Part 10 - Summer Love

759 15 3
                                    

Z pohľadu Abby.
2 days later

Prešli dva dni a dnes odchádzame opäť k akejsi Gabrielinej kamarátke. Samozrejme,že tam musí ísť aj Harry. Počas týchto dní som sa Harrymu úspešne vyhýbala. Nechcela som od neho už nič. Cítila som sa tak ponížene,keď mi povedal,že je mi jedno,ktorého z nich mám.

Vložila som do tašky zopár tričiek, nohavíc,pyžamo a všetky hygienické potreby. Potom som sa len trocha nalíčila a zišla som dolu. Položila som svoju tašku do kufra a nastúpila som. Našťastie Harry išiel svojim autom.

,,Môžem pustiť nejakú hudbu ?"spýtal sa Marty.

,,Jasné,nech nám cesta zbehne rýchlejšie."povedal otec. Marty pustil highway to hell od AC/DC a ja som si hneď začala pohmkávať. AC/DC som mala celkom rada.

,,Daj to hlasnejšie. Je to jedna z jej naobľúbenejších."povedal otec a Marty hneď splnil otcov rozkaz. Cesta ubehla naozaj rýchlo. Zastavili sme pri väčšom dome. Gabriel otvorila veľkú drevenú bránu a všetci sme vošli dnu na veľký dvor. Bola tam aj celkom veľká hojdačka. Vošli sme do domu,ktorý bol celkom chudobne zariadený. Bola tam obývačka, kuchyňa,kúpeľňa a jedna izba.
Vošli sme do kuchyne,kde bola žena s vlasmi upnutými do drdola a pri nej bol malý chlapec. Mohol mať 3 roky.

,,Ahoj Carmen,toto je moja dcéra Abby. Abby,toto je Carmen a Jacob." povedal otec. Podala som žene ruku a pozrela som sa na chlapčeka.

,,Budeš sa so mnou huať?"spýtal sa chlapček.

,,Ak budeš chcieť."povedala som s úsmevom a on ma hneď chytil za ruku. Vyšli sme na dvor až k pieskovisku. Chlapček hneď uchytil do ruky autíčko a ja som do jednej z formičiek naložila piesok a dala ho na korbu auta. Takto sme sa dobrú chvíľu hrali,kým von nevyšla Gabriel.

,,Poďte na koláčik a už nechaj tetu." povedala Gabriel.

,,Ale keď teta je dobuá. Možem dať tete pusu?"spýtal sa Jacob a ja som sa zarazila.

,,No tak Jacob,to sa nerobí."povedala Carmen a Jacob sa rozplakal.

,,Neplač Jacob. No poď ku mne." povedala som a chlapček vbehol do mojej náruče. Vtom sa vo dverách objavil Harry,ktorému sa na tvári pohrával úsmev. Zrazu som ucítila pery na mojom líčku.

,,Ó,kto sa nám nezaľúbil?"spýtala sa Carmen a Jacob utekal a skryl sa za Gabriel.

,,No teraz sa tu neskrývaj. Choďte si umyť rúčky a idete papať koláč." povedala Gabriel. Prešla som dnu a namierila som si to do kúpeľne.

,,Žeby si už aj pedofil ?"zamumlal Harry,no ja som to ignorovala. Idiot.

*****

Je polnoc,no ja ešte stále neviem zaspať. Rozhodla som sa,že pôjdem na dvor a prejdem sa. Obliekla som si mikinu a len v šortkách a tričku som vyšla von. Na oblohe žiaril mesiac. Sadla som si do trávy a sledovala som rozžiarenú oblohu. Zrazu sa pri mne ocitol kučeravý chlapec.

,,Čo tu chceš ?"spýtala som sa chladno a sledovala som,ako si sadol vedľa mňa.

,,Chcel som sa ospravedlniť,správal som sa hlúpo."povedal a zahľadel sa do mojich očí.

,,To je v poriadku."pošepla som,keď sa ku mne naklonil a pobozkal ma. Naše pery sa o seba obtierali a ja som to nedokázala zastaviť. Zopár kučier mu padli do tváre a začali štekliť moje čelo. Zrazu ma zatlačil dolu a moje telo sa ocitlo v mäkkej tráve. Jeho pery začali bozkami obdarúvať môj krk a jeho dlaň odhŕňala moju mikinu spolu s tričkom.

,,Počkaj Harry."povedala som a on sa svojimi smaragdami pozrel na mňa.

,,Ak to nechceš,tak to pochopím." povedal a ja som pohladila jeho líčko.

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now