Ki más, ha nem a bunkó srác társasága érkezett meg? Úgy néz ki visszatérő vendégek. Már így is elég zűrös volt a napom, nincs szükségem az idegesítő srác jelenlétére. Gyorsan hátat fordítok, nehogy felismerjen, de túl későn kapcsolok. A fényesre tisztított konyhán visszatükröződve látom ahogy közeledik felém a srác. Hirtelen lehajolok és a pult mögé bújva úgy csinálok, mintha keresnék ott valamit. - pedig csak a kuka van ott, amin látszik, hogy ideje lenne kicserélni - kopogtatni kezd az ujjaival a márványpulton én pedig továbbra is ott zörögtetem a kukászsákot, mintha csinálnék valamit. -Khm khm- köhögést imitálva vonja magára a figyelmet de én továbbra is kitartóan bújdosom. -Tudom, hogy ott vagy Aria. Gyere már fel.- mondja közömbösen, mire azonnal felkapom a fejem és a szemöldökömet ráncolva meredek rá. -Honnan tudod a nevem?- merőn a szemembe néz miközben beharapja az alsó ajkán lévő piercinget. Utálom a piercingeket és a tetoválásokat, ezen a srácon pedig van bőven ezért is ennyire unszimpatikus. Mégis egy pillanatra elveszek a sötétbarna szemeiben. -Talán nyomoztam utánad...- szól halkan, és közeledni kezd felém a pult felett, én pedig mozdulatlanul állok továbbra is. -Tényleg?- kérdezem alig hallhatóan, és egy óriási gombócot próbálok lenyelni a torkomban. -Ugye tudod, hogy van rajtad egy névtábla?- egyik pillanatról a másikra közömbössé válik a hangja, gúnyos mosolyra húzza a száját, és egy pillanatra kivillannak hófehér fogai. Észhez térek és lepillantok a mellkasomon lévő névtáblámra amelyen feketével áll az Aria név. A francba! Jóízűen nevetgél az újabb beégésemen én pedig beharapva a számat lesütöm a szememet. -Mennem kell dolgozni- mondom hadarva majd ott hagyom a nevetgélő srácot. -Hé, Aria! Te nem is vagy kíváncsi a nevemre?- hátrafordul a széken és a nyomomba ered. -Miért, elmondanád?- kérdezem a szememet forgatva. -Nem.- mondja egyszerűen majd csendben követ. Ennek a beszélgetésnek mi értelme? -Justin! Itt a pia!- ordít egy fekete göndör hajú srác az egyik bokszból, mire a bunkó srác rögtön odakapja a fejét. Tehát Justin. -Siess Justin, nehogy megigyák előled!- mondom nevetgélve és sietősre veszem a tempót, majd odalépek egy új vendéghez.
YOU ARE READING
Itt várok rád!
RomanceAria Hoffman egy 19 éves átlagos lány, aki egyik napról a másikra kiköltözik szülővárosából, hogy Budapesten elkezdhesse a nagy betűs Életet. Kivesz egy lakást, és kezdő állásban egy bárban kezd felszolgálóként. Nagyon sikeres a munkájában és egyre...