Part 33 - Prečo si ho pozval ?

340 10 2
                                    

,,Harry. Čo tu sakra robí ?"pošepla som a silno som zovrela Danielovu dlaň. On sa automaticky priblížil ku mne.

,,Nemám tušenia."

,,Ahojte."pozdravil z diaľky Louis so smiechom. Toto bude podarený večer.

,,Niall,môžeš na chvíľku ?"spýtala som sa zdvorilo,keď išiel okolo mňa a on prikývol. Zaviedla som ho za dom,aby nás nikto nepočul.

,,Prečo si ho pozval ?"spýtala somsa naštvane,keď som si bola istá,že sme ďaleko.

,,A prečo nie Abbs ? Je to môj kamarát a vy už nie ste spolu. Veď aj ty si si pozvala toho chlapca."povedal a prešiel si rukou cez vlasy.

,,Volá sa Daniel. Lenže to je rozdiel. Dobre vieš,že je to pre mňa stále krehké. Prešli necelé tri týždne." povedala som a on si povzdychol.

,,Musíte sa spolu naučiť vychádzať. A ak sme pri tom,ak chceš,aby niekto odišiel,tak my sme boli pozvaný skôr."povedal a posledné slová skoro pošepol.

,,Fajn. No toto by som od teba nečakala."povedala som a odišla som. Hneď za rohom som zbadala Daniela, ktorý všetko počul.

,,Ideme."zavelila som,keď ma zachytila jeho ruka.

,,No tak,Abby. Teraz sme prišli. Možno sa zabavíme a som tu s tebou."povedal a ja som ho objala.

,,Tak dobre."pošepla som a odtiahli sme sa od seba. Chytila som ho za ruku a vošli sme do domu. Všetci už boli v obývačke a chystali sa na prípitok.

,,Takže Abby,kto je tento pekný fešák ?"spýtal sa Liam a všetci presunuli svoj pohľad na nás.

,,To je Daniel."povedala som a všetci mu zamávali. Jediné oči,ktoré nás prebodávali boli tie smaragdy.

,,Tak poďme si pripiť. Na Abby a Daniela."povedal Zayn a ja som s roztrasenými rukami vzala pohár zo stola. Prečo mi to robíte ? Nikdy som netúžila byť stredobodom pozornosti. A teraz ma to zabíjalo.

,,Idem upiecť pizzu."povedala som,keď som vypila tekutinu v pohári. Prešla som do kuchyne a oprela som sa o linku. Bolo to ťažšie,ako som si myslela. Všetko by bolo jednoduchšie, keby ku mne Harry už nič necítil. No aj za to môžem ja. Keby som vtedy v tom bare neposlala Nialla za ním,tak mohol byť s tou peknou blondínkou. Bolesť a hnev v jeho očiach,ktorý vidím po každé,keď sa do nich pozriem ma zabíjajú. Keď sme sa lúčili,myslela som si,že to ja budem na jeho pozícii. Teraz sa cítim trápne za to,že je to naopak.

Vybrala som pizzu s krabice a strčila som ju do rúry. Chvíľu som sa na ňu dívala a potom som sa späť vzpriamila. Keď som sa otočila,tak mi skoro srdce vyskočilo z hrude. Stál tam. Jeho mohutné telo sa týčilo nado mnou a jeho ruky sa opreli o linku,čím zabránil tomu,aby som odišla. Moje telo sa roztriaslo a jeho oči ma pozorne sledovali.

,,Čo robíš H..harry ?"pošepla som z posledných síl.

,,Miluješ ho ?"spýtal sa a ja som ťažko prehltla.

,,Áno,ale sme spolu len krátko." povedala som pravdivo a on pokrútil hlavou.

,,Prepáč,že som ťa vtedy nechal odísť. Netušil som,čo k tebe cítim. No zistil som to neskoro."povedal jeho chrapľavým hlasom a ja môj dycj sa zastavil v krku. Toľko krát som si to predstavovala. A zrazu neviem,čo mám spraviť. Zrazu nie je jediný v mojom živote.

,,Je neskoro."pošepla som,no on stále neodchádzal.

,,Viem,že ku mne stále niečo cítiš. Tak prečo tomu nedáš šancu ?"povedal a ja som záporne pokrútila hlavou.

,,Keď som sa vrátila,tak som bola takmer na dne. Konečne som sa pozbierala a teraz chceš,aby som sa vrátila ? Je neskoro Harold. A teraz ma pusti."povedala som. Konečne sa odtiahol a ja som rýchlo prebehla okolo neho. Je pravda,že k nemu stále niečo cítim,no nechcem sa vracať. Bojím sa,že mi to opäť ublíži. Na chodbe som zbadala Daniela. Rýchlo som bežala za ním a zastavila som ho potiahnutím za tričko.

,,Daniel,odviezol by si ma domov prosím ?"spýtala som sa zúfalo a pozrela som sa do jeho bledomodrých očí.

,,Deje sa niečo ? Niečo s Harrym ?" spýtal sa a ja som si zahryzla do spodnej pery.

,,Nie,len sa tu necítim príjemne." povedala som pravdivo a on ma objal.

,,No tak,sú tu tvoji kamaráti,ktorý sa tešia,že si tu. Bude to v pohode." povedal a ja som prikývla. Bez slova som ho obišla a vrátila som sa do kuchyne,kde stále sedel Harry. Zapla som si mobil a chcela som si zavolať taxík,no zistila som,že tu nie je signál. Skvelé.

,,Harry ?"

,,Hmm ?"

,,Zaviezol by si ma domov prosím ?" opýtala som sa a jeho smaragdové oči sa rozžiarili.

,,Ak chceš. Rád."povedal a ja som prikývla.

,,Ale nepovedz o tom nikomu. Nie teraz."povedala som a on len prikývol. Vytiahla som pizzu z rúry a vyšla som z domu. Vzala som si bundu a šli sme s Harrym k jeho autu. Obaja sme potichu nasadli a on naštartoval.

,,Tak,a kde bývaš ?"spýtal sa a ja som pozrela na ňho.

,,Charing Road 24."povedala som a sledovala som cestu.

,,Nechceš niečo povedať ? Ja len,že nemusíš byť tak ticho. Môžme byť priatelia."povedal a ja som sa zasmiala.

,,Dobre. Len neviem,čo ti mám povedať."povedala som pravdivo.

,,Kde si sa spoznala s Danielom ? Teda,ak sa smiem spýtať."povedal zdvorilo a ja som prikývla.

,,Bol v kaviarni,kde pracujem. A dali sme sa nejako do reči."povedala som a on prikývol.

,,Prepáč mi,že som na teba tak vyletel. Chcel som,aby si bola šťastná a som rád,že si."povedal a ja som sledovala jeho črty tváre. Bol naozaj ako anjel. No každý sme patrili inam. Netuším,ako dlho som na ňho pozerala,no otočila som sa hneď,ako sa pozrel na mňa a pousmial sa. Po chvíli sme zastavili pri mojej bytovke. Vystúpila som z auta a to isté spravil aj on.

,,Ďakujem Harry."povedala som a zahľadela som sa na ňho. Zrazu moje telo samo prišlo k nemu a objala som ho. Zhlboka som sa nadýchla a pocítila som opäť jeho sladkú vôňu vanilky.

,,Dobrú noc Abby."zachrapčil a jeho pery sa prisali na moje čelo.

,,Dobrú noc."pošepla som a odišla som. Netušila som,čo sa práve stalo.

Z pohľadu Harryho.

Tak mi chýbalo jej objatie. Hneď som objal jej malé krehké telo a povzdychol som si. Je mi bez nej tak smutno.

,,Dobrú noc Abby."povedal som a vtisol som jej bozk na čelo. Nič si od toho nesľubujem,no potreboval som ti urobiť.

,,Dobrú noc Harry."povedala a sledoval som ju,ako odchádza preč. Tak veľmi som ju chcel späť. Keby som vedel čas dať späť.

~~~~~

Ahojte :)

Tak je tu nová časť. Dúfam,že som vás aspiň trošku potešila. V každom prípade ešteže som ju stihla napísať, pretože práve mi došla prezentácia z fyziky a ešte si musím ísť spraviť poznámky. Prajem pekný večer. Ďakujem za všetky hlasy a komentáre na predchádzajúcich častiach.

I love u all 💞
Lia. 🖤🖤🖤

Step brother/H.S/SK √Où les histoires vivent. Découvrez maintenant