״חוזרים? יש לנו כאן עוד כמה ימים לא?״ שאלתי בבילבול מתקרבת אליו לוקחת ממנו בגדים ומכניסה אותם למזוודה. הוא לא ענה לשאלתי והבנתי שזה קשור לשיחת הטלפון, אבל אני מתה לדעת מה לעזאזל קרה בשיחת הטלפון.
״אם זה קשור לאתמול אז אני כבר אמרתי לך שא-״ התחלתי לומר אך הוא קטע אותי
״זה לא קשור לאתמול״ אמר באדישות ובעצבים ויצא מהחדר. גלגלתי את עיני והתחלתי לארוז, קודם את הבגדים שלי ואם אני ארגע אני אעשה את שלו.
לאחר משהו כמו שעה-שעתיים סיימתי לארוז את הבגדים שלי ושלו, והלכתי להחליף לבגדים רגילים ולא פיג׳מה. לבשתי ג׳ינס שחור וסוודר בצבע זית, מאחר וקר באל איי עכשיו, והכנסתי את קצוותיו למכנס, וחגורה שחורה. שמתי מגפי עקב שחורות ואת התכשיטים שלי, ולקחתי את המזוודות לכניסה, וכשהשומרים ראו אותי הם לקחו את המזוודות ממני והלכו אל החדר להביא את השאר.
הלכתי אל ניק שעמד בחוץ ודיבר בטלפון, הוא היה לבוש בג׳ינס שחור ובאותה חולצה שחורה, ועדיין בשרשרת הצלב שמעולם לא ראיתי אותו לובש.
הוא כנראה חש בנוכחותי, כי איך שיצאתי בדלת הפתוחה הוא הסתובב אליי וניתק את השיחה שהיה בה. התקדמתי אליו כשהוא עוקב אחרי במבטו ולא זז מילימטר, ועטפתי את ידי סביבו מרגישה את הדריכות שלו הולכת ונרגעת, עד שהוא עטף אותי בזרועותיו ונשק לראשי.
״מה זאת השרשרת הזאת? אף פעם לא ראיתי אותך לובש אותה. אתה לא מאמין בכלל בדת״ אמרתי נוגעת בשרשרת קלות ומלטפת את חזהו מעט.
הוא לא הזיז את ידי או נדרך למגעי בה, הוא רק שתק. הוא קירב את ראשי אל שפתיו עם ידו
״זה כלום יפה שלי״ מלמל ונשק לראשי וחיבקתי אותו מנצלת את הקרבה בינינו. הוא עטף את זרועותיו החסונות סביבי גורם לי להרגיש קטנה כמו תמיד, ומוגנת.
״תכנסי ללימוזינה אני אבוא עוד רגע״ אמר נושק לראשי והסתובבתי ללכת. נכנסתי ללימוזינה והטבעת שלי שוב תפסה את עיני. לפתע נפל לי האסימון שאני צריכה להתחיל לתכנן את החתונה, ונזכרתי בלפטופ של ניק. הוצאתי אותו מהתא שלו בלימוזינה וחיפשתי באינטרנט מספרי טלפון של מתכנני חתונות שיעזרו לנו, ורשמתי בטלפון שלי מספרים של מתכנני חתונות מאוד מומלצים וידועים.
ניק נכנס ללימוזינה וקלט את מה שחיפשתי במחשב ונשק לכתפי,
״אני אתקשר אל ההכי טובים בייב״ אמר לפני שביקשתי ממנו וחייכתי אליו, ונשקתי לשפתיו מאחר והוא היה קרוב אל פניי.
״עוד כמה זמן אתה חושב שנעשה את החתונה?״ שאלתי נשענת על כתפו וסוגרת את הלפטופ
YOU ARE READING
Need you close to me
Romansa״אתה סתם מגזים״ אמרתי מצחקקת והוא הרים את גבתו. הוא התקרב אליי וקירב אותי אליו מאגני, ״אה כן?״ לחש בקולו הבס כשאפו נוגע בשלי. ״כן״ לחשתי מהופנטת ממנו ~~~~~~~~~ ********הסיפור הראשון שלייי******** נ.ב הכתיבה משתפרת עם הסיפור אז סבלנות