***מחליפה את הכריכה של הסיפור!***____________________________
״בייב את מוכנה?״ ניק צעק לי מלמטה בעודי שמה את העגילים.
״כן אני יורדת״ צעקתי בחזרה.
אנחנו הולכים לראות עכשיו את אביו של ניק, כי הוא ביקש להכיר אותי, וכי הוא רוצה לדבר עם ניק.
לבשתי אוברול ערב ארוך בצבע כחול נייבי שקניתי לפני כמה זמן, ונעלי עקב בצבע שחור. הן אותן נעלי עקב שלבשתי בנשף.
על אוזני היו עגילי חישוק בצבע כסף, שהתאימו לשרשרת הכסף שלי. העברתי ליפגלוס על שפתיי, מסקרה על עיני ואייליינר, ומעט סומק על לחיי.
סידרתי את שיערי שהיה עם בייביליס בקצותיו וכשאהבתי את איך שנראה הנחתי לו.
הסתכלתי על עצמי במראה בפעם האחרונה ואני חייבת לומר שבפעם הראשונה זה המון זמן, אהבתי את איך שנראתי.
לקחתי את הקלאץ׳ השחור שלי מכניסה בו את הדברים שאני צריכה וטלפון, וירדתי למטה כשניק מחכה לי ליד הדלת, כמו תמיד. רעש נקישות העקב על המדרגות גרמו לו להרים את ראשו אליי מהטלפון שלו.
הוא לבש מכופתרת לבנה ומכנס שחור, ונעלי אלגנט שחורות. על המכופתרת הוא לבש בלייזר שחור שהבליט את שריריו.
פאק, הוא פשוט אליל.
״איך?״ אמרתי יורדת את המדרגה האחרונה הולכת לכיוונו
״מיליון דולר״ אמר בחיוך אוחז בידי כשריחו המסחרר מאפף אותי, והתקדמנו לאוטו.
נכנסנו למכונית וניק התניע, ואני שמתי שירים.
לאחר רבע שעה של נסיעה בנהיגה של ניק, הגענו לאחוזה גדולה, כמעט כמו של ניק. ניק עשה את הסיבוב ופתח לי את הדלת מושיט את ידו עוזר לי לצאת.
נעמדתי ליד המכונית כשהוא סגר את הדלת שלי ובחנתי את המקום. הכל היה כל כך יפה, היו פרחים בכל מקום, והגינה הייתה מטופחת מאוד, כאילו אישה עיצבה את המקום.
ניק חיבק את מותניי מאחור והניח נשיקה על לחי.
״איך האחוזה שלך יותר גדולה משלו?״ שאלתי והוא גיחך
״נסיכה אני השגתי את המקום שלי מעצמי, כל דבר שברשותי הוא לא ירושה. כמובן שחוץ מזה שהחלפתי את מקומו של אבי השגתי הכל בעצמי, אפילו הרחבתי את השטחים שלו. מה שיש לאבי לא משתווה למה שיש לי״ לחש באוזני והתצמררתי מקולו הבס. גם בדברים הכי לא קשורים הוא גורם לי לפרפרים. הוא חייך חיוך מרוצה יודע טוב מאוד את ההשפעה שלו עליי
YOU ARE READING
Need you close to me
Romance״אתה סתם מגזים״ אמרתי מצחקקת והוא הרים את גבתו. הוא התקרב אליי וקירב אותי אליו מאגני, ״אה כן?״ לחש בקולו הבס כשאפו נוגע בשלי. ״כן״ לחשתי מהופנטת ממנו ~~~~~~~~~ ********הסיפור הראשון שלייי******** נ.ב הכתיבה משתפרת עם הסיפור אז סבלנות