Az első pár napom a költözködéssel és berendezkedéssel telt. A lakásom nagyon kicsi, de szép és otthonos. Világosbarna falak és letisztult, fehér bútorok díszítik a nappalit. A hálószobába csak egy àgy és egy éjjeli szekrényt fért. Az ágyamat halványrózsaszín ágytakaróval lefedtem és fehér díszpárnákat tettem a tetejére. Tudom, hogy senki nem fogja látni rajtam kívűl egy darabig, hiszen barátaim sincsenek akiket áthívhatnék, de szeretem, ha minden a helyén van. A fürdőszoba szintén fehér és ragyogó tiszta. A konyha a fürdőmnél is kisebb, viszont nekem pont megfelel arra a célra, hogy egy személyre főzzek benne. Miután mindent a helyén találtam és sikerült otthonosra alakítanom a lakást, eldöntöttem, hogy munkát keresek a városba, majd elmegyek edényeket és hasonló szükséges dolgokat vásárolni. Az utcák szinte teljesen üresek, egy-két hozzám hasonló őrült járkál csak a szeptemberi esőben. A járda gödreibe ragadt tócsák minden alkalommal felfröcskölnek a nadrágomra és a cipőmre ami teljesen elázott. Próbálok vidám lenni és mindenkire rámosolyogni, de annyira barátságtalanul néznek rám az emberek, hogy rám is átragad a rosszkedv, amíg ki nem üti a szememet egy állás hirdetés.
"Pincérnőt keresünk! Azonnali kezdéssel! A jelentkezési kérdőívet a pultnál kérjük kitölteni! Victor Scott:üzlet tulajdonos" rögtön felragyog az arcom, benyitok az üveg ajtón a bárba, ahol a meleg levegő rögtön felmelegíti a jégkockára fagyott kezeimet.
-Jó napot kívánok! Láttam az állás hirdetést a bejáraton. Szabad még jelentkezni?- kérdezem a pultnál álló férfitól.
-Persze, szabad! Victor Scott!- barátságosan felém nyújtja a kezét Victor, majd elfogadom és én is bemutatkozom.
-Aria Hoffman- mondom mosolyogva. A férfi ad nekem egy lapot, amit ki kell töltenem. Egyszerű kérdések állnak rajta. Név, életkor, születésnap, szakma, pincérnői tapasztalat... kitöltöm a lapot, oda nyújtom kedvesen mosolyogva Victornak és várom, hogy mondjon valamit, esetleg telefonszámon értesítenek, vagy...
-Fel vagy véve Aria!- mondja mosolyogva.
-Tessék? Komolyan?- kérdezem hüledezve. Erre nem számítottam. Azt hittem meg kell adnom elérhetőséget, és majd választ kapok. Egész egyszerűen ment.
-Igen! Hétfőn kezdhetsz is! Körbe vezetlek, gyere utánam!- mondja a férfi, majd bemegy egy ajtón amelyre "csak dolgozóknak" felirat van akasztva.
STAI LEGGENDO
Itt várok rád!
Storie d'amoreAria Hoffman egy 19 éves átlagos lány, aki egyik napról a másikra kiköltözik szülővárosából, hogy Budapesten elkezdhesse a nagy betűs Életet. Kivesz egy lakást, és kezdő állásban egy bárban kezd felszolgálóként. Nagyon sikeres a munkájában és egyre...