Epilóg

672 17 12
                                    

Z pohľadu Harryho.
O tri mesiace neskôr.

Za všetko vďačím Niallovi. Bez neho by som teraz nedržal našu malú Darcy v náručí. Je tak malinká. Opatrne som chytil jej ručičku a skenoval som jej rozkošnú tváričku. Zrazu sa rozleteli dvere a v nich sa objavil Niall.

,,Ste v poriadku ? Tie zápchy sú príšerné."povedal rozhodene a určite to bolo počuť cez celé poschodie.

,,Sme v poriadku Niall."pošepla Abby a vtedy sa Niallov pohľad upriamil na dievčatko v mojom náručí. Opatrne som mu ju vložil do náruče a sledoval som jeho úsmev.

,,Toto je Darcy. Darcy,toto je tvoj ujo Niall."pošepol som a venoval som Niallovi vďačný pohľad. Podišiel som k Abby a vtisol som jej bozk na čelo. Bol som tak vďačný za obe dievčatá. Nič lepšie mi život nemohol dať.

Z pohľadu Abby.
O mesiac neskôr.

,,Harry."pošepla som a zahryzla som si do pery. Jeho mäkké pery zanechávali na mojom krku bozky a jeho ruky putovali mojim telom. Zatlačila som mu do hrude,čím sa prevalil a ja som sedela ňom. Konečne som vyzliekla jeho tričko,pod ktorým sa ukrývala jehp vypracovaná hruď plná tetovaní. Dlaňou som pohladila jeho tvár a druhou rokou som prechádzala po jeho hrudi,na ktorej som mu zanechávala malé bozky. Jemne som sa nasala na jeho bradavku čím som si vyslúžila vzdych v podobe môjho mena. Zrazu sa cez byt rozoznel ten otravný zvuk zvončeka.

,,Ak je to Niall,tak mu povedz,nech príde o hodinu,lebo ho zabijem." zamumlal Harry a ja som sa nad tým uchechtla. Rýchlo som zodvihla zo zeme košeľu a obliekla som si ju. Otrávene som odomkla dvere,a keď som ich otvorila,skoro som odpadla.

,,Ahoj Abby."povedal hlbokým hlasom.

,,Mark, čo tu robíš ?"neusilovala som sa ho osloviť otec. Ucítila som Harryho prítomnosť za mojim chrbtom a hneď som ho chytila za ruku.

,,Myslel som si,že minule som ti vysvetlil,že máš dať pokoj mojej rodine."povedal Harryho chrapľavý hlas a mohla som vidieť,ako sa do jeho zelených očí valí šedí podtón.

,,Chcel som sa pozrieť na moju vnučku."povedal a ja som sa zasmiala.

,,Svoj nárok na ňu si stratil,keď si ma posielal na potrat. Chcel si,aby bola mŕtva a teraz sa na ňu prídeš pozrieť ? Nemáš v sebe ani kúsok hrdosti. Môj manžel ti napľul do ksichtu a ty si mal ešte tú drzosť prísť."povedala som naštvane bez filtra a naschvál som zdvôraznila slovo manžel,aby bol viac vytočený.

,,Ale ty si stále moja dcéra !"povedal a ja som zovrela ruku do pästi.

,,Zničil si mi život,to už nezmením. Ale nedovolím,aby si to spravil našej dcére."povedala som a on tam len bez slova stál.

,,Ak nemáš čo dodať,zbohom."dodala som a zabuchla som dvere. Objala som Harryho a ťažko som si vydýchla. To bolo poslednýkrát čo som otca videla. Stratila som ho,no ubližoval mi dosť. Ale som mu vďačná. Bez neho by som nespoznala Harryho. Je tým najlepším manželom,a hlavne otcom, ktorého si naša Darcy zaslúžila. A pokúsim sa jej dať všetko a raz jej všetko poviem. Ako sa jej rodičia spoznali a ako za ňu bojovali,aj keď sa ich snažili všetci rozdeliť.

//THE END//

–––––––*****–––––––

POZNÁMKA

Takže týmto chcem objasniť otázky, ktorými ste ma zaplavovali počas príbehu. Pýtali ste sa hlavne na Abby - napríklad prečo práve chodí na zdravotnú školu atď.

Tento príbeh bol autoštylizácia (stotožnenie autora a diela). Takže v prvej polovici sa vlastne odohráva časť môjho života. Veľa postáv s príbehu je skutočných,sú pozmenené iba ich mená (Adam, Lauren,Sophia,Mark,Marty,Juli). Tento príbeh som začala písať,aby som si tu zapísala spomienky na otca. Harry tu bol len príjemná zápletka,ktorá bola hlavnou pointou tohto príbehu. Napokon som ale v druhej polovici z toho upustila a sústredila som sa na hlavných hrdinov. Takže toto bolo moje krátke vysvetlenie.

POĎAKOVANIE ❤️

Týmto sa chcem poďakovať všetkým, ktorý tento príbeh prečítali, podporovali ma hlasmi a komentármi. Predsa len,bez vás by to nemalo zmysel. Moje veľké ĎAKUJEM patrí hlavne týmto osôbkam: pollypoket123 , seremnato , DanaNeckarova , Nina771 , GoodLittlePrincess ❤️. Prajem všetkým veľa úspechov a hlavne v tejto situácii veľa zdravia.

Thank you loves 💞
Lia 🖤🖤🖤

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now