3:54-et mutat a telefonom órája és kikerekedett szemmel meredek a nem fogadott hívásaimra. 7 nem fogadott hívás Ryleetól, három a főnökömtől és nem utolsó sorban 21 anyától. Jézusom! Elhatározom, hogy most egyikre sem válaszolok, már biztosan mind alszanak én pedig hulla fáradt vagyok. Felmegyek a lakásomba és az ajtó lábánál lerugom a cipőmet, leteszem a táskámat és a vizes ruháimat. -vagyis sörös, de hogy hangzik már az, hogy sörös ruha?- jobbra fordulva meglátom magam a tükörben és csak akkor tűnik fel, hogy rajtam maradt Justin pulcsija. Reflexszerűen gyorsan leveszem, azzal az elhatározással, hogy kimosom és visszaadom neki, ha legközelebb látom, de megakadok egy pillanatra. Ha legközelebb látom? Mi van többet nem is látom? Egyáltalán nem biztos, hogy ezek után nem váltanak szórakozóhelyet, hiszen Samanthát eléggé leégettem Justin meg nagyon nem kedvel láthatóan. Elgondolkozva nézem a kezemben tartott pulóvert és akaratlanul is az arcomhoz emelem és mélyen beszívom az illatát. Tipikus Justin illata van. Messziről is fel ismerhető a parfümje amit előszeretettel pazarol.-mondjuk nem bánom- hirtelen észbe kapok, hogy mégis miért szagolgatom Justin pulcsiját, majd a szennyestartó helyett az íróasztalom előtti székre hajtogatom gondosan a ruhadarabot. Átveszem a pizsamámat és bebújok az ágyamba. Még mindig a pulcsi jellegzetes illata kering a szobában mikor álomra hajtom a fejem. Sokáig forgolódom, míg végül 6 órakor arra az elhatározásra jutok, hogy inkább nem alszom, mert túl sok volt az elmúlt pár nap és képtelen vagyok nyugodtan pihenni. Kikelek az ágyamból, engedek egy forrófürdőt, beledobok egy rózsaszín, virágillatú fürdőbombát és levendulás habot öntök hozzá. Egy virágmezőt teremtettem a fürdőszobámból. Behozom a nutellát és egy nagy kanalat, majd a kádban fekve szórakozottan eszem az üveg tartalmát, míg a bejárati csengő meg nem töri a varázslatos pillanatot.
YOU ARE READING
Itt várok rád!
RomanceAria Hoffman egy 19 éves átlagos lány, aki egyik napról a másikra kiköltözik szülővárosából, hogy Budapesten elkezdhesse a nagy betűs Életet. Kivesz egy lakást, és kezdő állásban egy bárban kezd felszolgálóként. Nagyon sikeres a munkájában és egyre...