Az orvos megvizsgálta a kezem amire időközben teljesen ráalvadt a vér és elég kiábrándítóan festett. Csipesszel kihúzta az összes szilánkot.-ebbe majdnem belehaltam!!- aztán lefertőtlenítette és egy krémet kent rá, majd lazán befáslizta. -Ezt mindennap át kell kötni és ezt a krémet használd!- mondta az orvos, majd elengedett. -Na?- kérdezte rögtön Justin, amint kiléptem. A hangja kiáltásnak hallatszott az üres folyosón. -Minden rendben. Csak át kell majd kötnöm és be kennem ezzel.- mutattam fel a kezemben tartott fáslit és krémet. Justin bólint, majd a cuccaimat magával hozva átvágunk a folyosón, ki az épületből. A hideg szél újra átfagyasztja a még mindig vizes ruhámat. Vacogni kezdek és Justin is észreveszi, hogy fázom. -Kérsz valami ruhát? Asszem van a kocsimban pár felső.- mondja a csomagtartóra mutatva, majd kinyitja és előhúz egy fekete belebújós, kapucnis pulcsit. -Ez jó?- kérdezi és a kezembe nyomja. -Köszi.- az alsó ajkamat kezdem harapdálni zavaromban. -Vedd fel nyugodtan!- mondja. Na igen, ha nem lenne csurom víz minden alatta, még érne is valamit! -Öhm..asszem leveszem a pólót alóla mert így...mert ez vizes és hideg...érted, hogy...- kezdek magyarázkodni és érzem, hogy lángvörösbe borul az arcom. -Jaj. Bocs! Nem nézek oda!- mondja félmosoly kíséretében és hátat fordítva nekem bezárja a csomagtartót, majd rágyújt egy cigire és a kormány mögé ülve szívja be mélyen a füstöt. Gyors mozdulattal leveszem a pólómat és belebújok a nagy, fekete pulóverbe. Az újja nagyon hosszú és nagyjából combközepéig ér az alja. -és Justin illata van.-teszi hozzá egy belső hang a fejemben. Justin amint bezárta a csomagtartót rögtön hátrafordul és mintha valami megváltozott volna egy pillanat alatt. Mintha zavarban lenne, még sosem láttam ilyennek a rövid ismerettségünk óta. -Mi az?- kérdezem az alsóajkamat harapdálva. -Semmi. Jól áll a fekete!- mondja és halvány mosolyra húzva a száját, beszáll a kocsiba.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Itt várok rád!
Любовные романыAria Hoffman egy 19 éves átlagos lány, aki egyik napról a másikra kiköltözik szülővárosából, hogy Budapesten elkezdhesse a nagy betűs Életet. Kivesz egy lakást, és kezdő állásban egy bárban kezd felszolgálóként. Nagyon sikeres a munkájában és egyre...