Part 32 - Falling in love again

372 10 3
                                    

Zatvorila som dvere do nášho bytu. Všade bola tma,takže mamka už asi spala. Vďaka Bohu. Prešla som do mojej izby. Vyzliekla som si šaty a šla som do sprchy,ktorú som naozaj potrebovala. Pustila som príjemnú teplú vodu a privrela som svoje viečka. Netuším,čo mám robiť. Dnes, keď som zbadala v parku Harryho,tak prvá vec,ktorú som spravila bola,že som chytila Daniela za ruku. Nechcela som byť s ním.

No potom,ako som opäť videla jeho tvár,jeho oči,v ktorých som videla bolesť a smútok som ho chcela objať. Cítim k nemu ešte niečo ? Lásku,alebo len ľútosť ? Ale on ma neľutoval,keď sa rozhodol odísť. Surovo povedal,že ma už nikdy nechce vidieť. Ničilo ma to týždne a konečne sa cítim šťastná. Ten bozk s Danielom v tej fontáne bol to najkrajšie,čo som zažila. Smiali sme sa spolu a bolo to skvelé.

Keď som bola čistá,tak som vošla do postele. Môj zrak padol na plyšového medveďa sediaceho v rohu. Posadila som sa na posteľ a natiahla som sa,čím som chytila jeho ruku. Vytiahla som ho na posteľ a ľahla som si, pričom som ho objala. Bojím sa. Bojím sa,že klamem samú seba. Ešte stále k Harrymu niečo cítim. Pomaly som zatvorila oči a pustila sa do ríše snov.

Morning.

,,Dobré ráno."povedala som a nacupitala som do kuchyne v tričku a šortkách.

,,Dobré ránko. Dáš si kávu ?"povedala mamka,ktorá už niečo chystala pri sporáku.

,,To znie skvelo. Čo to tam chystáš ?" opýtala som sa a ona začala chystať hrnček na moju kávu.

,,Nechaj sa prekvapiť."povedala s úsmevom. Ja som mykla plecom a začala som si listovať noviny,ktoré boli na stole.

,,A ako v práci ?"spýtala som sa jej. Zaujímalo ma to,len počas týždňa na to váčšinou nezvýšil čas.

,,Všetko je v poriadku. A ty v škole ?" povedala a priniesla mi na stôl kávu.

,,Tiež všetko v poriadku."povedala som a pozrela som sa do mobilu. Mala som dve nové správy.

Ahoj. Nešla by si dnes večer von ?
- Daniel.

Ahoj Abbs. Dnes ideme na chatu, Niall nás zvezie. Prídeš s nami ?
- Adam.

Výborne chlapci. Lepšie ste to na mňa vymyslieť nemohli.

Ahoj. Mohla by som pozvať aj jedného kamaráta ? Zviezol by ma, a ak potrebujete aj vy odvoz,tak to nebude problém. - Abby.

V poriadku. Tak mi zazvoň,keď tu bude,aby som zniesol dolu nejaké veci. Mám tu pivo,nejaké limonády. Mohli by ste to vziať tam. Je to na Russell place 37. - Adam.

Dobre. Ozvem sa ti. Pa. - Abby.

Ahoj Daniel. Nešiel by si so mnou a pár mojími kamarátmi na chatu ? Je to na Russell place 37. A kamarát nás poprosil,či by sme hore nezviezli nejaké pitie,čo má doma. - Abby.

Tvoja ponuka je lákavá. Už dávno som nebol na chate. Tak kedy mám po teba prísť ? - Daniel.

O šiestej. Naložíme veci a ide sa oslavovať. - Abby.

Dobre. Ľúbim ťa. - Daniel.

Neverila som vlastným očiam. On naozaj napísal,že ma ľúbi ? Nikdy mi to nepovedal. Zatiaľ.

Aj ja ťa ľúbim. - Abby.

Tešila som sa na dnešný večer. Hádam bude zábava.

*****

,,Nepotrebuješ pomoc ?"spýtala som sa Daniela,ktorý niesol bedničku plnú pív do auta.

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now