-Minek jössz házibuliba, ha nem bírod a piát?- kérdezi gúnyosan. Erre a kijelentésére felkapom a fejem és dühös pillantással jutalmazom, nem szólok semmit, majd újra lehunyom a szemem és lejebb csúszva az ágylábának dőlök.
-Már nincs türelmem hozzád! Inkább menj ki!- mondom még mindig csukott szemmel. Abban reménykedek, hogy most az egyszer szó nélkül kimegy, de hiába. Feláll, de az ajtó helyett az ágy mellé lép és hangos puffanással levágódik. Szó nélkül hagyom a jelenetét. Pár perccel később nyugtázom magamban, hogy enyhült fejfájásom, de még mindig kissé kába vagyok. Kinyitom a szemem, majd óvatosan körülnézek a szobában. Otthonosan van berendezve. Szépen sorakoznak a könyvek a polcokon, az ágy le van terítve egy pléddel, és díszpárnák is vannak rajta, szépen sorba rendezve. Vajon kié lehet a szoba? Azt sem tudom ez kinek a házibulija! Elhatározom, hogy szólok Ryleenak mert azt hiszem itt az ideje hazamenni. Isaac is ivott, ezért jobb, ha sétálva megyek. Talán nincs olyan messze a lakásom. Lassan, felállok de megint megszédülök. A francba! Minek ittam? Hallom ahogy Justin feláll és odalép mellém, majd megfogja a karomat és átteszi a vállán, hogy meg tudjam tartani az egyensúlyom. -Nem kell segítség!- mondom erőszakosan és elrántom a kezem, elindulok a folyosón, és belépek a már ismert fürdőszobába. Pár másodperc késéssel utánam jön Justin is, és ez pont elég volt arra, hogy beteljen a pohár. Az alkohol felbátorít és minden egyszerre tör ki belőlem. -Mit művelsz már megint? Miért követsz? Miért idegesítesz és miért akarod tönkre tenni minden egyes napomat? Állandóan felbukkansz és semmire nem adsz magyarázatot! Meg akartál csókolni, vagyis én azt hittem, erre teljesen vérig alázol! Utána látom, hogy barátnőd is van, mert lent lóg a nyakadba állandóan! Nem értem, hogy miért csinálod!- fejezem be felgyorsult szívveréssel. Kérdőn meredek rá, válaszra várva, de meglepődök, amikor közelebb lép, átkarolja a vállamat, és ugyanazt az őrjítő folyamatot végig játssza velem, azt amit korábban. Mélyen a szemembe néz, megnyalja az ajkát és közeledik, hogy megcsókoljon. Azzal a különbséggel, hogy most minden akaraterőmet összeszedve összeszorítom az ajkam és elfordítom a fejem.
YOU ARE READING
Itt várok rád!
RomanceAria Hoffman egy 19 éves átlagos lány, aki egyik napról a másikra kiköltözik szülővárosából, hogy Budapesten elkezdhesse a nagy betűs Életet. Kivesz egy lakást, és kezdő állásban egy bárban kezd felszolgálóként. Nagyon sikeres a munkájában és egyre...