,,Určite sa zachráni."okomentovala som muža vo filme,ktorý bol uväznený v izbe akéhosi psychopata. Odpila som si z pohára,keď mi pípol mobil. Natiahla som svoju ruku a vzala som mobil zo stolíka. Pozrela som sa na čas a otvorila som správu.
Ahoj. Ideš dnes s nami von ? Čakáme pred bytovkou. - Adam.
Úplne som na ňho zabudla. Pozrela som sa mamku,ktorá zaujato sledovala dej filmu.
,,Mami ? Môžem ísť von s Adamom ?" spýtala som sa opatrne.
,,Samozrejme. Buď dokedy chceš. Nebola si s ním dlho."povedala mamka a ja som jej vtisla bozk na líce.
,,Ďakujem. Ľúbim Ťa."povedala som a rozbehla som sa obliecť sa.
,,Aj ja teba. Uži si to."povedala a ja som rýchlo vbehla do svojej izby. Obliekla som si čierne džínsy a mikinu,nalíčila som sa a vyšla som z bytu. Rýchlo som zbehla dolu a cez sklenené dvere som hneď zbadala Adama aj so Zaynom. Otvorila som dvere a na tvári sa mi rozlial úsmev.
,,Pozrime sa,kto je konečne späť." vyhlásil Zayn a hneď ma vtiahol do objatia. To som mu až tak veľmi chýbala ?
,,Ahoj. Rada ťa vidím."povedala som a odtiahla som sa od neho.
,,Pripravili sme ti prekvapenie." oznámil Adam a ja som sa prekvapene pozrela na ňho.
,,Aké ?"
,,V parku už všetci čakajú. Ide sa do baru osláviť tvoj príchod."povedal a ja som sa zasmiala.
,,Ste blázni."povedala som a naopak sa ozval ich smiech.
,,Nič nové pod slnkom."povedal Zayn a všetci sme sa vybrali do nášho známeho parku. Obzerala som si to, ako keď som tu bola prvýkrát. Bolo to príjemné,byť opäť tu. Pozrela som sa dopredu a uvidela som Louisa, Eleonor,Liama,Danielle a Nialla. Potešila som sa,že je tam aj Niall, pretože mám možnosť vysvetliť mu ten incident s Harrym. Aj keď neviem, čo mu mám povedať. Pravdu ? To ho zraní,no je to jediný človek,ktorému verím na toľko,aby som sa mu zdvôverila.
,,Ahojte."povedala som a všetci na mňa pozreli.
,,Bože,si späť !"vykríkla Daniell a spolu s Eleonor sa na mňa vrhli.
,,Ou,ou...Nezaduste ma."povedala som a obe sa pousmiali.
,,Niall."poznamenala som a objala som ho. Neochotne mi objatie opätoval. To je zlé.
,,Tak,ide sa."zavelil Louis a všetci sme ho nasledovali. Netrvalo dlho a zastavili sme pred barom. Hlasnú hudbu bolo počuť cez celú ulicu. Vošli sme dnu,kde bola diskotéka v plnom prúde. Ľudia tancovali s fľašami a pohármi v ruke,iný sedeli pri stoloch, pili a fajčili. Ako inak. Predrali sme sa cez dav až k baru.
,,Čo si dáš,hviezda večera ? Pozývam." povedal frajersky Zayn a objal ma okolo ramien. Nemohla som si nevšimnúť Niallov zranený pohľad.
,,Hmm...Vodku."povedala som svoju požiadavku a sledovala som chlapca s havraními vlasmi a čokoládovými očami.
,,Tak rovno dvojitú. Všetkým."povedal a všetci sa smiali.
,,Toto bude ešte veselá noc Malik." zvolal Louis,a to už som mala pred sebou vodku.
,,Tak,na Abby."povedal Zayn a všetci sme zdvihli svoje poháre. Trpká tekutina sa dostala na môj jazyk,načo som reagovala grimasou. Moje vnútro priam horelo a onedlho bol predomnou ďalší. Rýchlo som ho kopla do seba a pozrela som na blonďavého chlapca vedľa mňa.
,,Idem tancovať."vyhllásila som a postavila som sa. Chytila som Nialla za ruku a ťahala som ho za sebou,aj keď on protestoval. Chytila som ho okolo krku,no on mal stále sklopený zrak.
YOU ARE READING
Step brother/H.S/SK √
FanfictionLetné prázdniny s otcom a jeho novou rodinou. To by nechcel počuť žiadny 16 ročný tínedžer,ako ani Abby. No to netuší, čo všetko sa za tieto prázdniny udeje. Abby sa spozná s dvomi bratmi. Jeden je slušný a ponúka jej úprimnú lásku,zatiaľ čo druhý j...