,,Zajtra ráno mám termín u zubára,no potom môžme ísť do aquaparku." povedal otec pri večeri.
,,To je fajn nápad. Majú tam kopu bazénou a tobogány."povedala Gabriel. Tobogánov som na vždy bála, no milujem plávanie. Mohol by to byť celkom dobrý deň.
,,Pôjdeš aj ty Harry ?"spýtal sa môj otec a Harry ho talmer prepichol pohľadom.
,,Rád by som,no chcem si odniesť nejaké veci do nového bytu."povedal a odkusol si zo sendviča.
,,Ak budeš mať čas,zastav sa aspoň na chvíľu."povedal Marty.
,,Pokúsim sa."povedal Harry.
,,Som unavená,idem si ľahnúť. Dobrú noc."povedala som,keď som dojedla.
,,Dobrú noc Abby."povedali zborovo a ja som vybehla do izby. Dala som si rýchlu sprchu a ľahla som si do postele. Ešte som napísala mame. Veľmi mi chýba. Chcela by som byť doma a zabudnúť na toto leto. Pomaly som privrela oči a pustila sa do ríše snov.
,,Harry,čo to robíš ?!"povedala som, keď jeho pery obdarúvali môj krk bozkami.
,,Milujem Ťa,chcem byť s tebou." zachrapčal a šikovne zo mňa zhodil tričko. Dlaňami som zašla pod to jeho a vyzliekla mu ho. Prechádzala som dlaňou po jeho vypracovanej hrudi pokrytej tetovaniami. Je tak sexi.
Mykla som sa a môj pohľad padol hneď na hodinky. Bolo o päť minút dva. Prešla som si dlaňou cez vlasy. Bože,prečo sa mi o ňom musí aj snívať ?! Zapla som si lampu na nočnom stolíku a šla som do kuchyne napiť sa. Potichu som prešla k chladničke a vytiahla som si z nej džús. Naliala som si z neho do pohára a vrátila som ho do chladničky. Keď som sa otočila,tak som skoro odpadla.
,,Bože môj Harold ! Prečo ma vždy vystrašíš ?"povedala som a napila som sa z pohára.
,,Zlý sen ?"spýtal sa a ja som prikývla.
,,Chceš,aby som za vami zajtra prišiel ?"opýtal sa a ramenami sa zaprel do linky,pričom ma obkľúčil. Jeho mohutné telo sa týčilo nado mnou a telom mi prebehli zimomriavky.
,,Je mi to jedno."povedala som a mykla som plecom.
,,Viem,že chceš,aby som prišiel." povedal a pohladil ma.
,,Nestojím o teba."povedala som a drgla som do ňho celou silou. Tým sa aspoň nachvíľu odsunul dozadu a ja som mohla prejsť. Vbehla som do mojej izby a pre istotu som zamkla. Ja sa toho Harolda asi nezbavím.
*****
Next day.
,,Nie,tam ma nedostaneš."povedala som Martymu,ktorý chcel,aby som s ním šla na tobogán.
,,No tak,skús to."povedal,aby ma presvedčil.
,,Nie."povedala som rázne a pozrela som sa na môjho otca,ktorý ležal na lehátku a opaľoval sa.
,,Tak aspoň na šmýkalku."premerala som so dve šmýkačky. Jedna bola žltá a bola menšia,zatiaľ čo druhá červená bola strašne vysoká.
,,Fajn,ale iba na tú žltú."povedala som a na jeho tvári sa objavil úsmev.
,,Super."povedal a rovno tam bežal. Vyšli sme hore. Šmýkačka bola dosť široká.
,,Tak naraz ?"spýtala som sa a on prikývol. Sadla som si a pozrela som sa dolu.
,,Tak na tri. Raz,dva,tri."na tri som sa zošmykla dolu a po chvíli som bola vo vode. Bolo to tak šialene dobré. Bola som z toho tak nadšená,že sme sa spustili ešte mnohokrát.
,,Vidíš,že je to fajn."povedal Marty.
,,A čo keby sme išli na tú červenú ?" spýtala som sa,čomu som ani sama neuverila.
,,Ak si trúfaš."povedal a vyšli sme hore. Sadla som si a pomaly som sa posunula. Privrela som oči a zapchala som si nos. Zvrieskla som,až som opäť skončila vo vode.
,,Pozor,Pozor ! O siedmej sa zábavná veža zatvára."povedal rozhlas a ja som ofučane vyliezla z vody.
,,Poďte. Aj v plaveckom bazéne je zábava."povedal otec a obaja sme ho nasledovali. Vtedy som si spomenula na Harryho. Ostávali už iba dva hodiny. Určite nepríde.
Zastavili sme pri dlhom bazéne. Pomaly som strčila nohu do vody, ktorá bola ľadová. Vošla som dnu a pomaly som preplávala celý bazén. Prekvapivo o chvíľu som pri mne Marty.
,,Zaujímavé však? Ako tá voda je čoraz hlbšia. Dosiahneš na dno ?" povedal Marty.
,,Nie."povedala som,keď mi Marty naznačil rukou,aby som k nemu prišla bližšie. Priplávala som k nemu,keď ma zovrel do náruče a vydvihol. Chvíľu ma točil a potom hodil. Keď som sa vynorila,tak som sa zasmiala. Vždy sa mi to páčilo,keď mi to robil otec.
,,Chceš ešte raz ?"spýtal sa a ja som doplávala bližšue k nemu. Opäť ma chytil do náruče a ja som sa zasmiala. No zrazu som zbadala kučeravého chlapca v žltých plavkách a motýľom na bruchu. Harry. Rýchlo som sa vynorila,no to už tá postava odchádzala.
,,Musím si odskočiť Marty."povedala som a vyliezla som z vody.
,,Čakám ťa."povedal. Venovala som mu úsmev a utekala som za Harrym. Dobehla som ho až pri skrýnkach.
,,Harry ! Počkaj !"zvrieskla som a on sa zastavil.
,,Asi o mňa naozaj nestojíš."povedal a prekrížil si ruky na hrudi.
,,Nie,to ty o mňa nestojíš."povedala som.
,,Ty tomu nerozumieš. No ako vidím, tak je ti jedno,ktorého z nás máš." povedal a ja som sa cítila v tej chvíli strašne.
,,To nie je pravda. Ty nevieš,čo pre mňa znamenal ten bozk vtedy. No ty nemôžeš."povedala som a odišla som preč. Už o ňho naozaj nestojím. Nestojím o to,aby mi ničil život.
Z pohľadu Harryho.
Ostal som tam len tak stáť ako ten najväčší idiot. To dievča bolo nádherné a chcelo odo mňa len trocha lásky. Tak rád by som jej ju dal.
Možno je možnosť,ako jej ju dať. No tá by sa jej určite nepáčila a zranila ju. No možno by to za pokus stálo.~~~~~
Ahojte :),
Je tu opäť nová časť. Dúfam,že sa vám páčila. Ďakujem všetkým čitateľom, ktorý čítajú tento príbeh a podporujú ma ❤️.
I love u all 💞
Lia 🖤🖤🖤
YOU ARE READING
Step brother/H.S/SK √
FanfictionLetné prázdniny s otcom a jeho novou rodinou. To by nechcel počuť žiadny 16 ročný tínedžer,ako ani Abby. No to netuší, čo všetko sa za tieto prázdniny udeje. Abby sa spozná s dvomi bratmi. Jeden je slušný a ponúka jej úprimnú lásku,zatiaľ čo druhý j...