,,Musíme sa postarať o záhradu a to bude trvať pár dní."poznamenal otec pri raňajkách.
,,Len rozmýšľam o nejakom programe pre deti. Budú sa tu nudiť."povedala Gabriel a pozrela na môjho otca.
,,Ja idem večer do Londýna. Som dohodnutý so zopár kamarátmi. Ak by chceli Marty a Abbs ísť,tak ich vezmem. Prespali by u mňa v byte a zajtra by som ich priviezol späť." povedal Harry a mne sa na tvári objavil úsmev.
,,To by bolo fajn. Pôjdete ?"spýtala sa Gabriel a obaja sme prikývli. Tešila som sa,že môžem byť s Harrym,aj keď tam bude Marty.
,,Tak super. A teraz šup do práce." zavelil otec a všetci sme šli von.
*****
Dlho som rozmýšľala,čo si obliecť,až som sa rozhodla pre červené šaty. Spravila som si make-up,ktorý sa skladal z korektoru,linky,riasenky a rúžu. Nakoniec som si hodila do kabelky pyžamo,hygienické potreby a doklady. Keď som vyšla na chodbu,tak som zazrela v kuchyni Gabriel,ktorá pobehovala sem a tam.
,,Čo sa deje ?"spýtala som sa a oprela som sa o rám dverí.
,,Robím Martymu čaj a hľadám nejaké tabletky."povedala a prehrabávala sa pri tom v červenej krabičke.
,,Čo sa mu stalo ? Je chorý ?"opýtala som sa ustarostene.
,,Len ho bolí brucho a zvracal,no malo by to do zajtra prejsť. Ale dnes s vami nepôjde."povedala,a ja som si povzdychla. Páčila sa mi myšlienka večera vo dvojici,no bolo mi ľúto Martyho.
,,Tak ostanem tu aj ja."povedala som. V tej chvíli som cítila,že by to bolo správne.
,,Ale,no tak Abby. Marty je aj tak unavený,určite bude spať,a vy s Harrym pokojne choďte do Londýna a zabavte sa."povedala a ja som prikývla.
,,Dobre. Tak idem. Pekný večer a pozdravujte Martyho."povedala som a vyšla som pred dom,kde stálo Harryho auto. Nastúpila som dnu a oprela sa o sedadlo.
,,Si v poriadku ? Vyzeráš smutne." povedal Harry a pozrel sa na mňa.
,,Nie som smutná,len som sa na chvíľu zamyslela."vysvetlila som,no jeho smaragdy boli stále na mne.
,,Nad čím ?"opýtal sa a ja som potichu sedela, ,,Marty ?"
,,Je mi ho ľúto."povedala som a on mi pohladil líce,potom sa naklonil a pobozkal ma na čelo.
,,Bude v poriadku. Nikto z nás nemôže za to. A pripravil som nám program." povedal a ja som sa pousmiala. To bolo Harrymu znamením,aby naštartoval auto a vyrazili sme.
Z pohľadu Harryho.
Zastavili sme pri lunaparku. Mohol som vidieť,ako sa jej krásne čokoládové oči rozšírili. Vytiahol som kľúče a pousmial som sa.
,,Si blázon."povedala a ja som sa zasmial.
,,Možno. Ale som si istý,že to bude sranda."povedal som a vystúpili sme z auta. Pravda je,že som ju chcel najskôr zobrať do nudnej reštaurácie, no musel som ju rozveseliť. Chcel som počuť jej smiech. Chcel som ju vidieť šťastnú. Viem,že to nemala v živote najľahšie,no chcel som len,aby na to chvíľu nemyslela. Aby sa so mnou cítila dobre.
,,Počkáš chvíľku. Idem niečo vybaviť." povedal som jej,keď sme vošli dnu.
,,Dobre. Ponáhľaj sa."povedala a ja som jej dal pusu.
,,Nenechám ťa dlho čakať princezná." povedal som,čo som myslel naozaj. V tých šatách bola nádherná. Namieril som si to do stánku s cukrovou vatou,no ako som išiel okolo,tak som zbadal strelnicu,kde ma oslovil veľký plyšový medveď. Asi už viete,čo ma napadlo. Áno,šiel som skúsiť šťastie, ktoré mi doprialo. Veľmi som sa potešil,keď som držal medveďa v náručí. Rýchlo som išiel k stánku s cukrovou vatou.
,,Dobrý večer. Dvakrát poprosím." povedal som moju požiadavku. Blondínka sa na mňa usmiala a začala robiť.
,,Nech sa páči."povedala a podala mi to aj s bločkom otočením na zadnú stranu,kde napísala jej číslo.
,,Ďakujem."povedal som a bloček som pred ňou pokrčil a hodil do koša. Jedna z typických báb,ktoré sa mi chcú napchať do postele. Kedysi som bol celkom rád,že to išlo samo,no páči sa mi,ak si ženu musím získať. A Abby bola presne taká. Hľaddala vo mne niečo viac,ako len chlapa na jednu noc,a to isté platilo u mňa. Z diaľky som už videl Abbs,ktorá mi bola otočená chrbtom.
,,Prekvapenie."povedal som a ona sa otočila. Dlaňami si zakryla tvár a ja som sa len usmieval.
,,Bože Harry !"zvískla a ja som jej podal medveďa s jednou cukrovou vatou. Neváhala ani sekundu a objala ma.
,,Spravíme si fotku ?"navrhol som a vybral som z vrecka fotoaparát. Abby mi dala pusu na líce,ja som ju pritúlil k sebe a odfotil som nás.
,,Mala by som to odniesť do auta." povedala a ukázala medveďa. Prikývol som a išli sme k autu,kde to zložila.
,,Tak čo,ideme na kolotoč ?"spýtal som sa a ona sa zasmiala. Mala tak krásny smiech.
,,Dobre. Už som na kolotoči nebola dlho. Ďakujem Harry. Za darček,ale v prvom rade,že si ma sem dotiahol a si tu so mnou."povedala a pozrela sa na mňa.
,,Aj ja ďakujem Abby."povedal som a zaviedol som ju ku kolotoču s koníkmi. Zaplatil som chlapovi pri kolotoči a obaja sme nasadli. Pevne som sa chytil tyče a sledoval som rozsvietený lunapark aj s ruským kolom. Cítil som sa šťastne. No premkol ma strach,že o to šťastie už o necelý mesiac prídem.
Z pohľadu Abby.
Držala som Harryho ruku a obaja sme kráčali von k nášmu autu. Bol to nádherný večer. Ten najkrajší zo všetkých. Pozrela som sa na Harryho v čiernej košeli a džínsach. Košeľu mal zhora rozopnutú,takže z popod nej mu vykukovalo zopár tetovaní.
,,Počkaj Harry."povedala som a on sa otočil,čím jeho smaragdové oči hľadeli na mňa a čakali na odpoveď. Malú medzeru,ktorá ostala medzi nami som zrušila a ruky som si obmotala okolo jeho krku. Pozrela som sa na jeho lákavé ružové pery a pomaly som sa priblížila k nim,až sa spojili. Jeho mocné ruky ma vyložili na kapotu auta a jeho jazyk začal vyhľadávať ten môj. Hneď som mu sprístupnila cestu a jeho dlaň hladila moje líce. Naše pery sa o seba obtierali a nechceli prestať. Pomaly som sa odtiahla kvôli nedostatku kyslíka a pousmiala som sa. Zoskočila som dolu a zovrela som Harryho do náručia.
,,Ďakujem za krásny večer."povedala som a on si spokojne zamrmlal.
,,Veď ešte nekončí."
~~~~
Ahojte :)
Dnes je tu nová časť. Taktiež ste si mohli všimnúť nový cover na príbehu. Ďakujem ArtemisCP ❤️. Ten starý som robila ja a nebola som s ním spokojná. Odborník je odborník. Naozaj krásne covery,odporúčam osloviť,ak nejaký hľadáte. Dúfam,že časť sa vám páčila. Ďakujem za všetky votes ❤️,komentáre na príbehu,ktoré si veľmi vážim
I love u all 💞
Lia 🖤🖤🖤
CZYTASZ
Step brother/H.S/SK √
FanfictionLetné prázdniny s otcom a jeho novou rodinou. To by nechcel počuť žiadny 16 ročný tínedžer,ako ani Abby. No to netuší, čo všetko sa za tieto prázdniny udeje. Abby sa spozná s dvomi bratmi. Jeden je slušný a ponúka jej úprimnú lásku,zatiaľ čo druhý j...