,,Ty," vydechnu a neskrývám to, jak mě zmínění jeho jména vykolejilo. Jen kývne hlavou a odpije svého pití. ,,Jak?" zvednu zvědavě obočí a taky se napiju. Začíná se mi motat hlava, ale pořád ještě dokážu čistě přemýšlet.
,,Řekl mi to, jak jinak," zasměje se a dívá se na mě, jako bych byla blázen. Kdybychom byli ve filmu, určitě by mi teď nad hlavou zasvítila malá žárovka, protože jsem si začala dávat pět a pět dohromady.
,,Bastard," odfrknu si, ,,ty jsi TEN Liam, že jo? Charlieho syn," vzpomenu si na to, jak mi o něm Harry jednou říkal. On si jen legračně poklepe na čelo a zasměje se. Konečně se vedle něho přestávám cítit tak nesvá a ani mi tolik nevadí jeho přítomnost. ,,Co všechno ti říkal?" nedá mi to a musím se zeptat.
,,To asi nechceš vědět," odpoví a prohrábne si hnědé krátké vlasy, aby držely svůj tvar. Jednou rukou se opře o stůl a jeho pohled opět klouže po mém těle. Začínám tušit, co všechno mu ten magor musel navykládat a praštím ho pěstí do hrudi. Chytne se za to místo, kam dopadla má ruka a předstírá, jak moc ho to bolí. Připomene mi tím Harryho a jeho předstíraný infarkt. Rozesměju se, až mi pití vlétne do nosu a začnu se dusit. ,,Měl pravdu, seš hustá," poklepe mi na záda, aby mi pomohl chytit dech, ale nepřestává se mi smát.
,,Tak už mi to, sakra, řekni," prsknu, když konečně popadnu dech.
,,Já tě varoval," mrkne na mě, ,,říkal něco v tom smyslu, že ve městě je nová holka, chtěl znát tvý jméno a já mu ho zjistil, protože z jeho popisu 'Mary Poppins' jsem poznal Naomy. Když jsme se pak viděli znova, jen se chlubil fakt kvalitním šukem a říkal, že seš fajn. Fajn zní asi blbě, ale je to nejlepší lichotka, kterou jsem z jeho anglický držky slyšel," šklebí se tomu, jak vzteky začínám rudnout. Je hezký, že jsem fajn, ale já mu věřila. Věřila jsem tomu, že si to nechá pro sebe. Že nebude jako posraný puberťák a hned to nepoběží říct kamarádům. Bůh ví, komu všemu to řekl a je jen otázkou času, než se to dostane k Shelly, nebo Reecovi. Chorý, postižený idiot. Měla jsem ho při těch závodech přejet.
,,Já ho zabiju," procedím skrz zuby a pevně sevřu hrdlo lahve, kterou mi podal. Vztek se mnou lomcuje a já vím přesně, jak se ho zbavím. Pohledem vyhledám Zayna, který sedí na dece a usmívá se na nějakou zrzku, která mu něco vášnivě vypráví a mrká na něj. Pořádně se napiju, než láhev vrátím Liamovi. ,,Svolej všechny za dvacet minut do zadní části zahrady," řeknu jen, než se rozejdu pryč. ,,A vezmi nějakou fakt velkou baterku," zakřičím na něj ještě.
Vrátím se na deku a sednu si vedle Zayna. Přimáčknu se na něj a jednu ruku mu položím na stehno. Okamžitě mi věnuje pozornost on, i dívka se kterou doteď mluvil. Akorát s tím, že on se usmívá, zatímco ona mě vraždí pohledem. ,,Kde si byla?" zeptá se sladce a ignoruje zrzku, která na něj znovu zkouší promluvit. Odbudu jí vztyčeným prostředníčkem a ona naštvaně odejde.
,,Pro pití," zamávám kelímkem, který držím v ruce. Snažím se na něj usmát, ale vztek, který se ve mně momentálně hromadí mi to nedovolí. Nejzvláštnější je, že to není jen vztek, co cítím. Cítím se i zklamaná. Věřila jsem, že Harry je ten, komu se můžu svěřit se vším. Cítila jsem k němu zvláštní pouto, oba jsme byli svým způsobem vyvrhelové, kteří se našli. Chovala jsem k němu silné sympatie, ne lásku, ale byl někdo, u koho jsem hledala pochopení a on mě zradil. I když byl náš "vztah" hlavně o sexu a urážení toho druhého, bylo to fajn. Byl má verze Romea...
,,Pojď se projít," chytnu Zayna za ruku a společně se postavíme. Naše ruce nechává spojené a já si tiše odfrknu. Když procházíme kolem stolu, kde ještě stojí Liam, tajně na něj mrknu, ale on nechápavě pokrčí ramena.
,,Stalo se něco?" zeptá se Zayn, když jdeme k jedné lavičce v zadní části zahrady. Záporně zakývu hlavou a z kapsy vytáhnu telefon, abych zjistila kolik je hodin. Zbývá patnáct minut, než přijdou všichni. Počkám, než si sedne a obkročmo se na něj vyhoupnu. Dívá se překvapeně, ale jeho ruce mě okamžitě chytají za zadek. Protočím oči nad tím, jak jsou všichni muži stejní ale dávám si záležet, aby to neviděl. Ruce mu omotám okolo krku a jemně ho políbím. ,,Jsi si jistá?" zvedne jedno obočí a trochu se odtáhne.
,,Naprosto," zašeptám svůdně a znovu se mu vrhnu na rty. Přijde mi vtipné, že mě se ptá, ale u Naomy s tím problém neměl. Vsaju jeho spodní ret mezi zuby a zkousnu. Zavdychá a víc mi zmáčkne zadek. Pohnu proti němu pánví a jednou rukou mu prohrábnu vlasy. To, co se chystám udělat je ode mě až odporné, ale zaslouží si to a nemám strach, že by to někomu řekl. Dobrovolně by se Reecovi nepřiznal k tomu, že mu odpanil dceru, kterou hned ráno odkopl a teď se chystal na jeho neteř.
,,Věděl jsem to. Věděl jsem, že mě chceš stejně jako já tebe," pronese sebevědomě a jednou rukou mě začne dráždit přes látku kraťas. I proti své vůli zavdychám, protože je to sakra moc příjemné, ale hned zase začnu používat rozum a slezu z něho. Ten úsměv, který se mu vytvoří, když si před něho kleknu je přesně ten, za který si zaslouží trpět. Všechny sympatie a lítost vůči jeho osobě ve mně dávno umřely. Tváří se nadrženě a naprosto sebevědomě. Prsty mu rozepnu pásek a hned po něm knoflík. Podle odhadu času by mělo zbývat jen pár minut do příchodu všech.
Rukou mu naznačím, aby vstal a on tak hned učiní. Rozepnu i zip a pomalým tempem mu začnu stahovat černé džínové kraťasy. Když je stáhnu tak, abych tím odkryla jeho chloubu, tiše se uchechtnu, protože s touhle velikostí je pořád šance, že je Naomy panna. Když má kraťasy u kotníků, zase si stoupnu a chytím lem jeho trika. Zvedne ruce, abych mu ho mohla lépe přetáhnout a hodím ho na zem kousek od nás. Podívám se na něj. Má zavřené oči a hlavu zakloněnou. Je mi jasné, co si teď myslí.
,,Chvíli vydrž," zašeptám mu do ucha a on poslušně kývne. Pomalu a potichu začnu couvat, dokud zády do někoho nenarazím. Otočím se a vidím Liama, za kterým stojí dalších minimálně dvacet lidí. V ruce drží malý reflektor, který doteď osvětlovat stůl s občerstvením. Zayn stojí sice kousek od nás, ale tma, která se nachází u lavičky nedovoluje ostatním vidět nic z jeho těla a hudba, která se ozývá z velkých reproduktorů nedovoluje Zaynovi slyšet nic, co se od něj děje dál, než na patnáct centimetrů.
Převezmu si od Liama světlo a dám si prst před pusu, abych všem naznačila, že mají být potichu. Opatrně je vedu k místu, kde čeká Zayn a když uznám za vhodné, rozsvítím světlo a namířím ho přímo na jeho nahé tělo, takže ho všem vystavím na obdiv.
ČTEŠ
Courage |H.S| ✅
FanfictionNikdy jsem neměla žádný zvláštní talent, nebo něco, v čem bych vynikala. Kromě problémů. Do těch jsem se dokázala dostat, aniž bych se musela snažit. Časem jsem ten fakt jednoduše přijala a podřídila se mu. Každý můj problém byl horší než ten předeš...