlı davranmasa belki Tuna da... Ah, her neyse  o kadın artık kimseye zarar veremez. Bu bile  güzel bir şey. Özge'nin  durumu iyiydi. Taburcu  da olmuştu. Oturdukları  evden taşınıp  bizim  evin yanındaki  iki katlı eve yerleşmişlerdi.

" Bir daha bu eve bakıcı  falan girmeyecek Serkan. Bir de Alya senden bir şey istiyorum. O şeytanın  otopsisine  gir, her şeyi kontrol  et. Bir yerlerden hortlamasın."

Gülümseyip  Özge'ye  sarıldım.

" Otopsi  bu sabahtı. O gerçekten öldü  merak etme. "

Seren artık kimseye zarar veremeyecekti  ama abim ve Özge bir süre daha etkisinden çıkamayacaktı. Kolay şeyler yaşamamışlardı.

Yüreğim Sende Kaldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin