Povzdechnu si, když Kendall s upřímným nadšením hodí vršek plavek na už celkem velkou hromadu oblečení, která se tu během hodiny hry stihla vytvořit. Já mám na sobě už jen sukni a plavky, Harry jen kalhoty. Neunikají mi hladové pohledy snad všech dívek, které v kruhu sedí. Snažím se to na sobě nedat znát a užívat si večer. Uklidňuje mě i to, že co chvíli mě Harry políbí. Užívám si jeho pozornost i zavistivé pohledy, i když ty přicházejí především od Kendall.
Když se mince znovu odlepí od ruky Emily a točí se ve vzduchu, všichni vykřikneme své typy.
,,Je to orel," křikne a otočí do sebe panáka rumu. Já se jen ušklíbnu, protože jsem se trefila, a podám Harrymu jeho drink.
,,Radši bych si sundal ty kalhoty," zašeptá mi do ucha. Naběhne mi husí kůže, jakmile se jeho horký dech setká s mou pokožkou a jeho slova způsobí, že se mi začínají stahovat svaly v podbřišku.
,,Sundáš ty, sundám já," myknu rameny a snažím se dělat, že mi jeho narážka nedošla a nic to se mnou neudělalo. Protočí nade mnou oči a znovu se napije.
Postupně všechny přestala hra bavit a buď polonahý, nebo úplně na šrot jsme se začali rozcházet. Já, Harry, Naomy a Liam jsme se posadili na okraj bazénu a nechali příjemně chladnou vodu, aby nám chladila rozpálené nohy.
,,Musím si odskočit," řeknu a vyskočím na nohy. Trochu se mi zamotá hlava, ale během chvíle už se prodírám do domu. Je tu minimálně o polovinu míň lidí než na začátku a ti zbylí stejně už jen posedávají. Ještě aby ne, když hodiny hlásí půl čtvrté ráno.
Zamknu za sebou dveře od toalety a po vykonání potřeby si opláchnu ruce a obličej v umyvadle. Zadívám se na svůj odraz v zrcadle a nevěřím, že se dívám na sebe. I když jsem opilá a oči mám malé a rudé, mé tváře mají jemně růžový nádech a na rtech mám stále úsměv, který si už ani neuvědomuju. Pobaveně nad sebou zakroutím hlavou, když mi dojde, že se chovám jako zamilované trdlo a vrátím se zpátky na zahradu.
Mám pocit, že zažívám de jà vu, když uvidím Kendall v bazénu, jak se lokty opírá o Harryho kolena a něco mu říká. Její odhalená prsa osvětlují světélka v bazénu a mně je jasné, že takovému výhledu se Harry určitě nebrání. Celý večer mi pije krev a nejsem zrovna člověk, co by dokázal dlouho držet své emoce pod pokličkou. Odfouknu si jako rozzuřený býk a vydám se k nim. Zajímalo by mě, kam se poděli ti dva, když je člověk potřebuje.
,,Neruším?" ironicky se ušklíbnu, když se posadím na své původní místo. Kendall záporně zakýve hlavou, ale na tváři má pohled ala teď mám navrch já.
,,Zrovna jsme se bavili o Anglii," řekne Harry jakoby nic a podá mi poloprázdnou flašku s alkoholem. Bez rozmyslu si hrdlo přiložím k ústům a obrátím ji dnem nahoru. Celé hrdlo mi hoří kvůli vysokoprocetní lihovině, ale zároveň cítím, jak se můj vztek rozplývá a mizí.
Posílená žárlivostí a alkoholem vyskočím Harrymu na klín a omotám si ruce okolo jeho krku. Ignoruju jeho zmatený pohled a vrhnu se mu na rty. Líbám ho vášnivě a užívám si jeho dlaně, které spočívají na mém pozadí. Zavrtím boky a narazím svým klínem do jeho boule, která se tvoří pod úzkými kalhotami. Vzrušeně zavzdychá a zmáčkne mi zadek. Vypadá to, že absolutně zapomněl na to, že tu nejsme sami. Já na druhou stranu doufám, že tu pořád je, dívá se na to a konečně ji zmizel ten sebevědomí výraz.
,,Pojďme nahoru," zašeptám mu do ucha, než vsaju jeho ušní lalůček mezi zuby a jemně stisknu.
-
,,Do prdele, kolik je hodin?" zavrčím, když mě ze spánku vyruší neznámá melodie z telefonu. Otevřu oči a vidím, že Harry to buď dokonale ignoruje a nebo ho to vážně nevzbudilo. Nemám ani chuť na to, rozplývat se nad jeho dokonalostí když spí a jen ho pěstí praštím do hrudi, abych ho dostala mezi živé. Lekne se během vteřiny vyskočí do sedu. Zmateně se rozhlíží kolem sebe a protře si unavené oči. Já se mezitím svalím zpátky na postel a hlavu si schovám pod peřinu. Slyším, že Harry do telefonu někoho zdraví a dál nevnímám, protože jsem ještě moc opilá a unavená na to, abych zůstala vzhůru byť jen další minutu.
,,Julie, vstávej. Musíme se připravit," Harry mě políbí na tvář a pohladí po vlasech. Poslepu nahmatám jeho hlavu a když pod svými prsty ucítím jeho kudrliny, zatlačím. Nečeká to a s hlasitou ránou spadne z postele. ,,Jak chceš," prskne a vyskočí opět na nohy. Během chvíle mizí peřina z mého těla a jeho silné ruce mě zvedají do vzduchu.
,,Harry prosím," zakňučím, když si mě hodí přes rameno a vyjde z pokoje. Je mi jasné, kam míří a nemám nejmenší zájem skončit zase v bazénu. ,,Prosím ne," zaječím, když už prochází dveřmi, které vedou do zahrady. Cestou překračuje hory bordelu a sem tam jsem zahlédla i zvratky. Nezávidím Naomy, že to bude muset uklízet. Harryho mlčení mě rozčiluje a už slyším cákání vody. ,,Udělám ti tu nejlepší snídani na světě, když mě tam nehodíš," začnu smlouvat a jemu se má slova očividně zamlouvají, protože zastaví a konečně mě položí na zem.
,,To jsem chtěl celou dobu slyšet," ušklíbne se a políbí mě na špičku nosu. Nejspíš si nikdy nezvyknu na tyhle romantický gesta, i když je to víc, než příjemný.
-
Po snídani, kterou jsem raději nechala dovést, protože kuchyň nebyla ve stavu, kdy by se v ní dalo vařit, jsem si dobalila posledních pár věcí do příručního zavazadla a Harry odjel domů, aby si taky posbíral "pár svých krámů", jak to sám nazval. Když se vrátil, už jsem ležela na lehátku a jen v plavkách se opalovala. Poslední dny tu byly vážně horké a alespoň trochu mi tím připomínaly domov. Neměla jsem ani čas na to, abych si psala s kamarády a jsem ráda, když si každý večer vyměníme pár zpráv o tom, že žijeme.
,,Harry? Co se vlastně stalo večer? Poslední co si pamatuju je, že jsem šla na záchod a pak už nic," zasměju se a napiju se vody, kterou mám položenou vedle lehátka.
,,Ty nevíš?" ušklíbne se a mně začíná být jasné, že to nebylo nic dobrého. ,,Vrátila ses a našla Kendall, jak se mi snaží vnutit svoje umělý kozy. Byla jsi nasraná, vypila skoro půl flašky a pak se na mě vrhla, před ní. Pak jsem tě odnesl do postele a chtěl, aby ses vyspala, ale furt si mi stahovala kalhoty a něco mumlala, tak jsem tě vyšukal a usnuli jsme," vypráví to dost pobaveně a mně hoří tváře. Stydím se za sebe, i když nevypadá ani trochu pohoršeně nebo že by mu to vadilo.
,,Pane bože," schovám si tvář do dlaní, abych schovala karmínovou barvu, kterou teď musejí mít mé tváře.
,,Mně se to líbilo," snaží se mě uklidnit a sedne si ke mně. Schoulím se mu do náruče a kdybych byla kočka, vsadím se, že začnu příst. ,,Mimochodem, Horan tu bude každou chvíli," oznámí mi a já se rychle posadím.
,,Ten Horan?" zvednu obočí a neskrývám se překvapení. Harry jen kývne a z kapsy si vytáhne telefon. ,,Jak?" je jediné co ze mě vypadne. Niall Horan je světoznámý drogový magnát. Je něco jako Pablo Escobar naší generace.
,,Známe se od mala a protože normálním letadlem bych letět nemohl, zavolal jsem mu a on souhlasil, že pro mě přiletí svou helikoptérou," řekne a přitom nespouští pohled z displeje telefonu, jako by mi právě neřekl to, co mi řekl.
__________________________________
Překonávám sebe samou, protože tenhle díl je už třetí za tři dny:DD
Tenhle díl bych chtěla věnovat Terezka12346, ještě jednou všechno nejlepší ♡♡A všem vám moc děkuju, protože reakce na poslední díly jsou naprosto úžasné a já jsem z toho dajatá, jste skvělé♡
ČTEŠ
Courage |H.S| ✅
FanfictionNikdy jsem neměla žádný zvláštní talent, nebo něco, v čem bych vynikala. Kromě problémů. Do těch jsem se dokázala dostat, aniž bych se musela snažit. Časem jsem ten fakt jednoduše přijala a podřídila se mu. Každý můj problém byl horší než ten předeš...