Part 1 - Zničené prázdniny

1.1K 26 0
                                    

Zapísala som do papierov výsledky posledných vzoriek a vdýchla tú príjemnú vôňu nemocnice. Študujem na zdravotníckej škole,a tak niet divu, že táto vôňa je mi tak príjemná. Keď som dopísala,tak si pero zastrčila na vrecko plášťa a s povzdychom som sa pozrela na vysmiate dievča s dlhými hnedými vlasmi.

,,Bude mi to tu chýbať."povedala som Lauren a ona na mňa pobavene pozrela.

,,Načo takéto slová ? Aspoň si užijeme dva mesiace prázdnin,oddýchneme si a potom škola opäť začne."povedala jednoducho a prehrabla si svoje hnedé vlasy. Venovala som jej úsmev, ktorý mi opätovala.

,,Máš pravdu. Dúfam,že sa počas prázdnin stretneme a skočíme na zmzlinu a limonádu."povedala som a pozbierala som svoje papiere zo stola.

,,Samozrejme. Bubble red by bez nás skrachoval."povedala a obe sme sa zasmiali. Má pravdu. Sedávame tam každý víkend.

,,To je pravda."povedala som ešte pomedzi smiech. Sledovala som,ako sa postavila a zasunula plechovú stoličku.

,,Idem to zaniesť."zamávala nado mnou papiermi a ja som hneď schmatla svoje a pridala sa k nej. Lauren je naozaj super baba. Veľa sa spolu nasmejeme a nemáme skoro žiadne tajnosti.

*****

Stála som práve pred našim výťahom. Tešila som sa domov.

,,Ahoj Abby. Ako sa máš ? Ideš z práce?"spýtal sa Adam,ktorý vošiel do budovy. Je to náš sused a môj najlepší kamarát už od detstva. Bol to fajn chlapec,celkom pekný. Má špinavoblond vlasy,zelenomodré oči a vypracované svaly dokonalo vidieť vďaka krátkemu rukávu jeho trička.

,,Áno,idem z kaviarne. Mám sa fajn, len som trocha unavená. A čo ty? " povedala som a pousmiala som sa. Výťah práve cinkol a otvoril sa. Vošla som dnu a sledovala som chvíľku odraz v zrkadle. Potom som sa otočila na Adama,ktorý stlačil štvorku a dvere sa zatvorili.

,,Fajn. Zajtra končí škola,tak by sme mohli vybehnúť niekam von,ak máš čas."navrhol a ja som súhlasne prikývla.

,,Dobre. Končím o šiestej. Ak chceš, môžeš ma počkať pred kaviarňou." povedala som a obaja sme vystúpili.

,,Dohodnuté. Tak ahoj. Pozdrav svoju mamu."povedal s úsmevom a vydal sa na opačnú stranu chodby.

,,Odovzdám. Ahoj. Pekný večer." povedala som a vošla som dnu. Zložila som si z pliec tašku,ktorá po celom dni mala pre mňa váhu asi sto kíl.

,,Ahoj mami."pípla som a vyzula som si tenisky. Začula som tiché ahoj z kuchyne,odkiaľ sa šírila aj príjemná vôňa. Hneď som sa tam vydala a zbadala som mamu pri sporáku. Dala som jej pusu na líce a sadla som si k stolu.

,,Aký si mala deň ?"spýtala sa mamka.

,,Celkom to ušlo. Stretla som Adama. Mám Ťa pozdravovať."povedala som a sledovala som mamin ustarostený pohľad.

,,Čo sa deje ?"spýtala som sa nervózne a čakala som na jej odpoveď.

,,No vieš,dnes som volala s Markom a vrátil sa z Nemecka. Nevideli ste sa vyše pol roka a chce si Ťa vziať na prázdniny k sebe a Gabriel do Holmes Chapel."povedala mama s ľútostivým pohľadom.

,,Na celé ?"spýtala som sa zúfalo a ona prikývla.

,,Zlatko,možno je to dobré. Tvoj otec má peniaze a budeš mať s ním krajšie prázdniny ako tu. Chodila by si na brigádu a vôbec by si si neužila leto." povedala mama a zamiešala niečo v hrnci.

,,Vždy by to bolo lepšie ako byť tam s jeho štetkou a jej deťmi."povedala som a ťažko som si povzdychla.

,,Vieš,že to musíš nejako prežiť. A ak budeš mať šťastie,tak otca prehovoríš, aby si sa vrátila skôr."povedala mama povzbudivo. Prišla som k nej a objala som ju.

,,Ja s ním nechcem byť mami. No viem,že ak tam nepôjdem,tak otec podá na súd a vezme si ma so sebou. Má veľa peňazí a súd by ma hneď pridelil jemu. Prečo to tak musí byť?" povedala som a otočila som sa,že pôjdem do mojej izby,no mamin hlas ma zastavil.

,,Poď sa najesť Abby. Celý deň si iba na rohlíkoch."

,,Nechaj mi to tam mami. Ja si potom vezmem."povedala som a šla som si vziať tašku z predsiene.

,,Dobre. Ľúbim Ťa."povedala mamka.

,,Aj ja Ťa ľúbim mami."povedala som a zabuchla som dvere do mojej izby. Položila som si tašku k stolíku a zvalila som sa na posteľ. Privrela som oči a ťažko som si povzdychla. Toto budú moje najhoršie prázdniny. Kiežby som mohla aspoň týždeň stráviť tu v Londýne s mojimi priateľmi. Vzala som si mobil a napísala som otcovi.

Ahoj ocko.
Mama mi povedala,že ma chceš zobrať do Holmes Chapel. Chcela som Ťa poprosiť,či by som aspoň dva týždne nemohla ostať v Londýne. - Abbs.

Odoslala som správu a šla som ku skrini. Vzala som si čierne kraťasy, tielko a šla som do kúpeľne. Zapla som si príjemnú teplú vodu a pomaly som upratovala moje myšlienky. Nechcem byť s otcom cez prázdniny,no to sa mi vyjednať nepodarí. Budem rada,že ho uvidím,no keby sme mohli byť samy, spolu ako kedysi. No keď budeme s Gabriel a jej synom,určite si ma ani nevšimne. Už to dobre poznám. Vždy sa spýta na školu a ani ho nezaujíma, ako sa mám,ako sa mi darí. Vždy si všíma len nedostatky a to ma ničí. Preto mám radšej mamu,hoci nemáme veľa peňazí.

Vyšla som zo sprchy a usušila sa. Zima so mnou triasla,takže som sa rýchlo navliekla do oblečenia. Po ceste späť do izby som sa stavila v kuchyni,kde som si vzala tanier s cestovinami a omáčkou. Zhasla som svetlo a vošla som do mojej izby. Pustila som sa do jedla a skontrolovala si správy. Otec už odpísal.

Ahoj Abby.
Áno,chcem Ťa aspoň cez prázdniny. S mamou si celý rok,no ja sa opäť po lete vraciam do Nemecka. Chcel by som tráviť čas s tebou. Prídem po teba pozajtra okolo obeda. Ľúbim Ťa. Vidíme sa. Dobrú noc Abby - Ocko

Dobre. Dobrú noc oci - Abbs.

Fajn. Takže nič z toho očividne. Aspoň mám ešte zajtrajšok,ktorý môžem stráviť s Adamom a jeho partiou. Užijem si aspoň deň a potom odídem na dva mesiace. Dlhé dva mesiace.

******

Ahojte :)

Tak tu sú prvé časti môjho nového príbehu. Hádam sa vám zapáči. Vopred ďakujem za všetky votes a komentáre.

Lia 🖤🖤🖤

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now