היוש, אני רוצה להבהיר משהו- עשיתי טעות בחישוב כי מיה נכנסה להריון ביומולדת שלה, לכן רק באוקטובר היא בחודש החמישי. אז שכחו ממה שאמרתי, עכשיו מיה בחודש השביעי והם בחודש דצמבר.
—————————————
~לאחר חודש וחצי~
״בייב תביא לי את הברגים הקטנטנים״ אמרתי והצבעתי על השקית בה נמצאים המברגים והברגים.
התחלנו לעצב את החדר של התינוק, והעובדים של החברה בנו כבר את הדברים הגדולים, את העריסה, שידת החתלה וכל מיני. התעקשתי לבנות משהו כי הייתי כל כל משועממת, אז ניק נתן לי לבנות את המגירות של השידה. זה קצת, אבל אני מתעייפת נורא מהר.
הוא הביא לי את הבורג והברגתי אותו, מחברת את המסילה למגירה. כבר עבר חודש וחצי מאז שאביו של ניק נפטר, ואני בחודש שביעי. הטלפון של ניק צלצל מה שהסיח את דעתי והסתכלתי עליו, לא יכלתי לראות מה היה כתוב שם מאחר והוא עמד כלפיי, הוא ענה לטלפון ויצא מהחדר.
ניק התנהג מוזר בשבועיים האחרונים, הוא פחות היה בבית, הרגשתי מעט קור ממנו, הוא כל הזמן היה עסוק בשיחות טלפון, ולעיתים קרובות הוא היה יוצא ממש מוקדם בבוקר וחוזר רק בשמונה בערב.
פעם הוא בקושי היה יוצא מטווח השמיעה שלי כשהיו לו שיחות טלפון, וכשהיינו באוטו הוא תמיד היה מחובר עם הטלפון לרכב, אבל עכשיו הוא תמיד עונה באוזן, יוצא מהחדרים, אני מתחילה לחשוד.
קמתי בעזרת הקיר, זה היה קשה מדי. הלכתי לדלת החדר וצוטטתי לו. ״אני אראה אותך עוד מעט״ הוא אמר, הוא מדבר עם מישהי? המשכתי להקשיב, ״תבחרי את מסעדה״ הוא נאנח ופערתי את עיני, ניק לא יבגוד בי, לעולם. אז מי זאת לעזאזל?
״אני צריך לחזור אליה״ הוא אמר ״אני יודע אני יודע, אני אדבר איתה״ גילגלתי את עיני, מה הולך פה? היה שקט ושמעתי את
צעדיו מתקרבים, התרחקתי מהדלת כדי שלא תפגע בי והיא נפתחה, הוא הסתכל עליי במבט מבולבל, הסתכלתי עליו במבט עצבני״מה יש לך?״ הוא שאל והתעצבנתי, גילגלתי את עיני ודחפתי אותו מדרכי, הוא משך בידי והצמיד את גבי לביטנו,
״מה קרה? זה בגלל שעזבתי אותך באמצע?״ הוא שאל באוזני, ״זה בגלל שאתה יוצא היום שוב בערב״ אמרתי משלבת את ידי ומסתובבת אליו, ״עם מישהי? בחייך ניק?״ הסתכלתי בעיניו, הוא נאנח ופצה את פיו כדי לדבר אך מנעתי ממנו להגיד את
אותו דבר כל פעם,
YOU ARE READING
Need you close to me
Romance״אתה סתם מגזים״ אמרתי מצחקקת והוא הרים את גבתו. הוא התקרב אליי וקירב אותי אליו מאגני, ״אה כן?״ לחש בקולו הבס כשאפו נוגע בשלי. ״כן״ לחשתי מהופנטת ממנו ~~~~~~~~~ ********הסיפור הראשון שלייי******** נ.ב הכתיבה משתפרת עם הסיפור אז סבלנות