Part 17 - You're crazy

488 13 0
                                    

!!! UPOZORNENIE!!! - Časť 13+

Ucítila som mäkké pery na mojom čele. Zamrmlala som a pootvorila som oči,ktoré hneď otupilo slnko. Hneď som ich späť zatvorila a zaklipkala nimi. Prvé,čo som zbadala bol polonahý Harry s úsmevom na tvári.

,,Dobré ráno."zašeptala som a pomaly som sa posadila.

,,Dobré ráno,urobil som ti raňajky." povedal a podal mi tácku s praženicou a čajom.

,,Hmmm....kiežby som sa takto mohla zobúdzať každý deň."poznamenala som a nahla som sa k nemu,aby som mu dala pusu. Ako sa naše pery spojili,po izbe sa ozvalo otravné zvonenie telefónu. Harry si ťažko povzdychol a natiahol ruku,aby zobral svoj telefón z nočného stolíka.

,,Tvoj otec."povedal a ja som otrávene prekrútila očami. Harry sa zachichotal a zdvihol to.

,,Ahoj....Predchvíľou sme vstali a raňajkujeme....Áno,budeme tam dovtedy....Odovzdám....Ahoj."počúvala som a odpila som si z čaju.

,,Čo chcel ?"opýtala som sa a začala som jesť.

,,Pýtal sa,či prídeme,kým bude obed." povedal a položil svoj mobil späť.

,,To sme to ráno dlho pekné nemali." poznamenala som a obaja sme sa zasmiali. Zrazu som si začala predstavovať,aké by to bolo,keby sme s Harrym žili spolu. Bolo by to skvelé, zobúdzať sa pri ňom. Tak veľmi by som to chcela.

*****

Vyzliekla som si pyžamo a pohľadala svoje šaty. Zbadala som ich na zemi pri zrkadle. Zohla som sa po nich, keď som za mnou zbadala nahého Harryho.

,,Bože Harold!"zvrieskla som a otočila som sa k nemu.

,,Si sexi,len si nemala vstávať." povedal a ja som prekrútila očami.

,,Zabudni."povedala som,keď sa jeho pery prilepili na moje a jeho prirodzenie sa obtrelo o môj vchod. Vzdychla som do bozku a odtiahla sa od neho.

,,No tak,prosím."povedal lačno a chytil ma za zadok. Pozrela som sa do jeho smaragdových očí a pritisla som späť moje pery na tie jeho.

,,Stačí ti to ako odpoveď."pošepla som a on mi pohladil tvár.

,,Otoč sa,ako si bola."povedal. Zasmiala som sa a poslúchla ho. Zohla som sa a viac som sa rozkročila.

,,Tak tebe je do smiechu ?"spýtal sa ironicky. Pevne uchytil moje boky, nadklonil sa nado mňa a vnikol do mňa. Obaja sme ťažko povzdychly.

,,Si blázon."povedala som.

,,Som,ale do teba."pošepol do môjho ucha a venoval mi bozk na môj ušný lalôčik. Pomaly sa začal vo mne pohybovať a ja som cítila tú najväčšiu slasť. Príjemný pocit ovládol moje telo a moje nohy sa začali podlamovať. Pevne som sa chytila kresla,ktoré som silno zvierala. Naše telá o seba narážali a vzlyky z mojich úst vychádzali čoraz častejšie. Harryho ruka prechádzala po mojom brušku,  až sa dostal k prsníku,ktorý jemne stisol v dlani.

,,Si tak krásna."pošepol Harry a zavzdychal. Pousmiala som sa,no jediné,čo som vnímala bol ten pocit rozkoše,ktorý mi dával každým jeho pohybom. Pozrela som sa do zrkadla, aby som mohla vidieť Harryho mohutnú,vypracovanú hruď. Je tak neuveriteľne krásny. Jeho prirodzenie sa začalo vo mne pohybovať rýchlejšie a zo mňa sa vydral ston v podobe Harryho mena. Pomaly som sa začala chvieť a v podbruší som cítila divný pocit. Harryho telo narážalo do mňa,až sa zo mňa vydral najhlasnejší vzlyk a moje telo ovládla prázdnota. Harry vyšiel zo mňa a obaja sme vydychovali.

,,Poď ku mne."povedal jeho dlane sa obmotali okolo môjho pása a pomohli mi postaviť sa. Otočila som sa k nemu a oprela som sa o jeho hruď. Jeho ruky obalili moje telo a ja som cítila,ako mi slzy stekajú po tvári.

,,Ou,to som bol až taký zlý ?"opýtal sa ironicky. Ja som iba záporne pokrútila hlavou a potiahla som nosom.

,,Tak prečo plačeš zlato ?"opýtal sa a ja som zavzlykala.

,,Pretože ťa nechcem stratiť Harry. Milujem ťa a neviem si predstaviť,čo bude. Si pre mňa osoba,ktorú nikto nedokáže nahradiť. Keď si spomeniem,ako si prišiel a hrali sme basketbal. Ako si mi ukradol oblečenie a pozerali sme spolu filmy. Keď mi bolo mizerne a ty si mi spieval. Nikto už nebude ako ty." povedala som pravdivo a on s otvorenou sánkou hľadel na mňa.

,,Myslíš,že mne je to jedno ? Chceš počuť pravdu ? Odkedy sme spolu a vzal som ťa sem prvýkrát,tak myslím na to,ako by nám bolo dobre,keby sme tu bývali spolu. Vzal by som si ťa za ženu,mali by sme deti a šťastný život,lenže to nejde ! Možno by sme sa mohli stretávať,no nemalo by to budúcnosť. A ty to vieš. Tak sa snažím aspoň užiť si,kým si s tebou. Ukázať ti aspoň časť vecí,ktoré by som s tebou chcel prežiť. Aj ja som sa do teba zamiloval a nechcem ťa stratiť,no to sa stane. Uisťujem ťa,že nikomu z našich rodičov by sa to nepáčilo a skôr či neskôr by sa nás pokúšali rozdeliť, kým by sa im to nepodarilo." povedal a aj na jeho tvári sa objavili slzy. Objala som ho silnejšie a snažila som sa prestať plakať.

,,Prečo to tak musí bolieť ?"pošepla som smutne do jeho hrude a vdychla som jeho vanilkovú vôňu,ktorá ma upokojovala.

,,Pretože si sa do mňa zamilovala. A to sa nemalo stať. A od toho som ťa chcel vždy ochrániť."povedal a pohladil mi chrbát.

,,Vybrala som si ja a ďakujem ti Harry, že si mi dal aspoň tých pár týždňov v mojom živote."povedala som a pobozkala som ho.

,,Aj ja ti ďakujem Abby."

~~~~~

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now