14.

5.1K 196 5
                                    

Vypíná motor a při tom, když vytahuje klíče ze zapalování, po mně jeho oči lačně přejíždí. Chvěju se vzrušením. Jediné, co dokážu vnímat jsou stahující se svaly v podbrišku a silný tlak v klíně. Vystoupím z auta a rozhlédnu se. Jsme skoro mimo civilizaci. Světla pouličních lamp sem nedosahují, takže jediné osvětlení nám dělá měsíc, který brzy dosáhne úplňku.

Zadívám se na Harryho, který stojí už jen pár kroků předemnou. V té tmě vypadá děsivě a tajemně, ale zároveň neodolatelně.

,,Sem bereš všechny?" drze se ušklíbnu a udělám krok k němu, takže nás dělí pouhé milimetry.

,,Ne, pokaždý jinam," řekne a protočí oči. V jeho tónu je ale slyšet hravost. Zkousne si spodní ret a malinko natočí hlavu na stranu. Uvědomuje si, jak je krásný a to sebevědomí ho dělá ještě přitažlivějším. Tikám očima po celém jeho svalnatém těle a čekám, co udělá.

Neudržím se a jedna má ruka mu vystřelí k hrudi. Přejedu mu po prsních svalech, než se vrhnu na rozepínání košile. I ve tmě, která tu panuje, vidím, že téměř každý kousek jeho kůže je zakrytý tetováním. Nevědomky si zkousnu ret při pohledu na jeho odhalenou hruď.

,,Strašně se s tím sereš," vydechne vzrušeně a chytí mě za zadek. Zasměju a nohy mu omotám okolo pasu. Ruce si spojím za jeho krkem a vrhnu se mu na rty. Polibky mi oplácí ledabyle, protože mě nese k autu a musí dávat pozor na cestu ve špatném terénu.

Posadí mě na kapotu a neztrácí čas. Chytle lem mé mikiny a přetáhne mi ji přes hlavu. Dívám se, jak se spokojeně culí když vidí, že nemám podprsenku a mé bradavky už dávno stihly ztvrdnout. Chytne obě ramínka tílka a stáhne je dolů po mých pažích, takže odhalí mé, nevelké, poprsí. Natáhnu se po jeho rozeplé košili a stáhnu mu ji z ramen. Pomůže mi a odhodí ji do trávy. Nemám ani čas si ho prohlédnout, protože se mi vrhne na krk. Saje malý kousek kůže a zároveň po něm kmitá jazykem. Zajedu mu rukama do vlasů a zatahám. Spojeně zamručí a nechavá na mé kůži vlhkou cestičku, když míří k mým ňadrům. Hlasitě zavdychám, když jednu bradavku zkousne. Prohnu se v zádech a tím způsobím, že svým rozkrokem narazím do jeho. Slyším, jak se mu zadrhne dech a spokojeně se usměju. Chytím ho za ramena a odtáhnu ho od sebe. Zatváří se nechápavě a přivře oči. Naposledy ho políbím, než seskočím z kapoty a kleknu si na kolena. Překvapeně zamrká, ale hned na to se zářivě usměje. Mé prsty najdou rozepínání kalhot. Hbitě je rozepnu a stáhnu mu je ke kotníkům. Jsou příliž úzké na to, abych mu je přetáhla přes boty, takže to nechám tak a můj pohled se zaměří na velkou bouly v boxerkách. Spojeně se pro sebe usměju a prstem mu přejedu pod lemem spodního prádla. Cítím, jak se pod mým dotekem napíná a tiše kleje. Sprostá slova z jeho úst mě ještě více nabudí a rychlým tahem mu je stáhnu.

Zvednu pohled k jeho tváři. Ruce má opřené o boky a hlavu zakloněnou. Věnuju mu první polibly na úzký proužek chloupků na břiše, a jedu níž. Uchopím ztrvdlý penis do ruky a pomalu po něm přejedu. Probne se v bocích, aby mi byl blíž a zavdychá.

Spokojeně se usměju, než špičkou jazyka přejedu po celé jeho délce a vložím si ho do úst. Hlasitý vzdech prořízne ticho. Ruce se z jeho boků přesunou do mých vlasů, ze kterých udělá provizorní culík a sám si určuje tempo. Když citím, že už se blíží k vrcholu, postavím se zpátky na nohy a provokativně si otřu koutek úst.

,,Otoč se," přikáže mi hlasem ještě hrubším, než obvykle. Poslechnu a stoupnu si k němu zády. Kolena se mi klepou z toho, co se právě stalo a i z očekávání na to, co se stane. Rukama se opřu o kapotu a prohnu se v zádech, takže mu vystavím na obdiv své pozadí. Na nic nečeká a silně mě plácne. Zasměju se, než mi přistane rána i na druhé půlce. Nebolí to tak, jak by mělo, právě naopak. Je to příjemné a jen to zvyšuje mou touhu. Srdce mi pumpuje až v krku a očekáváním nemůžu téměř dýchat. Rozklepané prsty stočím do dlaní a pevně si zkousnu ret. Postaví se těsně za mě, že i přes kalhoty můžu cítit, jak se na mě tlačí.

,,Na tohle jsem se kurva těšil," zašeptá mi do ucha, když se na mě nahne. Pevně mi zmáčkne prsa a po břiše jede pomalu dolů. Rozepne mi kalhoty a prsty zahákne za jejich lem. Mučivým tempem je stahuje i se spodním prádlem a donutí mě jednou nohou vystoupit z nohavice. Poklepe mi na vnitřní stranu kolen a já pochopím. Ještě víc se rozkročím a zčervenám, když vidím, že za mnou klečí. Nepopsatelně moc mě vzruší, když uvidím jednu jeho ruku omotanou okolo jeho penisu, jak s ní pomalu pumpuje.

Zavdychám, když mi prsty přejede přes intimní partie a dva do mě bez varování strčí. ,,Tak vlhká, tak připravená," zachraptí a nažene mi tím husí kůži. Prsty uvnitř mě zakrouží a vytáhne je. Nespokojeně zamručím a zakloním hlavu. Během vteřiny je zpět na nohou a jedna jeho ruka se mi obtočí kolem krku. Nemačká moc, takže mi tím nestěžuje dýchání, ale moc, kterou nademnou teď má, je ohromující. Zavlním boky a zadkem se otřu o jeho chloubu. Na nic nečeká a tvrdě do mě vnikne. Trochu to zabolí, ale nebere na to ohled. ,,Jsi tak úzká, nikdy tě nebudu mít dost," zašeptá, než mi zkousne ušní lalůček. Jeho přírazy jsou rychlé a tvrdé. Nelhal, když říkal, že mé tělo by to sotva zvládlo. Měla jsem co dělat, aby se udržela na nohách, jak se mi třesou. Nehty si zarývám do dlaní a křičím jeho jméno. Jeho ruka se z mého krku přesune do vlasů, za které zatáhne a druhou mi zmáčkne bok.

,,Kurva, zapomněl jsem na gumu," zanadává a jeho pohyby přestanou.

,,Beru prášky," pootočím se na něj a laškovně mrknu. Úlevně vydechne a znovu se rozhýbe. Citím, jak se bleskovým tempem blížím k vrcholu. Sotva zvládám stát a svaly po celém těle se stahují. Mravenčení mi prostupuje celým tělem a já nevnímám nic jiného, než zběsilé tempo. Stačí poslední příraz, aby mě vynesl na vrchol. Zakřičím a prohnu se. Trvá ještě pár minut, než se udělá i on a znaveně mi padne na záda. Hlasitě oddechujeme a horký dech mi naráží do citlivé pokožky na krku.

Zaknučím, když se narovná a já ucítím uvnitř prázdno. Než se otočím, už si zapíná kalhoty a mračí se. Dostanu strach, že jsem udělala něco špatně a taky se obléknu.

,,Co je?" prsknu, když mě tiše propaluje pohledem.

,,Nic, jen tohle bylo..." zasměje se a uvolní tím napětí.

,,Jo to bylo," taky se zasměju, ,,ale byl to jen sex. Nemysli si, že tě teď miluju nebo něco," projdu kolem něj a ramenem do něj narazím. Oba se zasmějeme a naposledy mě plácne přes zadek, než nasedneme do auta.

_____________________________________

Pane bože, za tenhle díl se strašně stydím:DDD no, kdo nemá tyhle scény rád, asi by to neměl číst protože se v průběhu psaní budou objevovat častěji:/:DD a kdo to má rád, tak doufám, že vás to bavilo:D love u all.

Courage |H.S| ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat