Harminckettedik fejezet

100 3 0
                                    

-Sziasztok!- köszönök zavartan az első ülésen ülő idegeneknek. -Helló!- köszön vissza barátságosan mosolyogva a lány az anyósülésről, majd a srác is intaget a visszapillantóból és Rylee bemutat nekik. -Ő itt Aria, az anyósülésen Lili és mellette Isaac- mutat be minket egymásnak Rylee, majd beszélgetni kezd a barátaival. Én csendben hallgatom és néha én is hozzászólok, vagy csak bólintok, ha kérdeznek. Körülbelül tíz perc alatt megérkeztünk a bulihelyszínre, ami egy ÓRIÁSI HÁZIBULI(!!!!). Sokkolva néztem az épületre. Tömve volt részeg táncoló lányokkal és ittas fiúkkal a kert. Az üvöltő zene már a kocsiból is bántotta a fülemet és félve követtem a többieket egyenesen be a bejárati ajtón. A házban még több ember volt. Egy pár éppen vihorászva futott fel a lépcsőn egy szabad hálószobát keresve, egy idegen fiú integetni kezdett nekem majd Hannah-nak szólítva üdvözölt mint egy jó barátját és a kezembe nyomott egy poharat, majd eltűnt. Azóta se láttam többet. Ryleet követve kimentünk a hátsókertbe ahol egy nagy medence tárult a szemeim elé, benne ugráló fiatalokkal. Ez nem az én világom! Még csak pár perce érkeztünk meg, de már most szeretnék hazamenni és az ágyamba bújva a netflixet pörgetni. -Keresek egy mosdót! Azt hiszem rosszul vagyok!- kiáltom túl a zenét, mire Rylee csak bólint és mutogatva jelzi, hogy hol lesznek. A teraszajtón betörök a tömegen át, és egy mosdó keresésére indulok. Szinte reménytelennek tűnik kiigazodni ezen a hatalmas házon. Elindulok a lépcsőn és több emberhez próbálok kedvesen hozzászólni, hogy tudja-e hol találok egy mosdót, de egy ember se volt hajlandó végig hallgatni nekem pedig elfogyott a türelmem és elkezdtem az ajtókon benyitni mindent kockára téve, amikor legnagyobb meglepetésemre az első ajtóval megtaláltam a fürdőszobát. Megnyugodva sóhajtottam egy fájdalmasan hosszút, majd a csaphoz lépve lehajoltam és bevizeztem az arcomat, óvatosan, nehogy nagyon elkenjem a sminkem. Mikor felhajoltam, azzal a céllal, hogy képes leszek vissza menni a tömegbe, a tükörben ismerős arcot pillantottam meg. Rémültem hátrafordultam és nagyot nyelve kipréseltem magamból egy sziát Samanthának...

Itt várok rád! Where stories live. Discover now