Part 31 - Rád som ťa videl

356 9 1
                                    

Ubehlo pár dní a je opäť piatok. Dnes idem s Danielom von. Áno,rozhodla som sa mu dať šancu. Pozrela som sa na hodinky,ktoré ukazovali pol piatej. O hodinu príde po mňa. Otvorila som skriňu a vytiahla som z nej bledofialové šaty nad kolená,ktoré mi celkom svedčili. Keď som bola oblečená,tak som prešla do kúpeľne, kde som si spravila jemné líčenie. Vlasy som si natočila a zopla do vysokého copu. Keď bolo všetko hotové,tak som sa rozhodla upratať si stôl,na ktorom ležali rôzne knihy a papiere z celého týždňa. Môj pohľad sa upriamil na Harryho fotky,ktoré som mala položené na stole. Pousmiala som sa,no nedokázala som ich odložiť preč. Harry ešte stále pre mňa čosi znamenal.

Vybrala som z nočného stolíka peňaženku a hodila som si ju do kabelky. To isté som spravila s mobilom a pár dôležitými vecami. Vzala som tašku a vyšla som z izby.

,,Abby,ideš von ?"spýtala sa mamka a ja som vošla k nej do kuchyne.

,,Áno,idem s Danielom."povedala som a ona sa usmiala.

,,To je ten,ktorý ťa predvčerom priviezol ?"spýtala sa a ja som prikývla. Zrazu sa rozoznel zvonček po byte.

,,Tak si to uži."povedala a ja som jej dala pusu na líce. Rýchlo som si obula biele lodičky a vyšla som von. Prvýkrát som mala pocit,že ten výťah chodí slimáčim tempom. Prešla som k vchodovým dverám,cez ktoré som zbadala Daniela,ktorý sa opieral o svoje auto. Mal na sebe čierne nohavice,tmavomodrú košeľu a v ruke držal červenú ružu. Vyzeral naozaj sexi. Zatlačila som do dverí a vyšla som von. Zrazu sa moje nohy roztriasli a moje srdce sa rozbúšilo.

,,Ahoj."vyšlo zo mňa konečne a on sa pousmial.

,,Si krásna."povedal jeho hlbokým hlasom a podal mi ružu.

,,Ďakujem."povedala som a sklopila som zrak na kvet. Musela som sa červenať.

,,Tak poď."povedal a ja som nastúpila do auta.

,,Kam ideme ?"spýtala som sa a on prekrútil očami.

,,Nebuď taká zvedavá. O chvíľku sme tam."povedal a ja som sa pozrela von oknom. Zrazu som si všimla,že je tu až príliš veľké ticho.

,,Koľko máš rokov ?"opýtala som sa.

,,Dvadsaťjeden. Nie som pre teba pristarý ?"spýtal sa a ja som sa zasmiala.

,,Vôbec nie. Mám šestnásť. Budúci týždeň sedemnásť."povedala som a on si zamrmlal.

,,Ou,dobre vedieť."povedal,keď sme zastavili pred krajšou reštauráciou. Vystúpila som z auta a čakala som na neho. Keď bol vedľa mňa,tak som pomaly obtrela ruku o jeho,ktorá voľne vysela. Hneď zareagoval a preplietol si prsty s tými mojími. Vošli sme dovnútra,kde to bolo celkom plné. Sadli sme si k jednému zo zadných stolov a po chvíli k nám prišla čašníčka. Keď sme si objednali, tak prišiel čas na rozhovor.

,,Takže,keďže už o tvojom bývalom viem všetko,rád by som sa dozvedel viac o tebe."poznamenal a ja som sa zasmiala.

,,Prepáč mi to. Čo by si chcel vedieť ?" spýtala som sa a on si vložil hlavu do dlaní a oprel sa,pričom jeho fascinujúce modré oči hľadeli na mňa.

,,Všetko. Záľuby,čo máš rada,čo ťa napĺňa. Tvoje sny."povedal a ja som sa zamyslela.

,,Študujem na zdravotnej škole, pretože som vždy chcela pomáhať ľuďom. Rada kreslím,počúvam hudbu a čítam knihy."povedala som a on prekvapene nadvihol obočie.

,,Tak to ťa sklamem. Ja som naposledy čítal knihu minimálne pred tromi rokmi."povedal podarene a ja som sa zasmiala. Bolo mi s ním tak dobre.

,,To nevadí. Všetci sme jedinečný. A čo ty ?"povedala som a on sa poškrabal na zatýlku.

,,Začnem tým,že študujem na vysokej škole ekonómiu."povedal a ja som ho zastavila.

,,Ty chodíš na výšku ?"spýtala som sa zarazene.

,,Je to také divné ?"opýtal sa.

,,Nie,len nevyzeráš na to,aspoň nie na ekonómiu."povedala som s ospravedlňujúcim pohľadom.

,,To je v pohode."povedal a čašníčka nám priniesla víno. Hneď vzal fľašu do ruky a nalial červenú tekutinu do pohárov.

,,A čo plánuješ po škole ?"opýtala som sa a on mi podal pohár.

,,Nesnívam o tom,žeby som sedel v kancelárii za papiermi. Chcel by som si otvoriť reštauráciu a začať podnikať."povedal a ja som prikývla.

,,Tak,nech ti to výde."povedala som a pripili sme si.

*****

Vyšli sme z reštaurácie. Vonku sa už zotmelo a na oblohe žiarili hviezdy. Zrazu som zbadala naproti nádhernú fontánu.

,,Mám nápad. Poď."povedala som a chytila som ho za ruku. Prešli sme cez cestu až k fontáne. Pustila som jeho ruku a vošla som do fontány a na mojej tvári sa roztiahol úsmev. Kvapky vody dopadali na moje telo a pre mňa to bolo magické. Daniel sa usmial a prišiel ku mne. Jeho ruka pohladila moje líce a naše pery sa pomaly o seba obtreli. Zaborila som svoju dlaň do jeho havraních vlasov a druhá ruka spočívala na jeho hrudi.
Jeho mäkké pery sa obtierali o tie moje a vo mne zavládol opäť ten pocit šťastia.

,,Ahoj."ozval sa chrapľavý hlas a obaja sme sa hneď odtiahli od seba. Nie,to nie je možné.

,,Harry ?"povedala som prekvapene a pozrela som sa do diaľky,kde stál kučeravý chlapec. Daniel chcel odísť, no ja som uchytila jeho ruku a nepustila som ho.

,,Čo tu robíš ?"spýtala som sa a on mykol plecom.

,,Prechádzal som sa. Myslel si,že ťa pozdravím. Ako sa máš ?"povedal chrapľavý hlas a ja som urobila krok bližšie k Danielovi. Harryho oči zrazu stmavli až do šedej farby.

,,Dobre,ďakujem."povedala somisto a on prikývol,pričom mu padol prameň kučier do tváre. Netušila som,ako sa mám cítiť. Na každej strane stál muž, ktorého som milovala,no keby tu Daniel nebol,asi by som sa rozbehla k Harrymu a obajala ho. No zároveň aj Daniel pre mňa niečo znamenal. No moje city k Harrymu boli silnejšie.

,,Rád som ťa videl."povedal a vydal sa na odchod. Zamávala som mu a otočila som sa k Danielovi.

,,Prepáč mi to."povedala som a objala som ho. Je to trocha šialené,no predstavovala som si,že objímam Harryho.

,,Nebola to tvoja chyba."pošepol a vtisol mi bozk na čelo. Moje pocity sa vo mne bili a viedli vojnu. Musím o všetkom porozmýšľať. Myslela som,že je všetko v poriadku,no po stretnutí s Harrym som si zrazu taká istá nebola.

~~~~~

Ahojte :),

prepáčte mi,že včera nebola nová časť, ale mala som nejaké rodinné veci + sa začala škola. Hádam to pochopíte a dúfam,že sa vám nová časť páčila. Čo by ste robili na mieste Abby ? Ďakujem vám za všetky hlasy a komentáre na predchádzajúcich častiach 💜. Som rada za každý váš názor a veľmi si to vážim.

I love u all 💞
Lia 🖤🖤🖤

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now