48.

3K 153 12
                                    

,,Počkej, mám nápad," řekne a v očích mu zajiskří. Srdce mi poskočí štěstím, že mám zpátky hravého Harryho s dobrou náladou.

Vezme mě za ruku a dlouhými kroky bere schody po dvou. Mé krátké nohy mu sotva stačí, zakopnu a složím se na schodech jako domeček z karet. Čekala jsem, že se mi bude smát, místo toho mě starostlivě zvedne a vezme do náruče. Obejmu ho a hlavu si položím do ohybu mezi ramenem a krkem. Zavřu oči. Nechci znovu vidět ty husí kůži nahánějící kříže. Poznám, že jsme venku, když ucítím čerstvý vzduch, který je příjemnou změnou oproti pachům uvnitř.

Položí mě do měkké trávy, když stojíme před dřevěnou chatkou, vypadá to na kůlnu. Mé domněnky se potvrdí hned, jak Harry vykopne ztrouchnivělé dveře. Pod vrstvou prachu se skrývá různé harampádí a nářadí. Začínám tušit, kam to směřuje a na tváři se mi objeví široký úsměv.

Já s velkou gumovou palicí a Harry s kovovou tyčí míříme zpět do domu. Hned, jak překročíme práh a dveře se za námi zavřou, se Harry napřáhne a vysklí malé zrcadlo nad botníkem. Nadšeně vykřiknu a zopakuju jeho gesto, akorát s tím rozdílem, že mým cílem je botník. Když už v chodbě není nic, co bychom mohli zničit, míříme do obývacího pokoje. Cestou ze zdí shazujeme všechno, co nám přijde pod ruce.

V obýváku se rozeběhnu ke konferenčnímu stolku a na plný nápřah se mi ho povede zlomit na půl. Harry mi uznale zatleská a sám se pouští do zbytku nábytku. Vzduchem létají třísky, omítka a ozývá se náš hlasitý smích a výkřiky.

,,Tohle bylo úžasný," vydechnu, když dopadnu na starou pohovku. Harry se svalí vedle mě a jednou rukou mě chytí kolem ramen.

,,To bylo," kývne a rozhlédne se po zdemolované místnosti. Oba se usmíváme, ještě pořád nám žilami koluje velké množství adrenalinu.

Zatímco jsme dopíjeli druhou láhev levného vína a povídali si na zahradě, Harry založil oheň, do kterého postupně házel všechny kříže, které byli ze dřeva. Vypadalo to, jako kdyby s každým dalším spaleným kusem byl volnější. Jako kdyby ty kříže představovali všechny špatné vzpomínky a jejich spálením se konečně dostával přes svou špatnou minulost.

,,Takže, o to co bude s domem je asi postaráno," zasměje se, když hodí do plamenů poslední kus. ,,Už zbývá jen pohřeb. Nechám ji dát k Gemmě, vím, že by si to sestra přála. A pak se můžeme vrátit domů," pohladí mě po paži a já se vyhoupnu na špičky, abych ho mohla políbit. Jeho měkké rty jsou jako droga.

,,Díky, že jsem u toho všeho mohla být," zašeptám, zatímco se kolem nás ozývají zvuky praskajícího dřeva.

,,Side, ty seš snad romantik nebo co," píchne mě prstem do tváře a o krok ode mě odstoupí. Dívá se na mě, celou si mě prohlíží a osvícený světlem z ohně vypadá neodolatelně.

,,Mohl by sis založit kurzy na ničení romantických momentů," rozhodím ruce do vzduchu a pobaveně protočím oči. Tohle je přesně ten moment, kdy všechno dává smysl. Moment, kdy jsem si jistá, že nelituji ani jediného momentu, který jsem s ním strávila, ani jediné lži, kterou jsem musela kdy říct své rodině a dokonce ani jediné slzy, kterou jsem kvůli němu uronila. Když jsem s ním, je to jako kdyby nic jiného důležitého neexistovalo. Jako kdybychom na malý moment měli vlastní vesmír. Vesmír, kde jsou jen vtipy, sex, občas alkohol a hlavně - my dva.

,,PhDr. Harry Styles - odborník na neromantiku. Úplně to vidím," rukama naznačí cedulku a já se rozesměju, až chrochtám. Naposledy se napiju vína a prázdnou flašku hodím na zem. ,,Víš co by mojí matku nejvíc naštvalo?" ďábelsky se usměje a natáhne ke mně ruku.

,,To nevím, pane doktore Patriku," myknu rameny a chytím se ho. Rozejde se zpět do domu. Tentokrát míří do patra. Musíme si dávat pozor kam jdeme, protože všude na zemi se válejí střepy a kusy nábytku.

Zastaví před dveřmi, za kterými jsme ještě nebyli. Když je otevře, ocitneme se před celkem obyčejnou ložnicí. Postel, dva noční stolky a skříň. Na jedné zdi visí ohromný gobelín s Ježíšem Kristem. Harry mě vtáhne do místnosti a zády mě namáčkne přímo na tu ohavnost. Jeho rty se mi přilepí na krk, na kterém začíná tvořit malé modřinky. Spokojeně zavdychám a prsty mu zajedu do vlasů.

,,Doufám, že po tohle bude rotovat v rakvi," zasměje se mi do kůže, což způsobí husí kůži. Přijde mi to naprosto zvrácené, ale svým způsobem vzrušující. Klekne si přede mě a prsty zahákne za lem legín. Spolu s kalhotkami je stáhne a já z nich vykročím. Neztrácí čas a znovu se zvedá. Po slepu nahmatám rozepínání  jeho kalhot, zatímco si užívám jeho rty na mých, a stáhnu mu je ke kolenům. Zvedne mě do vzduchu a omotám si nohy okolo jeho pasu. Během vteřiny vyplňuje prázdno mezi mými nohami. Naše steny se odráží od okolních zdí a rozplývají se v jinak naprostém tichu. Nikdy by mě nenapadlo, že budu mít sex přímo v Ježíšově náručí. Zaručeně shoříme v pekle.

,,Co to bylo?" vyděšeně vypísknu, když se zezdola ozvou divné zvuky. Harry jen něco zamumlá a znovu mě chce políbit, ale odstrčím ho. ,,Sakra, poslouchej," zašeptám a dám mu prst před pusu. V té chvíli se ozvou další zvuky. Zní to jako malátné kroky.

Srdce mi začíná bušit nebezpečně rychle. Hlasitě polknu, když mě Harry postaví na zem natáhne si kalhoty. Okamžitě se taky obléknu a chytím ho za ruku. Teď už jsem si stoprocentně jistá, že dole někdo chodí. Pomalými kroky vyjdeme z ložnice. Plížíme se podél zdi. Harry první, já hned za ním v závěsu. Celé tělo se mi třese, mám strach. Je možné, že je to jen zatoulaný bezdomovec, ale nepříjemný pocit mi zalézá do každé buňky v těle.

,,Harryy," vyleká nás opilecký hlas, když sejdeme schody. Otočím se za tím zvukem. Kousek od nás stojí muž ve středních letech. Černé vlasy má mastné, připláclé na kulaté hlavě. Na tváři strniště a oblečení děravé a špinavé, jako kdyby někde upadl. Kmitnu pohledem na Harryho, který je v tváři celý bledý. Dívá se na toho muže, jako kdyby byl přízrak.

,,Jamesi," řekne přiškrceně.

Courage |H.S| ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat