Most komolyan! Miért történik ez velem?? Elhatározom, hogy összeszedem magam és megkeresem Ryleet. -Szia Justin- mondom egyszerűen, majd az ajtó felé sietek, azzal a szándékkal, hogy ennyi volt a beszélgetésünk én pedig hazamehetek. -Szia Aria- mondja halkan miután a vállamnál fogva visszarántott és ezáltal közelebb kerültem hozzá. Halkan becsukja az ajtót maga mögött és közelebb húzódik én pedig képtelen vagyok hátrálni, mert még mindig fogja a karomat. -Mit keresel itt?- kérdezi halkan, úgy, hogy szinte már nem is hallom. Az alkoholos lehelete megcsapja az orromat, ahogy kiejti a szavakat. Nagyot nyelek mert úgy érzem egyre jobban sűrűsödni kezd a levegő a szobában. -Ryleeval jöttem- mondom szánalmasan vékony hangon. A sötétbarna szemeiben teljesen elveszek egy pillanat alatt és csak a felgyorsult légzésemet lehet hallani a szobában. Halványan félmosolyra húzza a száját. -Ettől százszor helyesebbé válik az arca.- A szabad kezével az arcomhoz ér és a fülem mögé tűr egy kósza tincset, amitől a felhők fölé szökik a pulzusom egyik percről a másikra. -Mennem kell- mondom alig hallhatóan, de a testem ellent mondd az agyamnak és mozdulni sem tudok, amikor a maradék tíz centis távolságból csak kettő marad köztünk. -Nem, nem kell- mondja mély, rekedt hangon és olyan közel hajol, hogy az ajka megérinti az enyémet, amitől libabőrös leszek és mindennél jobban akarom, hogy megcsókolhassam. Nem érdekel semmi. Lehunyom a szemem azzal a szándékkal, hogy most megcsókolom minden mindegy alapon, de mire odahajolok, már nincs ott a szája. Zavartan kinyitom a szemem. Justin az alsó ajkát beharapva folytja vissza a nevetését. Végignézte a jelenetet amint a levegőt próbáltam megcsókolni. Tehát ő nem is akarta! Akkor miért csinálta ezt velem? Talán részeg?Jézusom, de rém ciki! Lesütöm a szemem és a kilincset lenyomva távozom a szobából: -Tényleg mennem kell- mondom sietősen és már el is tűntem a tömegben. Félfüllel hallom ahogy Justin nevetve kiált utánam olyanokat, hogy "bocs, nem tudtam" meg "gyere vissza" de nem reagálok, csak égővörös fejjel szaladok le a lépcsőn.
YOU ARE READING
Itt várok rád!
RomanceAria Hoffman egy 19 éves átlagos lány, aki egyik napról a másikra kiköltözik szülővárosából, hogy Budapesten elkezdhesse a nagy betűs Életet. Kivesz egy lakást, és kezdő állásban egy bárban kezd felszolgálóként. Nagyon sikeres a munkájában és egyre...