Venované pollypoket123 🖤
,,Spala si dobre ?"spýtal sa otec pri raňajkách. Pousmiala som sa nad myšlienkou na minulú noc.
,,Áno,je to tu skvelé."povedala som a na Harryho tvári sa objavil úsmev. Po raňajkách som vyšla von na dvor a vytiahla som mobil. V kontaktoch som vyhľadala mamkine číslo a zavolala jej.
,,Ahoj slniečko. Ako sa mi máš ?" spýtala sa mamka.
,,Ahoj mamka. Je to tu celkom v pohode. Sme u Gabrielinej známej a je tu pekne. A ty ?"povedala som a čakala som na jej odpoveď.
,,Ako vždy. Do práce,po práci domov, nakúpiť,upratať."povedala ustarostene.
,,Mala by si si oddýchnuť. V zime ťa vezmem kamsi do hôr na chatu." povedala som a ja som konečne opäť počula jej smiech.
,,Uvidíš,že napokon pôjdeš radšej niekam so spolužiačkami."povedala, keď prišiel ku mne Harry.
,,Nie,chcem byť aj s tebou. Musís končiť mami. Ľúbim ťa. Ešte si zavoláme."povedala som.
,,Aj ja ťa ľúbim. Pá."povedala a vypla hovor. Odložila som mobil a pozrela na Harryho,ktorý mlčky sedel vedľa mňa.
,,Nechala si ma spať samého. To od teba nebolo pekné."povedal urazene.
,,Ako by to asi vyzeralo,keby som ráno vychádzala z tvojej izby ?"opýtala som sa a pohladila som mu chrbát.
,,Máš pravdu. Za pusu ti odpustím." povedal a ja som sa obzrela okolo,či nás niekto nevidí. Spojila som naše pery,načo Harry spokojne zamrnčal.
,,Čo budeme dnes robiť ?"spýtala som sa a oprela som sa späť o hajdačku.
,,Ja neviem. Keby to bolo na mne,tak by sme ešte boli v posteli a jedla by si raňajky. A potom by sme išli kamkoľvek,kde by si chcela."povedal a prehrabol si rukou vlasy.
,,To je škoda,že nie je na tebe." povedala som sklamane. Vtom vyšiel von otec.
,,Poďte,odchádzame. Ideme domov." povedal a ja som sa v duchu zasmiala. "Domov". To je miesto,kde by som chcela naozaj ísť. Dať si dobrú večeru, sprchu a pozrieť si dobrý film. Určite by som potom išla s Lauren a Sandrou na zákusok a kávu,pričom by Lauren básnila o Mikeovi,chlapcovi z našej triedy. Veľmi by som jej priala,aby boli spolu.
O hodinu sme dorazili do Holmes Chapel. Bolo to presne ako prvýkrát. Pekný malý dom,v ktorom som nechcela tráviť ani jednu minútu. Vošli sme dnu a všetci sa rozpŕchli do svojich izieb. Aj ja som išla do tej mojej. Vybalila som si všetky veci a sadla som si na posteľ. Rozmýšľala som,čo budem robiť. Napokon som zišla dolu,kde boli Gabriel s otcom.
,,Ahojte. Čo budeme robiť ?"spýtala som sa a sadla som si k ním.
,,No,my ideme večer na jednu akciu. Prídeme až nad ránom,Harry ide odniesť nejaké veci do bytu v Londýne,takže si niečo naplánuj s Martym."povedala Gabriel.
,,A nemohla by som ísť s Harrym do Londýna pozrieť sa,kde má byt ?" opýtala som sa.
,,To je fajn nápad. Aspoň by si vedela, kde ho môžeš ísť navštíviť. Harry ! Harold !"povedal otec a ja som sa divila,že s tým súhlasil. Po chvíli bolo počuť dupot a v kuchyni sa objavil kučeravý chlapec.
,,Harry,nevzal by si Abby so sebou do Londýna,aby videla,kde máš byt?" spýtal sa otec a na Harryho tvári sa objavil malý úsmev.
,,Samozrejme,pokojne. Aspoň mi pomôže vybaľovať."povedal a ja moje srdce podskočilo od radosti. Sakra Abbs! Čo ten cchlapec s tebou urobil za necelé dva týždne?
*****
,,Dávajte na seba pozor."povedala Gabriel,keď sme išli k autu. Sledovala som jeho dokonalé nohy a panvu, ktoré zvýrazňovali čierne nohavice. Je tak sexi. Nasadla som do jeho auta a zapla som si pas.
,,Som rád,že si išla so mnou."povedal a ja pozrel sa na mňa svojimi smaragdami.
,,Aj ja som rada."povedala som jednoducho,keď naštartoval auto a vyrazili sme.
Z pohľadu Harryho.
Zastavili sme pri paneláku,kde sa nachádzal môj byt. Hádam sa jej bude páčiť. Vystúpil som z auta a otvoril som kufor. Sledoval som ju,ako sa hrnula na jednu z krabíc.
,,Nie,nie,nie. Tu máš kľúče,otvoríš mi. Ja to vezmem."povedal som rázne.
,,Veď ti chcem len pomôcť. Tak sa tu nehraj na supermana. Tak to budeme mať rýchlejšie a večer budeme mať pre seba."povedala a ja som sa nad tým pousmial. Netuším,čo budem bez nej robiť.
,,Nie,ja to vezmem."povedal som a vzal som dve krabice. Ona zatvorila kufor,zamkla auto a otvorila mi dvere.
,,Na ktorom máš ten byt ?"spýtala sa, keď sme vošli do výťahu.
,,Na siedmom."povedal som a ona hneď stlačila sedmičku. Keď sme prišli k môjmu bytu,mohol som si všimnúť jej úsmev nad mojou rohožkou.
,,Welcome home ? Nevedela som,že si potrpíš na klišé."povedala a otvorila mi.
,,Mne sa to páči."povedal som a vošiel som dnu. Zložil som krabice a porozhliadol sa po mojom novom byte. Biela linka,barový pult so stoličkami,čelom otočená tmavá sedačka tvaru do L,konferenčný stolík, stena s televíziou a nejaké kvety. Sledoval som ju,ako sa tu prechádza a obzerá si to tu. Keby tu tak mohla bývať so mnou a menovku na dverách Mr.Styles by nahradilo Mr. and Mrs. Styles. Je tak nádherná, milá,múdra a dokáže ma rozosmiať. No je to nemožné.
Po hodine sme mali vynesemé a na vybaľovanie som sa vykašľal. Vybral som z barového pultu červené víno a dva poháre. Nalial som ho do pohárov a jeden som jej podal.
,,Máš to tu nádherné."povedala s úžasom.
,,Tak na nás."povedal som a priložil som svoj pohár k jej,načo sa ozvalo cinknutie. Sledoval som,ako prikladá pohár k svojim mäkkým ružovým perám,ktoré boli pre mňa drogou.
,,Povedz mi niečo o sebe."povedal som a odpil som si aj ja.
,,Nie je toho až tak veľa. Odmalička rada kreslím a plávam. Chodím na zdravotnú školu,ktorá bola mojim snom,pretože som chcela pomáhať ľuďom a fascinuje ma ľudské telo. Popri škole si privyrábam v malej kaviarni. Mám dve kamarátky Lauren a Sandru a suseda Adama,s ktorým sa kamarátime od detstva,takže často chodím aj s jeho partiou von. Okrem toho milujem hudbu. A čo ty? " povedala a ja som pozorne počúval každé jej slovo. Bola tak fascinujúca.
,,Ja som hral kedysi v školskom divadle. Keď som bol starší,tak som spieval v školskej kapele,no tomu je už pár rokov. Vyštudoval som administratívnu prácu,aj keď ma to nebavilo. A teraz idem študovať právo,no ani neviem,či ma to baví. Vždy som mal sen,že si otvorím vlastnú pekáreň,no musel som robiť to,čo chcela Gabriel. Dokonalý synček."povedal som otrávene,a ona chápavo prikývla.
,,Možno by si mal konečne začať robiť to,čo ťa baví. Nemôžeš žiť život niekoho iného."povedala a ja som si ťažko povzdychol.
,,Keby som mohol,všetko by bolo úplne inak."povedal som a chytil som jej ruku do mojej dlane. Pomaly som sa naklonil k nej a spojil som naše pery. Moje pery sa obtierali o tie jej a ja som nechcel,aby to skončilo.
~~~~
Ahojte :),
včera tu síce nebola nová časť,no dnes vám to vynahradím. Hádam sa vám časť páčila. Ďakujem veľmi pekne za všetky hlasy,komentáre a vašu podporu ❤️
I love u all 💞
Lia 🖤🖤🖤
YOU ARE READING
Step brother/H.S/SK √
FanfictionLetné prázdniny s otcom a jeho novou rodinou. To by nechcel počuť žiadny 16 ročný tínedžer,ako ani Abby. No to netuší, čo všetko sa za tieto prázdniny udeje. Abby sa spozná s dvomi bratmi. Jeden je slušný a ponúka jej úprimnú lásku,zatiaľ čo druhý j...