Lefürödtem és a délután rendelt pizzából maradt utolsó szeletet megettem, majd elmentem aludni. Gyorsan álomba merültem, mert nagyon fáradt voltam az első munkanapomon. A bunkó sráccal való találkozásomat leszámítva nagyon jó napom volt tegnap, viszont ma már dél is elmúlt és pár óra múlva dolgoznom kell. Tegnap megígértem Ryleenak, hogy felhívom, de inkább ennék most valamit ezért írok neki egy gyors üzenetet: "Sziaa tali a plázában a meki előtt?" elküldöm az üzenetet, és szinte abban a pillanatban érkezik is a válasz: "Elindultaaam." Lezárom a telefonom és a kabátomat felkapva én is elindulok a találkozóra. Szinte teljesen egyidőben érkezünk a mekis pult elé, de Rylee beáll elém, hogy ő rendeljen előbb. Leadja a rendelését és engem is meghív. Hiába utasítottam vissza, képtelenség meggyőzni a jo szívét. -Szóvaal...ki ez a titokzatos srác?- kezdi rögtön kíváncsiskodva. Már a gondolattól is ideges leszek. -Áh! Az az idióta akivel összevesztem az utcán tegnap. Aztán megkértél, hogy vegyem fel a rendelést. Hát ő volt az egyik vendég, aztán a mosdóban összefutottunk és csak tovább idegesített. Tiszta gyerekes! Még a nevét sem mondta el.- panaszkodom miközben beleszúrom a szívószálat a poharamba. -Ahaaa...és miért vagy kíváncsi a nevére?- Rylee megragadta a lényeget mint látom. -Nem vagyok rá kíváncsi! Nem is érdekel!- mondom magamból kikelve talán a kelleténél kicsit hangosabban, mert pár vásárló rosszalló pillantással ránk mered. "Elnézést" tátogom majd behúzva a nyakam lejjebb csúszok a bőr fotelben. Rylee nevetni kezd és én is vele nevetek. -Akkor ez a névtelen srác nem téma.- értelmezi végre. Határozottan bólogatok és neki látok enni. Rylee egy vicces sztorival oldja a feszültséget és máris jókedvem lesz. Rengeteget nevetünk és végül jókedvűen megyünk be dolgozni.
YOU ARE READING
Itt várok rád!
RomanceAria Hoffman egy 19 éves átlagos lány, aki egyik napról a másikra kiköltözik szülővárosából, hogy Budapesten elkezdhesse a nagy betűs Életet. Kivesz egy lakást, és kezdő állásban egy bárban kezd felszolgálóként. Nagyon sikeres a munkájában és egyre...