Part 43

10.3K 348 61
                                    

התעוררתי כשראשי נח על חזהו של ניק, ויד אחת שלו התלפפה סביב מותניי וידו השנייה נחה על ישבני. זה בהחלט היה הדבר הכי נוח בעולם.

ניסיתי לקום לצחצח את שיני אך ידיו השריריות של ניק לא נתנו לי. לא רציתי להעיר אותו אז נשכבתי חזרה על חזהו.

״לאן את חושבת שאת הולכת?״ מלמל ישנוני

״לצחצח שיניים״ אמרתי בלחישה ובטעות יצא לי בקול החמוד שהוא אוהב, וזה גרם לזקפה שלו להילחץ כלפי האיבר שלי.

״ניק״ התבכיינתי כי זה כאב. הוא גיחך ושחרר את ידיו ממני טופח על ישבני המעט חשוף כשקמתי.

סידרתי את שורט הבד הקצר שעלה לי מעט כשקמתי מהמיטה והתקדמתי אל השירותים. עשיתי את ארגוני הבוקר שלי ויצאתי אל הארון מגלה בדרך שניק עדיין במיטה.

בחודש האחרון ניק העביר את הבגדים שלי שהיו בארון למעלה לחדר שלו כדי שיהיה לי יותר נוח, במילא ישנתי פה רוב הזמן כי החדר שלו היה יותר קרוב לקומת הקרקע.

הסתכלתי על הארון ושמעתי את דלת האמבטיה נסגרת, מה שמעיד על כך שסוף סוף הוא קם. הסתכלתי על הארון בחוסר אונים. כל הבגדים שלי די הרוסים וישנים. נאנחתי בכבדות מוציאה חולצה שחרשתי עליה וג׳ינס שחור עם קרעים שלא היו שם כשקניתי אותו.

הרגשתי ידיים מתלפפות סביב מותני וחיוך עלה על פניי. ניק נישק את צווארי ולאט לאט עלה עד שהגיע ללסתי. הוא סיבב אותי במהירות אליו ונישק את פי בהפתעה, אוטומטית ידיי התלפפו סביב עורפו ולאט לאט עלו לשחק בשיערו הנעים.

ידיו היו סביב מותני ואחת מהן גלשה אל ישבני ומחצה אותו, גורם לי לפלוט אנקה קטנה והוא ניצל את ההזדמנות הזו להחדיר את לשונו לפי.

לשונו חקרה את פי בקפידה, לא מפספסת אף פינה.
לאחר כמה דקות ללא אוויר התנתקנו כשאני מתנשפת והוא מחייך.

״בוקר טוב״ אמר וגיחכתי

״את מנשקת כל כך טוב״ לחש לאזוני נצמד אליי מאחור גורם לי לצמרמורות מהסוג הטוב ביותר. הוא גיחך טופח על ישבני ורק עכשיו קלטתי שהוא רק עם טרנינג אפור ללא חולצה.

״את רוצה ללכת לקניון היום בייב?״ שאל מוציא לעצמו בגדים

״מה יש לי לעשות שם?״ אמרתי מתכוונת לכך שאין לי כסף ללכת לקניון

״את צריכה משהו שיעסיק אותך, לעשות ממני סלון יופי כל יום כשאני מדבר בטלפון זה לא פתרון״ אמר וצחקקתי.

״טוב טוב״ אמרתי נכנעת

״יופי תתלבשי, אני במקלחת״ אמר ויצא מחדר הארונות.

Need you close to me Where stories live. Discover now