Part 22 - Last Night

482 13 4
                                    

Dnes je posledný večer,ktorý trávim v Holmes Chapel. Nemôžem uveriť,že zajtra to celé končí. Pozrela som sa na stoličku,kde som mala položeného plyšového macka,ktorého mi Harry dal. Posmiala som sa nad tým a po líci mi stiekla slza. Vyšla som z izby a namierila som si to do tej Harrryho. Zaklopala som opatrne na dvere,no nikto sa neozýval. Zišla som dolu a prešla som do obývačky. Sedel tam Harry,sám s pohárom vína pri krbe. Na stolíku bol ešte jeden prázdny pohár.

,,Kde sú všetci ?"spýtala som sa,keď som zaregistrovala podozdrivé ticho.

,,Odišli do Manchestru,vrátia sa zajtra doobedu. Čakal som na teba."povedal a naplnil prázdny pohár.

,,Chcela som prísť skôr,ale čakala som, kedy budú všetci vo svojich izbách." povedala som a sadla som si k nemu.

,,Na nás."povedal a priložil pohár k tomu môjmu. Pousmiala som sa a odpila si z pohára. Harry sa postavil s gauča a ja som sledovala mohutnú postavu kráčajúcu k rádiu. Chvíľku sa prehrabával v poličke,až vybral jedno z CD. Po miestnosti sa ozvala pomalá a kľudná hudba,ktorá ma upokojovala.

,,Smiem prosiť ?"spýtal sa chrapľavý hlas a jeho ruka sa natiahla k mojej. Vložila som svoju dlaň do tej jeho a prešli sme do stredu miestnosti. Moja ľavá ruka vyletela na jeho rameno, zatiaľ čo jeho spočínala na mojom pase. Pozrela som sa do jeho smaragdových očí a zrazu som opäť mala ten pocit. Pocit smútku,že už nebude súčasťou môjho života. Oprela som sa o jeho rameno a potichu som vzlykla. Jeho ruky automaticky obalili moje telo a jemne hladil môj chrbát.

,,Neplač Abbs,to bude v poriadku." pošepol potichu a dal mi pusu do vlasov.

,,Neviem Harry....neviem si predstaviť, že ťa už neuvidím. Že už nebudeš v mojom živote. Žiadne tvoje slová, ktoré ma podporia,tvoje objatia, bozky,úsmevy."povedala som a moje slzy sa spustili viac.

,,Aj ty mi budeš chýbať. Ale sľubujem, že toto nie je naposledy."pošepol a mne srdce podskočilo. Jednou vetou mi dal to,čo som potrebovala. Nádej.

,,Ďakujem Harry."povedala som potichu a pozrela som sa na neho. Jeho dlaň prešla po mojom líci,čím mi zotrela slzy. Pousmiala som sa a jeho hebké pery sa ocitli na tých mojích. Naše pery sa o seba obtierali a jeho ruky sa presunuly pod moje stehná. Moje telo sa automaticky obmotalo okolo jeho pasu a presunul ma až ku gauču. Nachvíľu som sa odtiahla,keď moja noha čosi zhodila.

Moje prsty prešli do jeho hebkých kučier,pričom jeho pery obdarúvali bozkami môj krk. Opatrne ma položil na gauč a ja som roztiahla nohy od seba,aby som mu spravila priestor. Moje dlane odhrnuly jeho tričko a Harry ho hneď zhodil zo seba. Prešla som dlaňou po jeho vypracovanej hrudi,zatiaľ čo jeho dlaň pevne zvierala môj bok. Moje tričko bolo o chvíľu dole a Harry pery sa prisali na moje prsia ukryté v podprsenke. Jeho prsty šikovne rozopli zapínanie na podprsenke a zhodil ju dolu. Jeho pery sa prisali na jednu z bradaviek a ja som ho zaťahala za vlasy.

,,Harry."vyšiel zo mňa vzdych a jeho pery prešli na moje podbrušie. Môj zrak prebehol na spodnú časť Harryho tela. Čierne džínsy vytvárali obrys jeho nôh. Prišlo mi to sexi,aj keď je to možno zvláštne. Moje prsty sa začali venovať zapínaniu na jeho nohaviciach. Harry hneď zareagoval a stiahol si ich dolu. To isté som spravila so svojimi šortkami. Jeho hlava sa ocitla pri mojom rozkroku a jeho pery obdarúvali bozkami moje stehno. Jeho prsty obkresľovali lem mojich nohavičiek a moje telo sa začalo chvieť. Opatrne som sa nadvihla a naklonila som sa k nemu, aby som mu dala bozk. Jeho mäkké pery sa prilepili na tie moje a moje nohavičky sa skĺzly dolu.

,,Milujem ťa Abby."pošepol jeho chrapľavý hlas a moje srdce sa rozbúšilo ešte viac.

,,Aj ja ťa milujem."povedala som a stiahla som dolu poslednú časť oblečenia,ktorá zakrývala jeho pýchu. Čierne boxerky skĺzly dolu a ja som uchytila do ruky jeho dĺžku. Pár krát som po nej prešla a z jeho úst sa vydral vzlyk v podobe môjho mena. Bola som hrdá,že to v ňom dokážem vyvolať. Zrazu sa jeho telo priblížilo k môjmu a jeho špička sa dotkla môjho vchodu.

,,Chcem ťa."zamrmlala som do vzdychu a Harry vstúpil do mňa. Moje telo celé horelo od vzrušenia. Moja ruka zablúdila k jeho a preplietla som naše prsty. Začal sa vo mne pomaly pohybovať,čím sa zo mňa vydral vzlyk. Pri každom jeho pohybe som čoraz viac horela. Naše telá o seba narážali čoraz viac a moje pery vypúšťali hlasné vzlyky. Jeho ruka zvierala môj bok a jeho vyšiel z neho vzdych s nadávkou. Bola to neskutočná slasť,no vedela som,že o chvíľku skončí. Moje telo pomaly ovládol nepríjemný kŕč a moja ruka sa zadrala do jeho lopatky. Zrazu sa zo mňa vydral najhlasnejší vzlyk a moje telo ovládol pocit prázdnoty. Po pár prírazoch vyšiel zo mňa a prevalil sa vedľa mňa.

,,Bolo to nádherné."povedala som pomedzi vydychovanie. Oprela som sa o jeho hruď,ktorá rýchlo stúpala a klesala. Jeho ruka sa obmotala okolo môjho tela a na čelo mi vtisol horúci bozk.

,,Pretože sa ľúbime."poznamenal Harry a ja som sa pousmiala. Pomaly som privrela oči a zaspala som.

~~~~~

Ahojte :),

tak dnes je tu sľúbená časť 13+. Je posledná v tejto knihe,takže som sa snažila,aj keď tieto scény je pre mňa najťažšie písať. Pamätám sa,ako som sa hanbila,keď som takúto scénu pridala prvýkrát do príbehu :D. Hádam to nebolo až také zlé. V každom prípade sa teším,že čítate tento príbeh a baví vás. Patrí vám všetkým veľké ĎAKUJEM ❤️

I love u all 💞
Lia 🖤🖤🖤

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now