Mindenki szaladgál körülöttem én pedig tehetetlenül álldogálok az asztal mellett. -Te...Aria!- olvassa a névtáblámat az egyik srác-Elviszed még ma innen ezt? Vagy holnap jöjjek vissza a rendelésemért?- megint nevetni kezd a társaság én pedig úgy érzem magamat, mintha elnyelne a föld. A meleg levegő nem mozdul és a hangzavarban csak tompán hallom a társaság beszólásait én pedig tehetetlenül keresem Ryleet, de nem látom sehol. -Sajnálom, én...új vagyok és nekem ez van ide írva...- mondom alig hallhatóan és egyre jobban nevetnek a tapasztalatlanságomon. Fogalmam sincs mit tegyek, amikor mellettem terem Rylee és végre kiment a kínos helyzetemből. -Mi a gond?- kérdezi éles hangon a társaságtól. A magassága és a bájos külseje ellenére mindig kiáll és megmondja a véleményét a dolgokról. Jelen pillanatban is határozottan viselkedik amit én nem tudtam megtenni pár perccel ezelőtt. -Ez a csaj itt- mutat rám az egyik lány, majd folytatja: -Nem a mi rendelésünket hozta és percek óta képtelen megszólalni! Meg kapjuk még ma a piánkat vagy mehetünk tovább, mert kezdjük unni ezt a szar helyet!- fejezi be indulatosan, majd felváltva ránk mered. -Ne beszélj így velem, mert előbb raklak ki innen mint hogy pislogsz egyet a hat kilométeres műszempilláiddal! Sajnáljuk, hogy tévedés történt. Most pedig átveszem Ariától és újra felveszem a rendelést. Mit adhatok?- mondja éles hangon Rylee, majd elveszi a jegyzeteimet és a tollamat. -Tarts szünetet, megoldom!- súgja oda halkan nekem, majd vadul jegyzetelni kezd. A pult fele menet kifújom a levegőt amit észre sem vettem, hogy eddig bent tartottam. Meg kell tanulnom kezelni az ilyen helyzeteket, mert, ha lefagyok nem lesz ott mindig Rylee, hogy kimentsen a kínos helyzetből. Bemegyek a pult mögé, előveszem a táskámból a telefonomat és megdöbbenten látom, hogy még csak két órája vagyok bent. Már most elfáradtam. Belekortyolok a kávémba, hátha erőt merítek belőle, de azt is félre nyelem a meglepetéstől, amikor meglátom az új vendégeket az ajtóban. Justin, Oliver, Jace, Samantha és Stella.
ESTÁS LEYENDO
Itt várok rád!
RomanceAria Hoffman egy 19 éves átlagos lány, aki egyik napról a másikra kiköltözik szülővárosából, hogy Budapesten elkezdhesse a nagy betűs Életet. Kivesz egy lakást, és kezdő állásban egy bárban kezd felszolgálóként. Nagyon sikeres a munkájában és egyre...