,,Konečne."vydýchla som,keď sme došli na miesto,kde sme plánovali stanovať. Sadla som si na peň a pozrela som na môjho otca,ktorý si zložil batoh a prezeral si to tu.
,,Máme dva stany,takže,ako sa rozdelíme?"spýtal sa otec,no po dlhom mlčaní pokračoval,,,Žiadne návrhy ?"
,,V jednom stane môže byť Abby s nami a v druhom budú chlapci." povedala Gabriel a jej pohľad bol na nás.
,,Ja nechcem byť s Harrym. Vždy si zo mňa uťahuje."povedal protestne Marty.
,,Ani ty nie si nevinný bratček." pošepol Harry,no dostatočne nahlas, aby to všetci počuli.
,,Fajn,tak prehodíš sa s Abby. Máte vy nejaký problém ?"opýtala sa Gabriel a my sme obaja záporne pokrútili hlavou,,,Fajn,tak sa pustíme do práce."
,,Choďte s Martym po drevo. A my s Harrym postavíme stany."rozkázal otec a my sme ho poslúchli. Keď sme boli ďalej od nich,tak sa mi ponúkla otázka pre Martyho.
,,Ehm...Takže ten boj s Harrym o stan bol preto,lebo si si myslel,že ma dajú do stanu s tebou,alebo si to myslel vážne ?"opýtala som sa a Marty prekrútil očami.
,,Načo sa pýtaš,keď poznáš odpoveď." zamrmlal a zobral pár vetví zo zeme.
,,Ja len,prečo to robíš,keď poznáš môj názor ?"spýtala som sa a pozrela som sa do jeho čokoládových očí.
,,Pretože verím,že máme ešte čas. A keby sme sa viac spoznali,zistila by si, aký naozaj som. Že si ťa zaslúžim." povedal,pričom zo mňa nespustil oči. Chaoticky som si prešla dlaňou cez čelo a rozmýšľala,čo mu povedať.
,,Ja nie som bicykel,ktorý si môžeš zaslúžiť. Láska je o citoch ! O tom,že sa pri ton druhom cítiš šťastný. Si ochotný pre ňho spraviť čokoľvek, rozveseliť ho,keď je smutný. A stáť pri tom človeku,nech sa deje čokoľvek." povedala som a odbehla som preč. Keď som už Martyho nevidela,tak som spomalila a poobzerala som sa po nejakom dreve. Nemala som už viac silu bojovať proti nemu. Milujem jeho nevlastného brata a city,ktoré k Harrymu cítim nebudú už nikdy k nikomu tak silné. Keď som našla zopár driev,tak som ich vzala a vrátila sa naspäť.
,,Kde si sa túlala ?"spýtal sa otec a ja som položila nazbierané drevo vedľa ohniska.
,,Len som sa tu trochu porozhliadla." povedala som a pritlačila som mikinu viac k telu. Porozhliadla som sa,kde je Harry,no nikde som ho nevidela. Sadla som si na pník a očami som vyhľadávala kučeravého chlapca. No namiesto toho som zbadala tie tmavé oči plné nenávisti. Nechcela som nikomu ublížiť. Stalo sa.
*****
,,Ako ti je ?"spýtal sa Harry,keď sme ostali sami. Bol už tmavý večer, jediné svetlo boli plamienky ohňa a všetci už spali v stane.
,,Ak odignorujem môjho otca a Gabriel,ktorý sa bavili na historke,ako sa spoznali a Martyho,ktorý ma chcel zabiť pohľadom za neopätovanie citov k nemu,tak to bol fajn večer." povedala som ironicky a Harryho sa hrdelne zasmial.
,,Možno to ešte bude pekné. Máme ešte chvíľku."povedal Harry a ja som si oprela hlavu o jeho plece.
,,Vieš,predstavovala som si to inak. Otec by rozprával nejaké príhody z vojny,potom by sme si spievali a užívali si večer. No možno je problém v tom,že nie sme rodina,len sa pretvarujeme. A nepáči sa mi,že to robíme,ale už to nepotrvá dlho." povedala som a Harry si ma viac pritúlil k sebe.
,,Vieš, ostáva nám už len desať dní a ja viem,že si to nebudeš pamätať,ako najlepšiu spomienku,ale chcem,aby si si raz spomenula na tento večer a zasmiala sa nad tým. Nie som najlepší spevák,ale chcem ti spraviť radosť," povedal a jeho dlaň pohladila moje líce, ,,And I need you to know that we're falling so fast
We're falling like the stars
Falling in love
And I'm not scared to say those words
With you I'm safe
We're falling like the stars
We're falling in love."Môj dych sa zrýchlil,keď som ucítila jeho dych na mojej tvári a naše čelá sa o seba opreli. Oblízla som si vrchnú peru a obtrela som svoje pery o tie jeho. Bol to ten najkrajší pocit na svete. Za toto leto mi dal všetko,čo by chcelo každé dievča zažiť počas celého života. Odtiahla som sa od neho a pozrela som sa do jeho smaragdových očí.
,,Toto si budem pamätať,kým budem nažive. Ďakujem Harry. Ľúbim Ťa." pošepla som a pohladila som jeho tvár. Jeho kútiky sa roztiahli do úsmevu a na jeho líčkach sa vytvorili jamky. Je ako anjel.
,,Aj ja ťa ľúbim."pošepol a dal mi bozk. Zatriasla som sa a pritúlila som sa k nemu.
,,Je ti zima ?"spýtal sa a ja som prikývla,,,Donesiem ti bundu."
Sledovala som mohutnú postavu odchádzajúcu do stanu. Sledovala som ohník a čakala som na Harryho. Zrazu sa ozvalo šuštanie z druhého stanu a von vyšiel Marty. Prešiel bližšie ku mne a zaostril na mňa zrak.
,,Ešte nespíš ?"spýtal sa Marty a ja som záporne pokrútila hlavou.
,,Vidíš,že nie. Chcela som si trocha posedieť a usporiadať si myšlienky." povedala som pravdivo a on si prisadol ku mne. Poobzerala som sa dookola,no Harry sa ešte nevrátil.
,,Idem si pre bundu,je mi trocha zima."povedala som,no jeho zápästie ma zastavilo. Zobral dolu svoju mikinu a prišiel ku mne. Dala som ruky viac od tela a on mi pomaly obliekol svoju mikinu. Zrazu som si uvedomila,že posledná medzera medzi nami bola zrušená a jeho oči hľadeli do tých mojích. Moje telo zrazu zamrzlo a jeho pery sa prisali na tie moje. Nebolo to príjemné,no akosi to nešlo zastaviť. No nakoniec som sa odtiahla a moja ruka sa rozohnala a pristála na jeho líci.
,,Ako si sa opovážil ?!"povedala som naštvane,keď som sa otočila a uvidela Harryho. Jeho pohľad ma úplne zlomil. V jeho očiach bola bolesť a leskli sa. Jeho ruka povolila a moja bunda padla na zem. Potom som už len sledovala odchádzajúcu postavu, ktorú som nedokázala zastaviť.
,,Oops."pípol Marty za mojim chrbtom a odišiel.
~~~~~~
Ahojte :),
Ospravedlňujem sa veľmi,že tak dlho nevyšla nová časť,ale mala som blok. Hádam to pochopíte a ja sa vám to pokúsim vynahradiť. Dúfam,že sa vám časť páčila. Hore som vám hodila pesničku,ktorú Harry spieval Abby.
Ďakujem ❤️ za všetky hlasy a komentáre na predchádzajúcich častiach.I love u all 💞
Lia 🖤🖤🖤
YOU ARE READING
Step brother/H.S/SK √
FanfictionLetné prázdniny s otcom a jeho novou rodinou. To by nechcel počuť žiadny 16 ročný tínedžer,ako ani Abby. No to netuší, čo všetko sa za tieto prázdniny udeje. Abby sa spozná s dvomi bratmi. Jeden je slušný a ponúka jej úprimnú lásku,zatiaľ čo druhý j...