Part 56

8.3K 328 77
                                    

ירייה נשמעה, התקפלתי בתוך עצמי ועצמתי את עיניי, שומעת גופה פוגעת בריצפה. שמעתי צעדים, ולאחר כמה זמן התחלתי להילחץ, אך עדיין לא העזתי לפקוח את עיני.

יד גדולה הונחה בעדינות על גבי, ונרתעתי מהפחד אך לאחר שניה הבנתי שזה ניק ממגעו. פתחתי את עיני באיטיות וכשווידאתי שזה ניק קפצתי אליו בבהלה. הוא עטף אותי בזרועותיו מרגיע אותי.

לאחר כמה רגעים כשנרגעתי, התרחקתי ממנו מעט וראיתי שביל קטן של דם שמגיע מהריצפה מאחוריי גבו, אך גבו הרחב הסתיר את המקום ממנו בא הדם.

הזזתי את ראשי מעט וראיתי אדם שוכב על הריצפה מדמם מראשו, התחלתי להתנשף בלחץ, כשעיני לא יורדות מהדם שהיה בכל עבר.

ניק שם לב להתנשפויות הכבדות שלי, והסתכל אל המקום אליו אני הסתכלתי, ולאחר מכן מיהר להוציא אותי משם. הוא אחז בידי ומשך אותי אחריו למכונית כשהתמונה של האדם המדמם תקועה בראשי.

הגענו למכונית והוא העמיד אותי עם גבי אליה, ועמד מולי מסתכל בעיני הדומעות. הבעתו הייתה רצחנית, אך ככל שהסתכל בעיני הוא התרכך יותר.

״מ-מי זה ה-היה?״ גמגמתי כשהתמונה הזו תקועה בראשי, אך הוא לא ענה.

״למה יש לי הרגשה שזה קשור לשיחת הטלפון שהייתה לך?״ שאלתי לאחר כמה זמן בקול חלש וראיתי את הבעתו משתנה בחזרה לכועסת

״ניק מי זה היה?״ שאלתי בשקט, והוא רק התעצבן יותר ויותר. הוא הלך לצד האחורי של המכונית ודפק עליה עם ידו האחת בחוזקה רבה, כשגבו מופנה אליי.

התקרבתי אליו באיטיות, הוא חש בנוכחותי והסתובב כשהייתי במרחק סנטימטר ממנו. הסתכלתי בעיניו, רואה את הזעם ואת העצבים מבעבעים בתוכו. עיניו היו כהות מתמיד, ושריריו היו דרוכים. אך לא הרגשתי לרגע מאוימת, או מפוחדת.

הנחתי את ידי על חזהו, לא מנתקת את מבטינו, רואה אותו נרגע מעט, אך הסערה עדיין השתוללה בתוכו.

״זה לא משנה מי זה היה. את בטוחה כאן איתי״ אמר אחרי כמה שניות שבהן נרגע, מחזיק את ידי שנחה על חזהו. חייכתי חיוך ללא שיניים עם עיניים מבריקות מדמעות, והנהנתי עוצמת את עיני ונותנת לדמעה האחרונה לזלוג.

התקרבתי אל חזהו והנחתי את ראשי עליו, והוא עטף אותי עם ידיו ונשק לראשי. ״אני מצטער שהיית צריכה לראות את זה״ מלמל לראשי והנדתי לשלילה

״לא הייתה לך ברירה״ מלמלתי גם כן והוא שוב נשק לראשי

״תסתכלי עליי״ אמר לאחר כמה רגעים והרמתי את ראשי אליו, ראשינו היו קרובים

״אני אוהב אותך״ אמר ונשק למצחי, הנהנתי בחיוך קטן ולאחר כמה רגעים אמרתי

״תודה,״ קולי היה חלש

Need you close to me Where stories live. Discover now