Harmincötödik fejezet

100 4 0
                                    

Csak megyek és megyek az emberek közt. Átvágok a tömegen és semelyik rosszalló pillantással sem törődök amikor félrelökök valakit, csak megyek, hogy kijussak erről a helyről. Minél gyorsabban. -Aria! Hahó! Aria!- hallom Rylee kiáltását mire a hang irányába fordulok és végre megkönnyebbülten kifújom a levegőt ami percek óta beszorult a tüdőmbe. Szorosan lehunyom a szemem, veszek pár mélylevegőt és mosolyt erőltetve az arcomra odamegyek a kis társaságunkoz, a medence melletti dohányzóasztalhoz. -Sziasztok!- mondom vidámságot tettetve és leülök Isaac mellé a padra. -vagyis valami kerti bútorféle, de én csak padnak hívom- Rylee összehúzott szemmel méreget én pedig csak reménykedek, hogy hisz nekem, ha azt mondom csak a mosdót kerestem ennyi ideig és nem kezd faggatni a többiek előtt. Szerencsére így is lett és csak bólintott amikor elmeséltem a kitalált storymat a ,,részeg pasasról a mosdó keresése közben". Úgyis elmondom neki a Justinnal történteket, de még én sem fogtam fel igazán és ez inkább ilyen négyszemközti téma, nem egy házibuliba illő. -Megyünk táncolni?- kérdezi Lili lelkesen és már fel is pattant a helyéről. Én automatikusan rázni kezdem a fejem. Nagyon nincs táncolós hangulatom. -Ariaaa- elhúzza a nevem végét Rylee, majd a kezemnél fogva felránt. Végülis nem kéne elrontanom az első bulinkat egy hülye incidens miatt Justinnal. Jaj már megint eszembe jutott! Ki kell vernem a fejemből minél hamarabb mert keserűvé teszi az egész estémet egy rossz élmény. -Jó menjünk, de előbb igyunk valamit!- mondom parancsolóan és mindenki ujjongani kezd körülöttem, majd Rylee a kezemnél fogva berángat a konyhába Isaacet és Lilit követve. A konyha megint tele van emberekkel ezért nehéz levegőhöz jutni, de Isaac gyakorlott már ezért átvágja magát az emberek közt és kihoz pár piros műanyagpoharat, két üveg ital kíséretében, majd visszaülünk az előző helyünkre. Rylee mosolyogva tölt nekem elsőnek én pedig rögtön lehúzom, hogy minél hamarabb jól érezhessem magam és ne kelljen attól félnem, hogy összefutok Justinékkal. Az erős alkohol égeti a torkomat, de máris jobban érzem magam tőle.

Itt várok rád! Where stories live. Discover now