Prešli ďalšie dva dni a čas môjho odchodu sa pomaly blížil. Snažila som sa samozrejme tráviť čo najviac času s Harrym. Včera sme boli spolu na raňajky. Bolo to také milé a bolestivé. Vedela by som si predstaviť, že by sme takto spolu raňajkovali každé ráno,prebúdzali sa vedľa seba.
Yesterday morning.
,,Hádam ti bude chutiť."povedal Harry a priniesol dve taniere s lievancami. Na vrchu bola čokoláda a lesné ovocie. Presne takto mi ich vždy robievala mamka,keď som bola chorá.
,,Ďakujem."pípla som a chytila som do rúk šálku s teplým čajom. Jeho ruky zrazu obalili tie moje a jeho pohľad sa stretol s tým mojím.
,,Je všetko v poriadku ?"spýtal sa a ja som prikývla.
,,V tom najlepšom. Som len...šťastná." povedala som pravdivo. On sa pousmial a odtiahol sa.
,,Aj ja som šťastný. Ľúbim ťa."povedal a práve naopak na mojej tvári sa pohrával úsmev.
,,Aj ja ťa ľúbim,"povedala som a ochutnala som z lievancov. Spokojne som si zamrmlala,,,Sú vynikajúce. Presne takto mi ich robievala mamka, keď som bola chorá. Asi preto som bola rada,keď som ochorela."
Jeho pery sa roztiahli do úsmevu a na lícach sa mu objavili tie rozkošné jamky. Rukou si odhrnul zopár kučier, ktoré mu šteklili tvár a jeho prenikavý smiech ma nútil zasmiať sa tiež. Presne takto si ho chcem pamätať.
Now.
Ostáva len pár dní a môj otec nemohol vymyslieť nič lepšie,ako rodinný bowling. Úprimne ? Bowling som hrala len párkrát a vôbec mi to nešlo. Naopak môj otec už vyhral pohár,a ako som sa dozvedela,tak aj Harry. Budem tam asi najväčší babrák.
Zastavili sme pred jednou budovou a vošli sme dnu. Prešli sme k pultu, kde stál chlapec okolo dvadsiatky s gaštanovými vlasmi. Mal milý úsmev.
,,Dobrý deň,mám tu rezerváciu na meno Mark Underwood."povedal otec a chlapec sa pozrel do počítača.
,,Áno,budete hrať všetci ?"opýtal sa a pozrel sa na nás.
,,Iba štyria."povedal otec a chlapec prikývol. Následne otec zaplatil a všetci sme si vybrali topánky. Porozhliadla som sa po miestnosti, ktorá bola poloprázda,za čo som bola vďačná. Prešli sme k našej dráhe,ktorú nám vybrali.
,,Tak kto začne ? Harry ?"spýtal sa otec a Harry sa na mňa pousmial. Vybral si jednu z bowlingových gulí a hneď zhodil sedem koliek. Na druhý raz zhodil zvyšné.
,,Pekne."poznamenala som a naznačila som otcovi,aby išiel. Ten zhodil všetko,rovnako,ako Harry.
,,Tak choď."povedal otec a ja som sa neodvážne postavila a šla. Vybrala som si ľahšiu guľu a pozrela sa na dráhu. Rozbehla som sa a pustila guľu ktorá zhodila aspoň dve kolky.
,,Musíš tú guľu púšťať z menšej výšky a vrhať ju zarovno,nie do strany." povedal otec a ja som mu bola neskutočne vďačná,že ma hneď skritizoval. Harry podišiel ku mne a pohladil mi rameno.
,,Skúsime to spolu."povedal a ja som vďačne prikývla.
,,Ďakujem."pípla som a on mi podal jednu guľu.
,,Chytím ti ruku. Musíš ísť trocha nižšie."povedal a ja som prikývla. Podišla som bližšie a zohla som sa. Harryho tela sa týčilo na mne,no niečo ma zarazilo viac. Jeho hrčka v nohaviciach obtierajúca sa o mňa.
,,Harry,rozptyľuješ ma."pošepla som a on sa zasmial za mnou.
,,Ja viem,tak to hoď."pošepol a jeho ruka obalila tú moju. Rozohnala sa a guľa si to namierila bližšie k strede, takže som zhodila ešte šesť koliek.
,,To bolo skvelé."povedala som a otec sa na mňa usmial.
,,Uvidíš,pôjde ti to."povedal otec a ja som prikývla.
,,Dobre. Musím si odskočiť."povedala som a žmurkla som na Harryho. Vošla som na toalety a pozrela sa do zrkadla. Prešla som si rukou cez vlasy a čakala som na Harryho. Po chvíli sa otvorili dvere a vošiel dnu. Podišiel ku mne a pobozkal ma.
,,Nemáme veľa času."pošepol a ja som sa prilepila na jeho pery. Netuším, prečo,ale niečo ma na ňom vzrušilo. Neuveriteľné,čo so mnou dokázal spraviť.
,,Je mi to fuk. Chcem ťa."pošepla som a tiahla som ho do jednej z kabínok.
,,Si blázon Abby."povedal a ja som ho hneď umlčala mojími bozkami. Vyzliekla som mu tričko a pozrela som sa na jeho vypracovanú hruď pokrytú tetovaniami. Prstami som po nej prešla a pozrela som sa na jeho frajerský pohľad. Bože,čo to stváram ? Nikdy som k žiadnemu chlapcovi taká nebola. Hanblivo som sklonila pohľad a moje ruky sa spustili pozdĺž tela.
,,Abby,pozri sa na mňa,"povedal chrapľavý hlas a chytil moje tvár do dlaní,čím ju pozdvihol tak,že som mu hľadela do jeho smaragdových očí, ,,to je v poriadku. Nemusíš sa za to hanbiť."
,,Len je...je to niečo,čo som necítila a.." vyšlo zo mňa,no tento krát ma umlčali Harryho pery. Jeho ruka vzala tú moju a položila ju na jeho hruď. Následne moje tričko vzal dolu a jemne hladil moje prsia.
,,Vidíš,sme na tom rovnako."povedal a ja som sa zasmiala. Vypustila som všetky nepríjemné pocity a moja ruka zablúdila k jeho nohaviciam. Tak veľmi ho potrebujem. Nemyslím to len fyzicky. Potrebujem niekoho,kto ma dokáže podporiť,povedať mi správne veci,keď to potrebujem. Cítiť sa bezpečne. A to pri Harrym cítim.
*****
,,Kde si bola tak dlho ?"opýtal sa otec a ja som sa snažila rýchlo niečo vymyslieť.
,,Vieš....ženské problémy."povedala som a on chápavo prikývol. Pokojne som vydýchla a zrazu som sa vrátila do reality. Harry mal pravdu. Pre náš vzťah by sme museli všetkým klamať. No niekedy mám pocit,že by to za to stálo.
~~~~~
Ahojte :),
Dnes je tu nová časť. Dúfam,že sa vám páčila. Napíšte mi,či by ste chceli ďalšiu časť 13+. Dnes som to až tak neopisovala. Ďakujem za všetky hlasy a komentáre na predchádzajúcich kapitolách. Ste skvelí ❤️
I love u all 💞
Lia 🖤🖤🖤
BINABASA MO ANG
Step brother/H.S/SK √
FanfictionLetné prázdniny s otcom a jeho novou rodinou. To by nechcel počuť žiadny 16 ročný tínedžer,ako ani Abby. No to netuší, čo všetko sa za tieto prázdniny udeje. Abby sa spozná s dvomi bratmi. Jeden je slušný a ponúka jej úprimnú lásku,zatiaľ čo druhý j...