Tizenötödik fejezet

119 4 0
                                    

Még pár embert kiszolgáltam az utóbbi egy órában de lassan kezd lejárni a műszakom mára. Már csak fél órát kell itt lennem, viszont eléggé lecsökkent a vendégek száma így éjfél közeledte. Mivel ma még csak kedd van az emberek másnap dolgozni mennek és nem szoktak sokáig maradni. Pénteken és szombaton mindig teltház van zárásig. Utána mennek át a szórakozóhelyekre. Egy pillanatra odanézek Justinék asztalához. Már csak az ő társasága maradt itt. Hárman ülnek a jobb oldali bokszban, és ketten a bal oldaliban. Jobb oldalt ül egy fekete göndör hajú srác. Elég helyes, de nem az esetem. Mellette ül egy rózsaszín (?) hajú srác, aki eléggé kitűnik a többiek közül az öltözködésével. Aztán ott ül az a lány akivel múltkor már találkoztam. Szőke haj, has póló, hat méteres műszempilla. A bal oldalt ül Justin és mellette egy hasonlóan kikerázott feketehajú lány. Látszik, hogy felvan töltve a szája, teljesen természetellenes az arcához képest.
-Mit bámulsz, Aria?- kérdezi a pultot törölgetve Rylee. Gyorsan elkapom a fejem és a mosogatóhoz lépek. -Semmit, csak elbambultam.- mosogatni kezdek, de Rylee miatt meg kell álljak. -Menj oda! A számlát kérik és én nem érek rá.- mondja visszatartott vigyorral az arcán és eltűnik a konyhában. -De várj, én...- nem tudok észérvet kitalálni, hiszen csak vendégek.Megigazítom a hajam és lesimítom a kötényemet majd elindulok.-Sziasztok! Kértek még valamit, vagy hozhatom a számlát?- kérdezem mosolyt erőltetve az arcomra. -Nem kérünk semmit, de még maradnánk. Ha lehet.- mondja a szemembe nézve a göndör hajú srác. -Oké. Akkor én...majd jövök- mondom hadarva és visszasietek a pulthoz, de valaki utánam jön és megfogja a könyököm. -Gyere, ülj ide hozzánk! Már nincs más vendég és gondolom végeztél.- mondja barátságosan a göndör srác és a fejével az ő bokszukhoz int. -Hát én még...-a pult felé nézek ahol Rylee mosolyogva hevesen bólogat, az órára pillantok ami azt mutatja, hogy éjfél van vagyis lejárt a műszakom. -Oké, ráérek-mondom mosolyogva.

Itt várok rád! Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora