Part 7 - Jazero

765 16 3
                                    

Z pohľadu Abby.

Porozhliadla som sa a vyšla som z Harryho izby. Zišla som dolu,no nikto tam nebol. Pozrela som sa na hodiny. Bolo pol dvanástej. Prešla som do miestnosti,z ktorej sa ozývala hlasná hudba. Po vchode dnu som zistila,že je to garáž. Ako prvého som zbadala Martyho,ktorý sedel a díval sa von, kde Hugo kosil trávnik.

,,Môžem sa pridať ?"spýtala som sa zdvorilo.

,,Jasné."povedal Marty a ja som si sadla na voľnú stoličku vedľa neho. Započúvala som sa do hudby,ktorá hrala a sledovala som prírodu okolo.

,,Je tu pekne."poznamenala som.

,,Áno,mám to tu rád."povedal.

,,Chodievate tu často ?"spýtala som sa a pozrela som sa do jeho čokoládových očí,ktoré boli úplne iné ako tie Harryho smaragdy.

,,Áno,väčšinou cez víkendy. S Hugom sme dobrý kamaráti už roky. A čo ty? Máš nejakých kamarátov ?"spýtal sa, čím ma trocha zaskočil.

,,Mám kamaráta Adama,s ktorým sa poznám už od detstva a mám dve kamarátky Lauren a Sandru. Zoznámila som sa s nimi teraz na strednej. Tešíš sa na strednú ?" povedala som. Marty naozaj nie je až taký zlý.

,,Neviem,aj celkom áno,ale budem si musieť zvykať opäť na nové prostredie a budú mi chýbať spolužiaci."povedal úprimne.

,,Áno,zo začiatku to bolo ťažké,ale škola ma baví a spriatelila som sa rýchlo,keďže všetci sme tam boli nový."povedala som,keď sa otvorili dvere.

,,Už sme doma."zakričala Gabriel a Marty stíšil hudbu. Pochvíli prišla Victoria.

,,Ďakujem Hugo. Poďte,bude obed." povedala a odišla preč. Vstali sme a išli sme do kuchyne,kde už rozvoniavala polievka.

,,Zajtra sa pôjdeme okúpať k blízkemu jazeru. Určite to tam bude skvelé." povedal otec a ja som mu venovala úsmev. Začala som jesť a v mojej hlave opäť začali prúdiť myšlienky. Nechcem sa k otcovi chovať hnusne, no vôbec som tu nechcela byť. A keď sa budem tváriť šťastne,tak tým potopím moju matku,že sa tu cítim lepšie ako s ňou,aj keď to nie je pravda. No otec nás opustil a vykašľal sa na nás. Tak prečo by som sa mala tváriť šťastne ?

*****

Morning.

Práve si balím do tašky osušku a suché oblečenie. Vlasy som si zopla do drdola a zišla som dolu. Tam už bol otec.

,,Odnes si veci do auta a počkaj s Martym. Ja si ešte vezmem doklady." povedal a dal mi pusu na čelo.

,,A Harry s nami nejde ?"spýtala som sa.

,,Nie,ale určite s nami pôjde nabudúce do aquaparku."povedal otec. Iba som prikývla a šla som k autu. Rýchlo som hodila tašku do auta a nastúpila som si do auta. Marty mal v ušiach slúchadlá,a tak som sa rozhodla urobiť to samé. Pustila som si hudbu,a hneď na to prišiel otec. Pozorovala som cestu,ktorá trvala iba päť minút.

Prechádzali sme cez malú "pláž",kde ešte teraz ráno nebolo až tak veľa ľudí. Dala som si na trávu osušku a vyzliekla som si šaty,pod ktorými som mala plavky. Chystala som sa ísť k jazeru,keď ma zastavil otcov hlas.

,,Nechceš niečo na jedenie alebo pitie ?"spýtal sa otec.

,,Nie,možno neskôr. Idem do vody." povedala som,no tento krát ma zastavil Marty.

,,Počkaj na mňa. Idem si po palacinku a hneď som späť."povedal a ja som prikývla na súhlas. Nikdy som nechápala ľudí,ktorí sa prídu k vode najesť. Milujem plávanie. Strávila by som vo vode aj celé dni. O chvíľu tu bol Marty a obaja sme išli k vode.

,,Auu...hlúpe kamene."povedala som,keď som stúpila na akýsi kameň.
Voda bola celkom príjemná. Začala som plávať kamsi preč,zatiaľ čo sa Marty potápal a hľadal akési výnimočné kamene. Keď sa mi zdalo, keď som od Martyho akosi ďaleko,tak som plávala späť.

,,Abby ! Pozri ! Našiel som mušľu !" zvískol šťastne a roztvoril dlaň,v ktorej mal bielu mušľu.

,,Je pekná."povedala som a prezrela som si ju.

,,Myslíš,že tu budú aj ďalšie ?"spýtal sa a ja som mu ju vrátila.

,,Neviem,možno."povedala som a on mi podal potápačské okuliare.

,,Skús sa popozerať. Ja ju idem odniesť."povedal a ja som si dala okuliare. Ponorila som sa a rukou som prehrabala piesok s kameňmi. No nenašla som nič výnimočné. Ale bolo príjemné sledovať to tam. Keď som sa vynorila,tak som zbadala Martyho, ktorý vchádzal do vody aj s otcom.
Po chvíli boli pri mne.

,,Nenašla si nič ?"spýtal sa Marty.

,,Nie."odvetila som a podala mu okuliare späť.

,,Čo ak by sme to jazero preplávali celé ?"spýtal sa otec.

,,Môžme to skúsiť."povedala som a začala som plávať. Bolo to také príjemné. Skoro ako na dovolenke pri mori. Netuším,ako dlho to trvalo,no prešli sme cez polovicu jazera. Prekvapivo sa hladina začala pomaly zmenšovať,až sme nedokázali plávať a začali sme kráčať. Po chvíli nám bola voda iba po členky.

,,Kto by povedal,že v strede jazera bude voda po členky."povedal otec a obaja sme sa zasmiali. Bolo to opäť ako kedysi. Až kým som si uvedomila, že kedysi je dávno preč.

*****

,,Idem do sprchy."oznámila som im, keď sme dorazili domov.

,,Dobre. Príď potom dolu na teplý čaj." povedala Victoria a ja som jej venovala úsmev.

,,Ďakujem."pípla som a šla som do sprchy. Teplá voda zahriala moje telo. Vzala som si hubku a dala som si na ňu sprchovací géli. Vôňa lesného ovocia ovládla moje telo. Následne som si naniesla šampón na vlasy a potom som všetkú penu spláchla zo seba. Rýchlo som sa osušila a vzala som si oblečenie. Rýchlo som prebehla do izby,aby som sa skryla pod perinu. Bola mi strašná zima. Teraz by sa mi zišlo teplé objatie od Harryho. Túto myšlienku som hneď vytriasla z hlavy. Zrazu sa ozvalo klopanie. Otrávane som šla k dverám a otvorila ich.

,,Gabriel ?"

,,Môžme sa porozprávať ?"

~~~~

Ahojte :)

A je tu nová časť. Dúfam,že sa vám páčila. Ďakujem za všetky hlasy a komentáre ❤️. Veľa to pre mňa znamená.

I love u all 💞

Lia 🖤🖤🖤

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now