28.

3.6K 173 21
                                    

Jeho zorničky jsou rozšířené přes celé oko a okamžitě si zakrývá své mužství. Všichni se smějí a někteří dobráci to i natáčí.

Jeho pohled směřuje na mě. Je plný bolesti a zklamání, ale já necítím ani nejmenší výčitky svědomí. Za všechno si může jen on sám. Myslela jsem si, že není takový hajzl, ale, k jeho smůle, je. Pohledem vyhledám Naomy, která stojí jen kousek ode mě a společně s pár lidmi se směje tak, až se prohýbá v zádech. Aspoň jeden hajzl dostal to, co si zasloužil. Ani jsem si nevšimla, že se Zayn už oblékl a vybíhá ze zahrady pryč.

,,Doufám, že víš za co to je," zařvu ještě za ním a všichni mě podpoří potleskem.

,,Teda, tohle bylo dost krutý," hodí mi Liam jednu ruku kolem ramen a zasměje se.

,,Bylo viď," zasměju se taky a všichni se vracíme zpátky dopředu. Vděčně si vezmu láhev s rumem a pořádně se napiju. Opřu se zády o stůl a dívám se před sebe. Všichni se smějí a vášnivě debatují o tom, co se právě stalo, ale já z toho nemám takovou radost, jakou bych měla mít. Moje mysl pořád utíká k Harrymu a tomu, co jsem se dozvěděla. Cítím uvnitř zvláštní a nepříjemný pocit, který pro mě je naprosto nový a nevím, jak si ho vyložit.

,,Děkuju," přijde ke mně Naomy a tentokrát před jejím objetím nestačím uhnout. Drobné paže se okolo mě omotají a já ji jen poplácám po zádech.

,,V pohodě, byla to sranda," snažím se znít v pohodě, i když uvnitř mě se odehrává válka silných a nových pocitů. Když se konečně odtáhne, vytáhnu z kabelky telefon, abych se podívala kolik je hodin. Pomalu se blíží k půlnoci a polovina lidí už začíná odcházet, hudba je tišší a láhve z většiny prázdné. Povzdechnu si a strčím si otravný pramen vlasů za ucho.

Harry's pov

Zapálím si cigaretu a znuděně vydechnu kouř do už tak dost zahulené místnosti. Uklidím zapalovač zpátky do kapsy a vrátím svou ruku na původní místo. Kendall se zaculí a přisune se ke mně blíž. Dřív jsem miloval její dlouhý štíhlý nohy, ale dneska ne. Dneska mě nebaví a já, kurva, nevím proč. Nemůžu se na nic soustředit a její přítomnost mě spíš sere. Chytne mou dlaň a posune si ji po holém stehnu výš, až se mi konečky prstů ztratí pod lemem rudých šatů. Podívám se na ní a ona si provokativně zkousne ret. Byl jsem rád, když mi zavolala, no teď bych se radši vypařil. Ruku z ní sundám a dám si ji za hlavu, abych se o ní mohl opřít.

,,Kdy přestaneš bejt takovej kretén?" vydechne znuděně, ale vyskočí mi na klín. Ruce mi omotá okolo krku a snaží se mě políbit, ale uhnu hlavou.

,,Až ty přestaneš být taková děvka," odseknu stejným tónem a odklepnu popel na zem. Je to pravda, Kendall jsem poznal chvíli po tom, co jsem se nastěhoval. Pracovala v tomhle baru, byla kurevsky sexy a každý dement z ní slintal. Včetně mě. Padli jsme si do oka a začali spolu šukat, jenže postupem času ztrácela svý kouzlo, začala fetovat. Párkrát mě zkoušela ukecávat, abych si dal s ní, ale neměl jsem v plánu dopadnout jako ona. Bylo mi to jedno, takových jako je ona je plná Ženeva, plný zasraný Švýcarsko, ale když začala chodit za fet, přestal jsem s ní chrápat, zůstali jsme jen kamarádi.

,,Kdy se z tebe stal takovej suchar," protočí své hnědé oči a sveze se zpátky na své místo vedle mě.

,,Říkal jsem ti, že dokud nepřestaneš s těma sračkama, budu si radši honit," řeknu, ale ani se na ní nepodívám. Sleduju strop, na kterém svítí barevné světla z parketu. Slyším, jak si naštvaně odfrkne a přehodí si svoje nohy přes moje stehna. Natáhnu se na stůl pro flašku s pivem a otočím ji do sebe. Jestli mám tenhle večer přežít, potřebuju se ožrat.

Abbie's pov

,,Všichni přeživší odcházíme do baru, doufám, že půjdeš taky," sedne si ke mně Liam, kterému už se taky plete jazyk díky množství alkoholu. Hodím pohled na Naomy, která stojí za jeho zády a rukama mi naznačuje prosící gesto. Odevzdaně si odfrknu a kývnu na souhlas. Naomy mi tiše poděkuje a Liam vyskočí na nohy. Opráší si kalhoty od drobných stébel trávy, kterou jsem zase stihla natrhat a podá mi ruku, aby mi taky pomohl na nohy. Vděčně ji příjmu a rychle vyskočím. Z prudkého pohybu se mi zamotá hlava a já mám co dělat, abych neztratila balanc. Všichni, co jsme na zahradě zbyli se rozejdeme k brance a pak míříme rovnou do centra města.

Někdo měl geniální nápad vzít s sebou i zbylý alkohol, takže mezi námi celou dobu kolují flašky s nejrůznějším druhem pití. Už se mi motá hlava i jazyk, ale cítím, že tohle je to, co jsem potřebovala. Musela jsem dezinfikovat své emoce.

,,Sakra, je zavřeno," Liam naštvaně kopne do velkých dveří a všichni začnou otráveně mručet. I já jsem naštvaná, těšila jsem se, až si sednu, protože moje boty jsou spousty věcí, ale pohodlnost mezi ně nepatří. ,,Kousek za rohem je ještě jeden bar, sice není nic moc, ale chlast tam mají," zařve Liam a zvedne do vzduchu ruku s prázdnou flaškou.

,,Jdeme," podpořím ho a znovu se dáme na cestu. Opravdu měl pravdu a za necelé tři minuty stojíme v úzké tmavé uličce, ve které stojí podivná skupinka lidí, která kouří trávu, jejíž vůně mi připomene Harryho a já zatoužím po dalším alkoholu, abych ho ze své mysli opět vyplavila.

Naomy mě překvapí, když se prodere dopředu a jako první otevře dveře do staré budovy, ze které vychází hlasitá hudba. Měla by pít častěji. Všichni jdeme za ní a ignorujeme pohledy lidí z podivné skupiny.

Hned za dveřmi je pár schodů, nad kterými stojí postarší obtloustlý muž, který vybírá vstupné, pouze ale mužské části naší párty party. My, holky, kolem něho jen proklouzneme a dalšími dveřmi vcházíme do prostorné místnosti. Hned naproti nám je široký bar, u kterého sedí pár lidí a po stranách staré kožené gauče. Rychle všechny přejedu pohledem, ale u jednoho se můj pohled zastaví.

Sedí tam totiž on.

Ten, na kterého se snažím celý večer zapomenout, a na klíně mu sedí nějaká dívka.

Courage |H.S| ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat