,,Vážně potřebuješ na týden tolik bot?" protočí oči Harry, když se do kufru snažím nacpat již třetí pár balerín. ,,Stačí ti holinky, stejně má pršet," povzdechne si a posadí se na postel. Mám chuť vyndat lodičky z kufru a jehlový podpatek mu zarazit do oka, ale bojím se, že už bych je nedokázala nacpat zpátky.
,,Vážně Harry? Měl by ses živit jako rosnička," řeknu ironicky a sednu na kufr, aby se mi ho povedlo zapnout. Možná, že si to vážně beru trochu moc, ale chci být připravená na všechny situace.
,,Side, prosím," povzdechne si a zvedne ruce do obranného gesta. Zasměju se a konečně dopnu ten proklatý kufr. Jestli zjistím, že jsem něco zapomněla, asi vyskočím z kůže.
,,Omlouvám se, Patriku," ušklíbnu se a z kufru se přestěhuju na Harryho klín. Prohrábnu mu vlasy, které po ranním koupání našly nové světové strany a políbím ho na tvář.
,,Proč Patriku?" zvedne obočí a chytí mě za ramena, aby mě mohl odtáhnout na dostatečnou vzdálenost a tázavě se na mě podívat.
,,Ze Spongeboba. Jestli já jsem Sid, ty jsi Patrik," složím si ruce na hrudi a provokativně si zkousnu spodní ret. Chvíli vypadá zamyšleně, nejspíš si nemůže vzpomenout, kdo je Patrik, ale když mu to dojde, zamračí se na mě. ,,Vlastně, mořský hvězdice nemají mozek a žijou celkem dlouho," pronesu důležitě a podrbu se na bradě. Harryho oči po mně zvědavě létají a čeká, co ještě řeknu. ,,Takže ti to dává naději na dlouhý život," vybouchnu smíchy a i on má co dělat, aby si udržel zamračený výraz. Během chvíle se ocitám pod jeho mohutným tělem a dlouhé štíhlé prsty mi míří přímo na žebra. Svíjím se smíchy a už nemůžu dýchat, hejkám jako osel a slzy od smíchu mi tečou po tvářích.
,,Rozpoutala si válku, Side," ušklíbne se a znovu mě začne lechtat.
,,Cokoliv řekneš, Patriku," dostanu ze sebe přes smích. Tentokrát už se směje i Harry. Jeho hrubý smích je jedna z nejkrásnějších věcí, co jsem kdy slyšela.
Z války nás vyruší hudba, která se line ze spodního patra. Podívám se na hodiny, které jsou položené na nočním stolku a leknu se, když vidím, že už je devět hodin. Svalím se zpátky na záda a vydechnu. Těšila jsem se, až se párty rozjede, ale teď bych tu byla radši jen s Harrym a schovávala si ho jen pro sebe.
,,Čas na párty," zašklebí se Harry a vyskočí z postele. Protočím oči nad jeho až moc velkým nadšením a posadím se.
,,Jestli chceš, jdi napřed. Ještě se převléknu," prstem ukážu na svoje bílé tričko po tátovi a chybějící kalhoty. Harry jen kývne a rychle mě políbí, než zmizí za dveřmi.
Přejdu do šatny, kde toho moc nezůstalo a nakonec si obléknu černou sukni do pasu a zastrčím do ní tílko vínové barvy. S make-upem tentokrát neztrácím čas a jen si vlnité vlasy přejedu žehličkou.
Když otevřu dveře svého pokoje, jsem překvapená, kolik lidí už je v domě. Všichni drží červené kelímky a o něčem klábosí, smějí se a pár z nich už i tančí v obýváku. Rozhlížím se, abych někde našla Harryho, ale nikde ho nevidím. Zamířím do kuchyně, abych si nalila pití. Těším se na vodku se Spritem. Potkávám spousty neznámých, ale i pár známých lidí, které si pamatuju z párty u Liama.
Konečně se probojuju k lahvím s alkoholem a s vytouženým drinkem se opřu o linku. Po chvíli mě to tam přestává bavit a rozejdu se na zahradu.
Ani jsem nevěděla, že náš bazén svítí, ale nyní z pod hladiny blikají fialová a modrá světla. Konečně vidím Harryho i s Naomy a Liamem. Sedí v altánku s ještě pár lidmi. Napiju se a rozejdu se za nimi. Úsměv mi z tváře mizí, když vedle Harryho uvidím sedět Kendall. Hlavu má opřenou o jeho rameno a co mě štve ještě víc je to, že jí tam nechává. Baví se o něčem s Liamem a i když ji nevěnuje žádnou pozornost, štve mě to. Vím, že jsme si slíbili, že mezi námi nejsou žádné závazky, žádný vztah, nemůžu se ubránit příšerné žárlivosti. Tep se mi pomalu zvyšuje a ani mi nedochází, že mačkám kelímek tak moc, až se mi jeho obsah vylil na boty. Naštvaně si odfrknu a vyjdu tři schůdky, čímž se dostávám až k nim. Jako první si mě všimne Naomy, která sedí čelem ke vstupu a věnuje mi smutný pohled. Mávnu rukou, aby to nechala být a projdu kolem neznámých až k Harrymu.
Stále si mě nevšiml, proto mu zaťukám na rameno a složím ruce na hrudi. Otočí se na mě a zářivě se usměje. Kendall se od něho konečně odlepí a taky se podívá směrem, kde stojím. Na tváři se jí pohrává drzý úsměv, který bych ji nejradši sundala o roh schodu.
,,Bejbe, tobě to trvalo," Harry vyskočí na nohy a jeho ruce se omotají okolo mého těla. Okamžitě ho políbím, abych si označovala své teritorium. Má štěstí, že nejsme psi a nemusím ho počůrat.
Když se naše rty oddělí, mrknu na Kendall a sednu si vedle Harryho, takže se ona musí odsunout. Mé srdce zaplesá, když si Harry hodí ruku okolo mých ramen a přitáhne si mě ještě blíž. Upřímně, jsem překvapená z jeho chování. Myslela jsem, že na tyhle veřejné projevy náklonnost moc nebude a smířila jsem se s tím, že tu dnes budeme spíš jako obyčejní kamarádi.
,,Zahrajeme si Flip, Sip or Strip," vykřikne najednou dívka s bílými vlasy, která sedí vedle Naomy. Všichni se na ní podíváme a ona se usmívá jako sluníčko. Na nic nečeká z malé tašky začne lovit drobné. ,,Všichni znáte pravidla?" zeptá se a ignoruje znechucené pohledy většiny. Pár hlav, včetně té Harryho, záporně zakývají hlavou a ona se dá do vášnivého vysvětlování: ,,Až hodím minci do vzduchu, všichni si tipnete, jestli padne panna, nebo orel. Když se trefíte, jste v suchu, když ne, můžete si vybrat, jestli si svléknete kus oblečení, nebo si dáte panáka," shrne nejdůležitější část pravidel a všechny zkoukne, jestli ji rozumí.
,,To mě poser," zamumlá Harry a preventivně si dá panáka už teď.
,,Bude to sranda," ujistím ho a dopiju svůj drink.
,,Jestli tě jen napadne si sundat tu pitomou sukni," zavrčí a majetnicky si mě přitáhne ještě blíž. Nijak jeho žárlivou připomínku nekomentuju a opřu si hlavu o jeho hruď. Vlastně jsem ráda, že takhle žárlí. Svým způsobem je to roztomilé a alespoň vím, že mu na mě záleží.
ČTEŠ
Courage |H.S| ✅
FanfictionNikdy jsem neměla žádný zvláštní talent, nebo něco, v čem bych vynikala. Kromě problémů. Do těch jsem se dokázala dostat, aniž bych se musela snažit. Časem jsem ten fakt jednoduše přijala a podřídila se mu. Každý můj problém byl horší než ten předeš...