29.

3.7K 177 8
                                    

,,Co tu stojíte? Jde se pařit," zařve vedle mě kluk, Jackson myslím, a strhne tím na nás pozornost všech lidí, kteří se v baru nachází. Směřují na nás všechny páry očí, včetně malachitově zelených a uhlově černých, které patří jeho společnosti. Netváří se nějak překvapeně, že nás vidí a jen si potáhne cigarety, než pokračuje v rozhovoru s dívkou na jeho klíně. Zatnu ruce v pěst, až mi křupne pár kloubů, a zhluboka se nadechnu zakouřeného vzduchu. Chytnu Naomy za zápěstí a rychlým krokem ji dotáhnu k baru. Ona chytne Liama, který stojí po její pravici, a takhle postupně utvoříme dlouhý řetězec nakulených puberťáků.

U baru si objednám pivo a dva panáky. Barmanka se neobtěžuje s tím, aby se zeptala na věk a automaticky nám začne nosit naše objednávky. Vděčně kývnu a první panák skončí v mém žaludku. Oklepu se, když celý vnitřek mého těla začne pálit, jako bych vypila čistý líh. Vyhoupnu se na barovou stoličku a musím se přidržovat, abych nespadla.

Celou dobu, co se s Nam bavíme, se nemůžu zbavit pocitu, že mě někdo sleduje. Nenápadně se ohlédnu a mé oči se setkají s těmi jeho. Protočím oči a znovu svou pozornost věnuji Naomy, jelikož nemám v plánu si dnešní večer kazit. Objednám si jemně perlivou vodu, abych trochu zředila alkohol ve svém oběhu a svlažila rozpálené hrdlo.

,,Posloucháš mě?" řekne uraženě Naomy, když dlouhou dobu skenuji pohledem flašky vyskládané nad barem. Záporně zakroutím hlavou.

,,Promiň, zamyslela jsem se," znovu se napiju a poloprázdnou flašku položím na oloupaný podtácek.

,,Říkala jsem, že sem jde ten z hospody," zašeptá, takže vytuším, že už je blízko. Otočím se směrem, kterým nenápadně ukazuje a opravdu uvidím Harryho, jak se k nám vrtkavou chůzí blíží. Musí být ještě víc opilý než já, protože zakopává o vlastní nohy a každou chvíli se přidržuje okolních stolů, aby neupadl. Odfrknu si nad tím, jak nechutný mi momentálně přijde a seskočím ze židle.

,,Julie, brácho, tebe bych tu nečekal," hodí mi ruku kolem ramen a přitáhne si mě k sobě. Slova se mu pletou a z jeho dechu táhne alkohol tak silně, až mám pocit, že mě víc opíjí. Znechuceně nakrčím nos a odstrčím ho od sebe. Naomy nás sleduje a neskrývá překvapení z toho, že se známe.

,,Romeo, idiote, ani já tebe," odseknu a otočím se na odchod, jenže se nechce tak lehce vzdát a jeho dlouhé prsty se mi omotají okolo zápěstí. Prudce škubnu rukou, ale způsobím tím jen to, že jeho stisk zesílí a syknu bolestí. Otočím se k němu tváří a vidím, že se mračí. Nedokáže stát v klidu na místě a potácí se ze strany na stranu. Jeho oči přímo září zlostí a já se vedle něho poprvé cítím nejistá. Nemám ani tušení, jaký je, když je opilý.

,,Chci si jen promluvit," škytne a trhne se mnou tak, že se ocitám v jeho náručí. Snažím se ho od sebe odstrčit, ale drží mě moc pevně. Prosebně se chci podívat na Naomy, ale už vedle mě nestojí a poraženě si vydechnu. Když sebou přestanu škubat, jeho stisk konečně povolí a já mu znovu vidím do nazlobené tváře. ,,Hodná holka," řekne a vyhoupne se na barovou stoličku, jenže se na ní nedokáže udržet a jeho mohutné tělo spadne na zem. Slabě se uchechtnu, ale místo odchodu se sehnu a snažím se mu pomoct na nohy. Je těžký a já mám co dělat, aby se mi povedlo ho dostat nahoru.

,,Tady se chyť a už se prober," nasměruju ho čelem k baru a položím mu na něj obě ruce. Zapře se a předkloní hlavu, jako by měl každou chvílí začít zvracet. Protočím oči a rozhlédnu se kolem nás, ale všichni členové párty party se kroutí na parketu a jeho společnice někam zmizela. I když na něj mám vztek, nedokážu se přimět k tomu, abych ho tu nechala samotného, takže se lokty zapřu o bar a zavolám na barmanku, aby nám donesla další vodu. ,,Cos vyváděl?" zeptám se, ale nepočítám s tím, že by se mi dostalo smysluplné odpovědi. Překvapí mě, když ke mně zvedne svůj pohled a slabě se uchechtne.

,,Nudil jsem se a napsala mi Kendall, jenže mě pak tak srala, že jsem se musel opít, brácho," zasměje se sám sobě a natáhne se po láhvi s vodou.
,,Ale víš co?" zeptá se a já kývnu hlavou, aby pokračoval, ,,ty mě nikdy nesereš. Nebo jako jo, víc než kdokoliv v celým Švýcarsku," znovu se zasměje a trochu se narovná, aby na mě líp viděl, ,,ale sereš mě tak jinak," dokončí svůj, pro něj velmi náročný, proslov a já se zasměju, protože i když to řekl tak, jak to řekl, bylo to hezký a na malý moment jsem byla ráda, že to cítí stejně. Úsměv mi ovšem zmizí, když si vzpomenu na Liama a na to, co mi řekl. 

,,Jasně, tak to pak nezapomeň říct i kamarádům," prsknu. Znovu ztrácím kontrolu nad svým chováním a veškerý vztek, který částečně vyprchal, je zpět. Zhluboka se nadechnu, abych se alespoň pokusila uklidnit se a roztřesené prsty stočím v pěst. Překvapeně se na mě podívá a párkrát zamrká, jako by se snažil si na něco vzpomenout.

,,Payne," zavrčí a rozhlédne se po baru. Hned mi je jasné, co se chystá udělat a já nemám čas na vymyšlení něčeho, čím bych tomu předešla. Na to, že ke mně sotva došel, je teď přehnaně rychlý a probíjí si cestu přeplněným parketem až ke svému cíli. Liam, který zrovna tančí s Naomy, ji od sebe kousek odstrčí, když si nás všimne a se širokým úsměvem se rozjde k Harrymu. Jeho naštvaný obličej ho neodradí a natáhne k němu ruku, aby si mohli plácnout. Sleduju to se zatajeným dechem a přiskočím rychle k Naomy.

,,Nazdar, kámo," už stojí kousek od něj a se širokým úsměvem vítá svého kamaráda, který, kdyby se zamračil ještě víc, šla by mu určitě z uší pára.

Harry, přesně jak jsem očekávala, ignoruje Liamovo přátelské chování a bez jakékoliv varování k němu vyšle svou pravou pěst. Celé mi to přijde jako ve zpomaleném filmu. Harryho ruka dopadá na Liamovu tvář, on se zapotácí a spadne na zem. Okamžitě se chytne za bolavé místo a zmateně se rozhlíží, jestli ta rána skutečně přišla od jeho kamaráda. Harry si nad něj klekne a znovu zatíná pěst. Liam se snaží bránit, ale Harry omotá své prsty okolo jeho krku a tím ho donutí se uklidnit.

,,Říkal jsem ti, ať držíš hubu. Čemu si, kurva, nerozuměl? Byl jsem ožralej když jsem ti to říkal a ty to víš," křičí mu přímo do tváře, která začíná červenat z nedostatku kyslíku. Naomy se vedle mě celá klepe a dávno se kolem nich utvořilo kolečko lidí, kteří si užívají to vzrušení, které by se vzduchu dalo krájet.

,,Romeo, prosím, ne," vykřiknu a zakreju si oči, když znovu zvedá pěst a Liam obrací oči v sloup od toho, jak se mu nedostává potřebného vzduchu. Slyším tiché vzlyky Naomy a čekám, kdy uslyším ránu drtící Liamovu čelist.

Courage |H.S| ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat